Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultatmessig er det en fantastisk seier.

Syns faktisk ikke selve spillet var så imponerende, bare jeg som syns det eller?

Vi slipper Villa frem, lar de har ballen mye i førsteomgang. Er jo vi som har hjemmebane.

Effektiviteten er det ingenting å si på + at vi hadde marginene.

 

Angående straffen kan jo ikke Torres heller forsvinne i løse lufta, han kommer i en sinnsvak fart. Grei nok den.

Syns derimot den andre straffen virket noe billig, men er ikke sikker. Uansett ikke avgjørende for totalutfallet, Villa sank veldig i sammen etter vi knuste dem med effektiviteten vår.

 

Torres fikk det ikke helt til i dag, men Riera er i slaget igjenn :)

 

Blir umåtelig spennende i neste runde nå :)

Rørende, helt stille.

Det var det på cafeen også, bra å hedre sine trofaste slitere.

Lenke til kommentar

Greit kampprogram igjen da. Tror det bare er Arsenal og muligens Tottenham vi kan slite mot, selv om ejg tipper vi tar ganske nærme full pott på de gjenstående kampene.

 

United har igjen Villa, Sunderland, Portsmouth, Tottenham, Middlesbrough, City, Wigan, Arsenal og Hull.

 

Tror Arsenal kan være med på å avgjøre mye her egentlig. Tottenham har vært god mot topplagene i år så det blir også spennende. Kan jo også håpe at City klarer å presse United litt, selv om jeg ikke tror det blir særlig match egentlig.

Lenke til kommentar
Wow, etter 30 runder har vi best målforskjell. SKjedd før?

Når har Man Utd 1 kamp mindre spilt, så helt offisielt er det jo ikke.

 

 

Gratulerer med seier idag medsupportere! Fikk sjokk når jeg kom hjem fra jobb å så resultatet. Litt kjipt med straffene og det røde kortet, for det vil vi få høre en del ganger fremover til vi forsetter å vinne.

Lenke til kommentar
Da har vi fått tre gavepakker av United på tre mulige kamper.

Tre? Når kom den siste? :dontgetit:

 

 

Som nevnt; vi slår dere på OT, dere tapte i går, samt at dere greide å få tre nøkkelspillere suspendert neste kamp.

 

Så til gjenværende kamper;

Arsenal blir nøkkelen for svært mye. vi må revansjere uavgjorten fra i høst og vinne, mens jeg håper at de tar alle poengene mot United. Det vil utjevne den kampen United har til gode.

 

Tottenham, City og Villa har alle mulighet til å ta poeng mot United. Litt synd at Friedel blir ute for Villa i kampen mot United, men som nevnt igjen, så har United Rooney, Scholes og Vidic suspendert. Det er tre svært viktige spillere i tre forskjellige ledd, tror nok United vil merke at disse er ute.

 

Lokalderbyet mot City er alltid åpent, og Tottenham har vært sterke etter jul, når de fikk tilbake bl.a Keane.

 

For å konsentrere seg om eget lag;

Vi skal til Craven Cottage neste gang, og møter et Fulham som er stinne av selvtillit etter å ha slått United. Viktig at vi ikke mister fokus selv om vi går inn i landslagspause nå. De kampene som er farlige for oss, er Arsenal, Newcastle og Tottenham i siste runde, men alle disse går på Anfield, og selv om Newcastle nok er ute etter å revansjere det sure tapet fra St. James' Park i romjula, føler jeg meg trygg på at Anfieldstemningen vil gjøre sitt. Blackburn hjemme og Hull, West Ham og Albion borte skal være 12 sikre poeng, men med det vi har vist mot smålag denne sesongen er alt mulig.

 

Det eneste som er sikkert, er at det blir en SINNSVAK siste del av sesongen, og personer med svakt hjerte anbefales å legge seg i kunstig koma til 1. juni.

 

Men gleder vi oss? Absolutt.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Traff rimlig bra med Villa kampen idag! Var selvsagt bra stemning, men jeg må innrømme at jeg ble ganske imponert over borte fansen. Ligger under med 5 mål og synger som om de har vunnet.

 

Uansett flott å se liverpool i knallform. Setter Arbeloa som BB idag.

 

Tror dog toget er gått med tanke på PL seier.

Lenke til kommentar

Gratulerer med en usedvanlig god kamp.

 

Såg den ikke da, men... :)

 

Taper Chelsea også og vi vinner så skal jeg nakenbade i viddesnøen.

 

*Moderator har notert seg denne saken, alle vil ha bildene offentliggjort her*

 

 

Picks, takk... :whistle:

 

Hvor lang utestengelse fra forumet snakker vi om ved et evt. brudd på denne "lovnaden"?

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig skeptisk til denne landslags pausen. Håper jeg tipper feil, men jeg tror laget mister litt flyten etter pausen. Og at vi taper poeng nok en gang mot de dårligere lagene.

 

Hjernen tenker vi får en nedtur. Men hjertet sier at vi fortsetter den gode flyten etter pausen og vinner premier league.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...