Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

I grunnen ikke - Liverpool kan slå hvem som helst i verden når som helst, that's a fact og bevist mange, mange ganger. Men klart det styrker selvtilliten enormt å vinne 8-1 på to kamper mot Real Madrid og Man Utd. :)

Men hva hjelper det? Enkeltkamper har ikke så mye å si. Det gjelder å være best i løpet av hele sesongen, noe Liverpool ikke er atm. That's a fakkt! :)

Hele sesongen er ikke spilt, that's a fakkt! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt av noen gavepakker vi fikk i dag, men her skal ingenting tas for gitt - uansett utfall av kampen i morra. Vi har mange kamper igjen som vi fort også kan rote bort poeng i.

 

Jeg er i hovedstaden i morra og håper å få sett kampen der. Noen forslag om hvor jeg bør gå?

 

Uten å ha vært i London, tipper jeg at du finner ganske mange puber som viser kampen ;)

Lenke til kommentar
Litt av noen gavepakker vi fikk i dag, men her skal ingenting tas for gitt - uansett utfall av kampen i morra. Vi har mange kamper igjen som vi fort også kan rote bort poeng i.

 

Jeg er i hovedstaden i morra og håper å få sett kampen der. Noen forslag om hvor jeg bør gå?

 

Uten å ha vært i London, tipper jeg at du finner ganske mange puber som viser kampen ;)

Jeg har en følelse av at han mente Oslo. :p Correct me if I'm wrong.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Seier i morra, alt annet er uakseptabelt. Ja så bastant er jeg, vinner vi ikke i morra er vi heller ikke interesert i å vinne PL.

 

Da nytter det ikke å skylde på Benitez altså, og jeg vil ha meg frabedt en masse klager på startoppstillingen da svært mange nylig er tilbake fra skade.

 

Ellers er jeg opptimist :D

 

Tror du har et sleep pattern utenom det vanlige Danielzu :) Mer som mitt :p

 

Det perfekte 4-2-3-1 laget er postet, men jeg ser helst en offansiv 4-4-2 ala det jeg postet tidligere. Husk nå å ta høyde for skadene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Terping på cornere etterlyser jeg før dagens (det er søndag nå) kamp. Samt at Liverpool ikke blir storfornøyd etter å nette et mål. Det siste jeg vil se etter denne kampen er to et-tall. (selv om 11-0 hadde vært meget kult)

 

Rafa himself har sagt at laget skal gå offansivt til mot Villa, så jeg har troen på det.

Tipper vi får se godeste N'Gog,mulig ikke fra start,men det ville ikke overaske meg.

Dossena som superinnbytter(den setningen er en punchline i seg selv egentlig :p) og Aurelio fra start så går nok dette veien.

 

Soving er for pyser guttorm. ;)

Lenke til kommentar

Arsenal, United og Chelsea er jo hinsides ræva i år, så om Liverpool skal vinne PL i nærmeste tid, er dette året. Gavepakke til Liverpool IGJEN i går, med begredelige kamper fra begge topplaga.

 

Overrasker meg ikke om dere vinner PL lengre. United ser mette ut, har formsvikt og Chelsea ser bare dårlig ut. Liverpool har kanskje ikke de beste spillerne, men de har åpenbart det laget som vil mest. Sådan hadde det egentlig vært fortjent om dere vant. Når United ikke engang spiller med en brøkdel av innsatsen og entusiamsen Liverpool spillerne legger ned, fortjener de ikke å vinne. Best eller ei.

Endret av Robinhoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...