Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lennon har nettopp signert ny kontrakt med Tottenham.

 

Jefe: Kan du gi meg tre gode grunner på hvorfor Rafa må selge Alonso for å få Barry?

Sist gang Rafa prøvde å hente Barry var det vel Alonso som skulle gå for at det skulle gå iorden. De spiller i samme posisjon, og vi ville gått omtrent i 0 - pengevis.

 

Men med spillet til Alonso denne sesongen, håper jeg virkelig at Rafa ikke lar Alonso gå, og at han henter Barry enten ved å la Lucas gå, eller ved at han kommer inn som et rent kjøp.

 

Helt ærlig har jeg ikke peiling på hvem vi kommer til å hente til sommern. Tror neppe det blir en spiss, da 4-2-3-1 har vist seg nok en gang som den desidert beste formasjonen til Liverpool, og den fungerer jo utmerket. Så en spiss til kommer nok til å ikke gjøre annet en å fucke opp litt. Jeg vet ikke, kanskje David Villa hadde vært en fantastisk tilvekst, men jeg vet ikke.

 

En ving, en høyreback er nok det vi trenger mest, tror jeg.

Lenke til kommentar

Syns Arbeloa har vært bra i år, men vi trenger nok en backup, evt en som går rett inn på laget og er bedre enn Arbeloa.

 

Venstrebacken er jeg usikker på, Med Aurelio i form, trenger vi ikke det. Men, jeg mener vi trenger en høyreving, og kanskje en spiss til(evt backup til Gerrard i den offensive rollen).

 

Kunne tenkt meg Ashley Young.

Lenke til kommentar

Venstreback har jo fra å vært vår absolutt dårligste primære og sekundeære (backup) posisjon, nesten blitt vår beste med Aurelio, Insua og en grei backup i Dossena. Vingene fungerer også bra, med Kuyt, Bønna, Babel og Riera, med El Zhar på backup. Sentral midtbane er bra. Vi har ikke god backup på spissplassen dog, men vi har jo en utlånt ukrainer som kan funke greit som backup, men jeg har mine tvil på at han kommer til å bli værende i Liverpool..

Lenke til kommentar

"Da Rafael Benitez hadde en av sine mest spennende og interessante pressekonferanser, dagen før vi møtte Stoke på Britannia Stadium, og gav en del fakta om.."

 

Der slutta jeg å lese. Hvis journalisten er like idiot som han allerede har gitt uttrykk for i første setning er det der en søppel-artikkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...