Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Blir vel å gjøre det i nærmeste framtid. Om jeg absolutt må :p

Jeg holdt ord, så da får du gjøre det også ;)

For å skifte avatar og nakenbade er jo akkurat det samme. :innocent:

 

Hvem spiller Spania og England imot?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
post-155399-1237887274_thumb.jpg

 

Refleks? Neppe.

 

Kunne i tillegg vært utvist for den horrible foten i brystet til zamora.

 

Nå er noen ute etter å lage kvalme? Ikke sant? Foten hans blir aldri satt i Zamora, og refleks? Hvem vet, uansett så har ikke vi United - supportere sagt noe på den utvisningen, og da blir det tåpelig og poste bilder av en hendelse i en United kamp som førte til utvisning for å prøve og få det til å virke som om Scholes gjorde noe enda verre.

Lenke til kommentar
post-155399-1237887274_thumb.jpg

 

Refleks? Neppe.

 

Kunne i tillegg vært utvist for den horrible foten i brystet til zamora.

 

Nå er noen ute etter å lage kvalme? Ikke sant? Foten hans blir aldri satt i Zamora, og refleks? Hvem vet, uansett så har ikke vi United - supportere sagt noe på den utvisningen, og da blir det tåpelig og poste bilder av en hendelse i en United kamp som førte til utvisning for å prøve og få det til å virke som om Scholes gjorde noe enda verre.

Er du syk? ser du seriøst ikke foten?

Og hey, jeg sier ikke at alle dere har whina om utvisninga. Men det har da for søren vært noen som har sagt det har vært en refleks eller whatever. Blow me.

Lenke til kommentar

Se på bildet. Foten er nær han ja, men det er ikke noen type stempling eller spark. Du har jo antageligvis ikke sett hendelsen (hvis du har det må jeg bare le) hvis du mener det "sparket" kvalifiserer til noe som helst. Selvsagt har noen sagt at det har vært en refleks, og hvordan vet du at det ikke var det? Uansett så har ingen påstått at fordi det var en refleks skulle han ikke blitt utvist.

 

@Danielzu: Du har helt rett. Det er desverre både United - og Liverpool kidz på forumet her som alltid er ute etter å skape kvalme, og generelt sett oppføre seg som om de var fire år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...