Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer med pesimismen? Vi kommer til å rævknulle villa

Er du helt dum eller? Vi kommer absolutt ikke til å rævknulle Villa. De har et sterkt lag og kommer til å prestere mye bedre enn tidligere kamper mot oss. Hver gang vi har sjansen til å ta inn/rykke fra/whatever driter vi oss ut, ser ikke at det ikke skulle skje i morgen også. Ikke undervurder motstanderen, det er det farligste man gjør, og Liverpool er jææævlig gode på det til tider.

Yo, bitch.

Lenke til kommentar
Dere er jo teoretisk med enda som tittelkonkurrenter. Dere har jo vist god form de tre siste kampene, men jeg tviler at dere holder inn til slutt :)

Burde du ikke først og fremst konsentrere deg om å ikke tvile på ditt eget lag? Dere har jo nok problemer med å holde unna virker det som. ;)

Hehe, konsetrerer meg om mitt lag ja, men satser på at SAF ordner det :)

Lenke til kommentar
Dere er jo teoretisk med enda som tittelkonkurrenter. Dere har jo vist god form de tre siste kampene, men jeg tviler at dere holder inn til slutt :)

Burde du ikke først og fremst konsentrere deg om å ikke tvile på ditt eget lag? Dere har jo nok problemer med å holde unna virker det som. ;)

Hehe, konsetrerer meg om mitt lag ja, men satser på at SAF ordner det :)

Sånn som han har gjort den siste uka?

Jada, veldigsaklig ;) Står fortsatt på at jeg synes det er dumt å ta seieren på forskudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...