Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd det skal bli så vanskelig for Agger å få tillitt i midtforsvaret. Carra og Skrtel er veldig gode for tiden. Håper i hvertfall vi Agger fremfor Skrtel i Fullham kampen. Hadde vært deilig det. Ganske herlig og se Agger i går med sine offensive bidrag. 2-3 stk på den tiden han fikk. Imponerende. Skrtel og Carra har vel hatt 2-3 til sammen i hele sesongen.

Lenke til kommentar

Du mener altså at du håper Aston Villa havner bak topp 4, slik at Barry ikke får spilt CL med dem, og ønsker derfor å komme til oss? Vet ikke om jeg ønsker ham så veldig, da vi har større behov for spillere i andre posisjoner. Og hvis det er på bekostning av Alonso, er jeg definitivt ikke interessert. Hadde det vært på bekostning av Lucas, vil det være noe mer interessant, men alt avhenger av hvor mye vi må gi for ham. Ønsker ikke betale så mye for ham, at det går på bekostning av andre innkjøp. Men ender vel med at vi får inn et par-tre nye spillere ingen av har hørt om, men som visstnok skal være talenter, og som kommer til å slite med å innfri.

Lenke til kommentar

Barry er nok ment mer som en backup for hele midten. Vi her pdd kun 2 stk som har kvalitene til å spille i vår kjente 4-2-3-1. Alonso og Masche. Når en av de er ute ser vi at vi sliter med kvaliteten på de plassene. Barry kan i tillegg spille på flankene og som back. Jeg tar gjerne barry.

 

- Men aldri i livet på bekostning av Alonso. Barry er null i forhold til Alonso. Som sentral midt, ja.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
Men ender vel med at vi får inn et par-tre nye spillere ingen av har hørt om, men som visstnok skal være talenter, og som kommer til å slite med å innfri.

 

Word...

 

Bruk heller pengene på David Villa.

Nei takk.

 

Nok spanske sjeler i troppen nå. Kan nesten flytte til La Liga.

Vil ha inn flest mulige engelskmenn. Der bør Liverpool bli enda bedre på rekrutteringen slik som Man Utd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Barry er en såkalt allaround guy(litt som Kuyt,bare har mye bedre innleggsfot) og engelskmann. Noe Liverpool sårt trenger. Ser ingen grunn til at vi må selge Alosno for å få Barry nå som Rafa har skaffet penger til å bruke på tranfermarketed.

neste sesong kan vi ikke ha Kuyt på vingen hver kamp,det går bare ikke.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg tar jeg gjerne Barry jeg også, men ikke for enhver pris, og ikke på bekostning av hvem som helst. Det var jo meningen å selge Alonso for å finansiere et kjøp av Barry i første omgang, hvem vet hva Benitez tenker i dag? Selv om det burde være innlysende at Alonso er viktig for oss, så har jo ikke Benitez bestandig gjort hva som har vært mest innlysende akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ifjor hadde ikke Rafa penger å kjøpe Barry(og keane) for,nå HAR Rafa penger å kjøpe hvem han vil. Så det poenge forsvinner spør du meg.

Noen blir nok solgt og lånt også, men ikke Alonso. Det tviler jeg på.

Og ingen blir solgt FOR å kjøpe noen. Det trenger ikke Rafa ved neste sesong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alonso har vært MYE bedre i år enn i fjorårets sesong, og mulig Rafa tenkte på fremtiden(den fryktete kun så mange-ikke engleske på hver lag-regelen)

 

Men hvem vet hva som går rundt i Rafa's hode. Er vel et ark med Fakkts.

Lenke til kommentar
Bruk heller pengene på David Villa.

Nei takk.

 

Nok spanske sjeler i troppen nå. Kan nesten flytte til La Liga.

Vil ha inn flest mulige engelskmenn. Der bør Liverpool bli enda bedre på rekrutteringen slik som Man Utd.

 

Europeisk klubbfotball er blitt en internasjonal idrett. Om en spiller kommer fra London eller Madrid for å spille for Liverpool blir ett fett. Han er ikke lokal uansett.

 

Å satse på rekruttering, derimot, ja det er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lennon har nettopp signert ny kontrakt med Tottenham.

 

Jefe: Kan du gi meg tre gode grunner på hvorfor Rafa må selge Alonso for å få Barry?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...