Benitez Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Trening fremfor gullkamp?! I´m shocked! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ja, desverre.. Hadde vært greit hvis jeg hadde vært spiller, da kunne jeg droppa det. Men siden jeg er trener, må jeg nesten være der. Edit: Seff fotball. Hvem gidder å spille sjakk?! Endret 22. mars 2009 av sagberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) I'm not. Om det er fotballtrening da,om det er sjakk eller no slikt så blir det noe annet. Jeg spilte faktisk sjakk, men det var via ungdomskolen(fikk to timer fri hver uke=easy) Litt lyst å melde meg på NTNU's fotball-lag. On_T: To timer til kamp nå. Da drar man direkte til puben,deretter til dama. For hennes skyld håper jeg Liverpool vinner. Endret 22. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Har ikke Canal + sport så får ikke sett kampen på tv... Canal+ sender heller ikke denne kampen på på web tv Noen tips om hvor jeg kan se den på web? SopCast Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Da har jeg tatt Skrtel av tørkestativet samt liverbrids jakken, blir til om med hentet. Ikke verst! Lykke til folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 VG-leserne Hvilket lag vinner Premier League denne sesongen? 1. Liverpool 53.95% 2. Manchester United 35.02% Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 - heyhey.. Jeg begynte å lese den artikkelen, og skjønte ingenting, og fant ut at den MÅTTE være et år gammel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 VG-leserne Hvilket lag vinner Premier League denne sesongen? 1. Liverpool 53.95% 2. Manchester United 35.02% Er ikke så rart da. United-supporterne gidder ikke å stemme i sånne idiotiske avstemninger. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Ikke lenge til laget er ute. Torres drakta er på og gleder meg som bare faen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Reina, Arbeloa, Skrtel, Carragher, Aurelio, Alonso, Mascherano, Gerrard, Riera, Kuyt, Torres. Subs: Cavalieri, Hyypia, Agger, Ngog, El Zhar, Dossena, Lucas. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg håper å se Alonso fra start. Er han det, så skal jeg ikke klage uansett hvem andre som starter. ^^ Litt synging før start? When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark At the end of the storm Is a golden sky And the sweet silver song of a lark Walk on through the wind Walk on through the rain Though your dreams be tossed and blown Walk on walk on with hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone Walk on walk on with hope in your heart And you'll never walk alone Reina, Arbeloa, Skrtel, Carragher, Aurelio, Alonso, Mascherano, Gerrard, Riera, Kuyt, Torres. Subs: Cavalieri, Hyypia, Agger, Ngog, El Zhar, Dossena, Lucas. Herlig! Toppet lag! Reina Arbeloa Skrtel Carra Aurelio Alonso Masche Kuyt Gerrard Riera Torres Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Våknet med en god følelse i dag. Er ganske sikker på at det blir en underholdene kamp, uansett utfall. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Deilig å se Daniel på benken igjen! Håper han får noen minutter! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Lurer på hvorfor ikke Insua er med? Iallefall på benken? Skadet? Akkurat spilt reservelagskamp? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 LAGET ER UTE! Reina Arby - Carragher - Skrtel - Aurelio Masch - Alonso Kuyt - Gerrard - Riera Torres Subs: Cavalieri, Hyypia, Agger, Ngog, El Zhar, Dossena, Lucas. Grisegodt lag, og samme lag som jeg tippet i går Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Men babel da? Edit; Termo kjappere på avtrekkeren ja! Endret 22. mars 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Får litt bedre følelse når jeg ser det toppa laget! Tipper en jevn kamp vi tar 2-1 tenker jeg. De scorer helt sikkert først, noe som tross alt har vært en fordel for oss i år! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 LAGET ER UTE! VELKOMMEN 10 MINUTTER ETTER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Lurer på hvorfor ikke Insua er med? Iallefall på benken? Skadet? Akkurat spilt reservelagskamp? Skal vi ha Dossena OG Insua på benken da? Det er vel inte lurt. Hadde ikke startet med Insua foran Aurelio for alle Dahlsen i Trondheim. (selv om jeg har drukket meg lei dahls) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå