Jefe Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 RÅÅÅÅÅÅTT!!!!!!! For en match av oss så langt. Håper Torres og Gerrard byttes ut litt uti omgangen. Reina og Kuyt sine pasninger til Riera var helt sjukt og for en avslutning på 2-0 gållen. WONDERFUUUUL LIVERPOOOOL Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Dere er jo teoretisk med enda som tittelkonkurrenter. Dere har jo vist god form de tre siste kampene, men jeg tviler at dere holder inn til slutt Burde du ikke først og fremst konsentrere deg om å ikke tvile på ditt eget lag? Dere har jo nok problemer med å holde unna virker det som. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Skjer med pesimismen? Vi kommer til å rævknulle villa Er du helt dum eller? Vi kommer absolutt ikke til å rævknulle Villa. De har et sterkt lag og kommer til å prestere mye bedre enn tidligere kamper mot oss. Hver gang vi har sjansen til å ta inn/rykke fra/whatever driter vi oss ut, ser ikke at det ikke skulle skje i morgen også. Ikke undervurder motstanderen, det er det farligste man gjør, og Liverpool er jææævlig gode på det til tider. Yo, bitch. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Dere er jo teoretisk med enda som tittelkonkurrenter. Dere har jo vist god form de tre siste kampene, men jeg tviler at dere holder inn til slutt Burde du ikke først og fremst konsentrere deg om å ikke tvile på ditt eget lag? Dere har jo nok problemer med å holde unna virker det som. Hehe, konsetrerer meg om mitt lag ja, men satser på at SAF ordner det Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Majestetisk omgang! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Aurelio Posisjon D: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Dere er jo teoretisk med enda som tittelkonkurrenter. Dere har jo vist god form de tre siste kampene, men jeg tviler at dere holder inn til slutt Burde du ikke først og fremst konsentrere deg om å ikke tvile på ditt eget lag? Dere har jo nok problemer med å holde unna virker det som. Hehe, konsetrerer meg om mitt lag ja, men satser på at SAF ordner det Sånn som han har gjort den siste uka? Jada, veldigsaklig Står fortsatt på at jeg synes det er dumt å ta seieren på forskudd. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) IOOIOI FOR ET MÅL Det der har han gjort så mange ganger. Perfeksjon! Endret 22. mars 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 4-0 herregud, ! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Oi Oi Oi, vi e så god!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 4-0!!!! Gerrard gjør det igjen! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Husker dere denne? Carew spiser det nå! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Synest Torres kan putte et nå, Alonso også. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Tenk om vi ikke bare kunne vunnet over bunn lagene så hadde vi gått så langt over ManU. Er i en liten sorg her sammtidig med gleden Lenke til kommentar
avRack Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Haha, nice av Alonso på frisparket ! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Tenk om vi ikke bare kunne vunnet over bunn lagene så hadde vi gått så langt over ManU. Er i en liten sorg her sammtidig med gleden Og tenk om vi hadde hatt spor av vinnervilje den siste uken.. Går ikke an å tenke sånn. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 For en fotball! Close, Alonso. Nå vil jeg ha inn N`Gog, El Zhar og til slutt Agger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå