Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående det röde kortet til Rooney:

 

Youtube klipp:

 

Se filmen hos Youtube

 

Det er jo helt klart at Rooney er ganske amper og ivrig i det han kaster ballen tilbake og det kan se ut som han vil kaste den på noen. Men dette er feil og Rooney vil bare ha ballen tilbake i spill ASAP. Han vet at hvert sekund teller og dermed ta föringen på laget og si til alle sammen at "dette er ikke over".

 

Dommeren gjör en grov tabbe her og Rooney burde ikke bli utvist. Desverre har nok dommeren faktisk grunnlag for å gi et gult kort da alt koker ned til oppfatningen og tolkningen av kastet til Rooney. Derfor blir det nok ikke mulig å annulere dette kortet og Rooney må stå over 1-2 kamper.

 

Synd for Man U fans, men bra for oss Pool fans.

 

Med Vidic ute i en kamp til, Scholes ute i 1-2 kamper, Rooney ute i 1 kamp samt en eventuell 3-poenger mot Villa senere idag så tror jeg vi får en meget spennende Premier League avslutning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
.

 

Synd for Man U fans, men bra for oss Pool fans.

Hjelper nada om vi ikke vinner idag(vi=liverpool)

 

Woow, Deja vu!

 

(men morsom video å se på. Oser ikke kjærlighet ut fra Rooney akkurat)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
.

 

Synd for Man U fans, men bra for oss Pool fans.

Hjelper nada om vi ikke vinner idag(vi=liverpool)

 

Woow, Deja vu!

 

(men morsom video å se på. Oser ikke kjærlighet ut fra Rooney akkurat)

 

Tror ikke du helt skjönner fotball, du vet sikkert at det er 11 vs 11 og en ball som skal i mål.

 

Det at Rooney må stå over en kamp betyr slitasje, når Man Utd skal spille FA Cup, CL + spennende Liga avslutning så betyr det enormt mye at han må stå over en kamp.

 

Når man i tillegg vet at Vidic og Scholes skal stå over så vet vi at dette betyr poengtap down the road.

 

Om Liverpool får 1 eller 3 poeng i dag har ikke noe å si på dette med slitasje for Man Utd. Jeg tror United vil spille minst 2 uavgjorte kamper + 1 tap på de siste kampene i sesongen. Gjör de det og vi får 1 uavgjort og resten seier så henter vi inn 5 poeng og blir seriemester.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

OM Rooney må stå over heter det. Den saken er ikke over enda. Og United har deknign i spissplassen.

 

Hjelper pent lite at United taper poeng om Liverpool ikke vinner poeng. Det trodde jeg alle forsto, men ikke alle har lært 1+1=2 enda ser jeg.

 

United har mye bedre dekning i laget enn Liverpool,(som forøvrig også har CL)

Liverpool bør helst vinne idag, men de MÅ ikke vinne.

 

Herlig argumentering. Var du klar over at det var 11 spillere Danielzu?

Ja, det var Holmgang verdig. Men må innrøme at jeg trodde de spilte med 13

spillere. :blush:

At Vidic er ute er en smell for United, men ikke Rooney og Scholes.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt er var det munnbruken som gjorde at han fikk det andre gule, ville iallefall være logisk siden det å kaste ballen i rett retning ikke er noen ting å få kort for.

 

 

 

Håper iallefall at laget viser at de faktisk har lyst å være med å kjempe om ligagullet idag. United har gitt oss et lite håp om at det kan være mulig, men hvis insatsen idag er elendig så...

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt er var det munnbruken som gjorde at han fikk det andre gule, ville iallefall være logisk siden det å kaste ballen i rett retning ikke er noen ting å få kort for.

Munnbruk? Dommeren står 15 meter unna mens Rooney kaster ballen tilbake. Med en gang han kaster den, kommer kortet opp. Skjønner ikke når han brukte munnen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Joda, dette ser bra ut.

+ Benitez vil få et transferbudsjett på minimum £20M hver sommer under resten av sin kontrakt.

 

+ Man vil omstrukturere klubben, hvor det kan bli et nytt ikke ansatt styre (i klubben) som skal lede Liverpool når eierne ikke er der.

 

+ Sami Hyypiä vil bli ansatt i trenerstaben, enten som spillende trener eller bare trener.

 

+ Mauricio Pellegrino vil få en ny kontrakt som assistent til Rafa Benitez.

 

Agger ser ut til å få kontrakt. :)

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...