Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå HAR vi virkelig ikke vunnet mot aston villa enda. Jeg venter med å feire til etter den kampen.

 

Samt united har en ekstra kamp til gode.

Lenke til kommentar
Nja, ble straks ganske mye mer pessimistisk til kampen i morgen. Det er jo liksom ikke meant to be at vi skal ta inn 3 poeng i morgen.

Sant. Vi er ikke kjent for å bruke mulighetene til å knappe inn på når vi har sjansen. :p Missforstå meg rett, jeg koser meg med dagens resultater, men er dog ikke den største optimisten for i morgen.

 

 

EDIT: Gomes og Schwarzer er dagens to beste spillere. De har begge hatt noen syke redninger.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Nja, ble straks ganske mye mer pessimistisk til kampen i morgen. Det er jo liksom ikke meant to be at vi skal ta inn 3 poeng i morgen.

Sant. Vi er ikke kjent for å bruke mulighetene til å knappe inn på når vi har sjansen. :pMissforstå meg rett, jeg koser meg med dagens resultater, men er dog ikke den største optimisten for i morgen.

 

Den var litt bra :p

 

Corner til Chelsea. Ikke mål, Spurs vant :D

Lenke til kommentar
Hahahahahha, du får kose deg Jefecito !!

 

YES YES OG YES.

Kan denne dagen bli bedre? Man U taper 2-0 mot Fulham, også litt senere så taper Chelsea mot Tottenham.

Nei dette er en stor mulighet til å ta innpå Manu , vinner vi imorgen er vi 1 poeng bak !:D.

 

Bare jeg som lukter gull nå?

 

En fin dag, men det lukter ikke gull før i mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...