Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa er ikke en bedre taper. (jeg sa det,så unitedkidza slapp.)

Han syter like mye på dommeren som Ferguson.

 

 

At Villa ikke har vunnet på 7 kamper er det som skremmer meg mest, er så typisk at den rekken blir brutt mot Pool.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer med pesimismen? Vi kommer til å rævknulle villa

Er du helt dum eller? Vi kommer absolutt ikke til å rævknulle Villa. De har et sterkt lag og kommer til å prestere mye bedre enn tidligere kamper mot oss. Hver gang vi har sjansen til å ta inn/rykke fra/whatever driter vi oss ut, ser ikke at det ikke skulle skje i morgen også. Ikke undervurder motstanderen, det er det farligste man gjør, og Liverpool er jææævlig gode på det til tider.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

La ungdommen få leke seg med sine tanker, bruker og overse slike kommentarer.

Fowler på avatar er nice though. Husker den kampen. (men du var vel ikke stor gutt da?)

Lenke til kommentar

Resultatene i dag var bare fantastiske, men vi vet alle at de ikke betyr en dritt hvis vi ikke vinner i morgen. Først da kan jeg juble, og først da har vi tatt noe innpå Man Utd og gått litt ifra Chelsea. Men med våre resultater den siste tiden er det hvert fall ingen grunn til ikke å være optimistiske og ha selvtillit, og jeg er optimistisk, men frykter også Villa hvis vi ikke spiller godt nok da de har noen spillere som kan gjøre mye farlig.

Lenke til kommentar

Jeg mener nå at det dummeste man kan gjøre er å ta seieren på forskudd. Fører automatisk til at man undervurderer motstanderen. United-tråden de siste ukene burde være et godt eksempel på det.

 

Jeg sier ikke at jeg er sikker på at vi taper, men jeg tar ikke seieren på forskudd heller. Tror vi har en god sjanse, men at vi kommer til å rævkjøre dem tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Jepp enig med deg Erlend. Scumbarna fikk seg en fin en i trynet idag, etter at så og si hele tråden samlet var enige om at det kom til å bli stygt for Fulham. (ja det fryda meg!)

 

Jeg har en bad fealing angående kampen imorra, husker ifjor da vi slet mer enn det som var behagelig og vi endte opp med uavgjort. Det er uakseptabelt imorra..

Lenke til kommentar
Men med våre resultater den siste tiden er det hvert fall ingen grunn til ikke å være optimistiske og ha selvtillit

Det er vel aldri noen grunn for dere til å ikke være optimistiske og fulle av selvtillit?

I grunnen ikke - Liverpool kan slå hvem som helst i verden når som helst, that's a fact og bevist mange, mange ganger. Men klart det styrker selvtilliten enormt å vinne 8-1 på to kamper mot Real Madrid og Man Utd. :)

Lenke til kommentar
United-tråden de siste ukene burde være et godt eksempel på det.

 

 

Er da bare en håndfull som tar seire på forskudd....

 

Er en forskjell på å ta en seier på forskudd og å komme med uttalelser som "united bør vinne"

 

For united bør vinne mot f.eks Fulham. Det er ikke det samme som å ta noenting på forskudd.

 

Men ser poenget ditt, i alle lag finnes utskudd Erlend :)

Lenke til kommentar
Jeg mener nå at det dummeste man kan gjøre er å ta seieren på forskudd. Fører automatisk til at man undervurderer motstanderen. United-tråden de siste ukene burde være et godt eksempel på det.

Tja, det har ikke jeg sett. Men jeg ser uansett ikke problemet med at noen supportere velger å undervurdere motstanderen. Det har ingenting å si. Problemet er når spillerne undervurderer motstandern, da kan det bli stygt slik vi så i dag.

Lenke til kommentar

Jeg har tro på seier mot Villa i morgen, men som nevnt over er heller ikke jeg sikker! Vi dreut oss ut tidligere i sesongen, den lille perioden hvor Chelski og Søpla spilte noen uavgjorte og tapte. Gjorde vi akkurat det samme og det forundrer meg faen ikke om det skjer igjen. men som sagt jeg har troa!

Lenke til kommentar
Jeg mener nå at det dummeste man kan gjøre er å ta seieren på forskudd. Fører automatisk til at man undervurderer motstanderen. United-tråden de siste ukene burde være et godt eksempel på det.

Tja, det har ikke jeg sett. Men jeg ser uansett ikke problemet med at noen supportere velger å undervurdere motstanderen. Det har ingenting å si. Problemet er når spillerne undervurderer motstandern, da kan det bli stygt slik vi så i dag.

Ikke? Mener jeg har sett det ganske mange ganger jeg da, kanskje spesielt forrige helg etter tapet deres da. Gidder ikke leite etter det akkurat men. Så klart det farligste at spillerne og laget undervurderer motstanderen, skrev lenger opp her at Liverpool er gode på det til tider. :)

 

Edit: Det er ikke det at jeg ikke tror vi kan vinne i morgen liksom, det er mer det at vi har en ganske stygg tendens til å drite oss ut når vi har slike sjanser. Virker ikke som vi takler presset til tider.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
I grunnen ikke - Liverpool kan slå hvem som helst i verden når som helst, that's a fact og bevist mange, mange ganger. Men klart det styrker selvtilliten enormt å vinne 8-1 på to kamper mot Real Madrid og Man Utd. :)

Men hva hjelper det? Enkeltkamper har ikke så mye å si. Det gjelder å være best i løpet av hele sesongen, noe Liverpool ikke er atm. That's a fakkt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...