BaltusBrun Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Ser ut som at Barry kommer til sommeren ja. Og jeg er heller ikke opptimist i landslags pausen... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Ok, nå må vi ikke miste troen her. Landslags pausen kan også være fordel. Slik at laget får hvilt ut skikkelig og fått trent godt. Denne pausen kan også gjøre Torres godt. Slik at gutten får tilbake mål teften og skyter oss til gull. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Deilig kamp i dag! Bare synd den forsvinner helt etter at dommeren stjal poeng fra Start i dag Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Ser ut som at Barry kommer til sommeren ja. Og jeg er heller ikke opptimist i landslags pausen... skjønner ikke hvor vi skal plassere Barry hvis han kommer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Hvilke landskamper er det snakk om? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Det er vel bare treningskamper såvidt eg vet? Norge skal jo møte Sør-Afrika hvertfall. Edit: Og VM kvalik også? Endret 22. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Vel jeg elsker landskamper så jeg vil prøve å få de med meg. Så lenge de ikke går på Viasat Sport-ett-eller-annet-ingen-har da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har Viasat sport . Tror pausen blir dårlig for Liverpool og god for United. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Torres blir ihvertfall skada igjen.. Der har Liverpool litt å lære av oss. Gjett hvem som dessverre går glipp av begge landslagskampene han skulle spille denne uka, men er kanskje klar til kampen vår om to uker? Vi måtte riktignok klare oss uten ham i en omgang, men jeg tror det skal være verdt det. Endret 23. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Håper mener du vel. Eller veit du noe vi andre ikke veit? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 D'Amico har endelig funnet ut hvilket lag som er verdens beste! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Typisk at vi får denne pausen når vi er i en sånn kjempeform som vi er i nå. Landskamper er noe shit. Hvor går Spanias og Englands kamp? Og når? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Highlights fra Liverpool - Aston Villa http://www.mediafire.com/?qimhmidjzuq http://www.mediafire.com/?zmlxy3ttyn0 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Etter 30 runder: 05 - - - - - - 30 poeng bak 06 - - - - - - 17 poeng bak 07 - - - - - - 21 poeng bak 08 - - - - - - 11 poeng bak 09 - - - - - - 1 poeng bak (potensielt 4) - Neste kamp mot Fullham tror jeg vi får det vanskelig, mye stanging. Vi får kanskje en 1-0 seier. Men at vi scorer 3-4-5 mål tviler jeg på. Men hey, jeg kan ta feil. Er det faktisk slik at vi kun får bra(fantastiske) resultat mot de beste? Virker slik i år ja.. Men håper alle er topp motiverte nå og øyner gullet. Spessielt Gerrard og Carra har stått frem, de bytter sikkert vekk alt de har vunnet i sin tid for et ligagull. Torres må være bedre en det han viste oss i går, det var fattig. Resten av laget i går var smått fantastiske. Endret 23. mars 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Spessielt Gerrard og Carra har stått frem, de bytter sikkert vekk alt de har vunnet i sin tid for et ligagull. Så sant som det er sagt: http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/article227419.ece Sitat Gerrard: "I've said I'd swap every other medal I could win for the rest of my career to win the league, and I mean that." Endret 23. mars 2009 av indahla Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Resten av kampene i PL ser slik ut: LFC: Man Utd: Fulham B Villa H B'burn H Sunderland B Arsenal H Pompey H Hull B Spurs H Newcastle H Boro B West Ham B City H Wigan B (hengekamp) WBA B Arsenal H Spurs H Hull B Ganske likt egentlig. Det at Scum potensielt er 4 p foran kommer nok til å avgjøre, dessverre. Endret 23. mars 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Landslagspause ja. Personlig har jeg blandede følelser. Vi er i form, og hadde nok most Fulham godt, men ser vi på United så kan Aston Villa ha sinnsykt godt av denne pausen - og forhåpentligvis ta poeng mot United. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Tabellen as we speak: 1. United . +31 . 65 p 2. Liverpool . +33 . 64 p Drømmen i serieinspurten: LIVERPOOL: Liverpool - Fulham 4-1 Liverpool - Blackburn 3-2 Liverpool - Arsenal 1-1 Liverpool - Hull 2-2 Liverpool - Newcastle 2-0 Liverpool - West Ham 2-2 Liverpool - WBA 2-0 Liverpool - SPurs 5-0 MAN UTD: United - Villa 0-1 United - Sunderland 3-0 United - Pompey 2-0 United - Spurs 3-0 United - Boro 1-0 United - City 1-1 United - Wigan 3-0 United - Arsenal 0-2 United - Hull 5-0 1. Liverpool . +46 . 84p 2. Man Utd . +45 . 84p Slår UNited på målstreken på målforskjell, etter at BEGGE lag vinner 5-0 i sesongens siste kamp ;O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå