ErlendRU Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nja, ble straks ganske mye mer pessimistisk til kampen i morgen. Det er jo liksom ikke meant to be at vi skal ta inn 3 poeng i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå HAR vi virkelig ikke vunnet mot aston villa enda. Jeg venter med å feire til etter den kampen. Samt united har en ekstra kamp til gode. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 everton tapte også Jo fyfaen så jævlig vi vinner i morgen. 4/5-0 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvordan er deres statistikk mot Aston Villa? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 everton tapte også Jo fyfaen så jævlig vi vinner i morgen. 4/5-0 Jeg tar seieren på forskudd! Selvfølgelig knuser vi Villa så det suser etter! Når vi banker United på OT, banker vi også Villa hjemme! GOGOGO! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvordan er deres statistikk mot Aston Villa? Statistikk mot Villa siden 2003 i PL Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Av de siste 37 kampene på Anfield (skal det være, skal det være) er det 25 H, 8 U og 4 B. Statistisk sett skal vi da ha god kontroll på Villa på hjemmebane. Og jeg godter meg over at også Scholes og Rooney er ute med karantene nå. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Nja, ble straks ganske mye mer pessimistisk til kampen i morgen. Det er jo liksom ikke meant to be at vi skal ta inn 3 poeng i morgen. Sant. Vi er ikke kjent for å bruke mulighetene til å knappe inn på når vi har sjansen. Missforstå meg rett, jeg koser meg med dagens resultater, men er dog ikke den største optimisten for i morgen. EDIT: Gomes og Schwarzer er dagens to beste spillere. De har begge hatt noen syke redninger. Endret 21. mars 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nja, ble straks ganske mye mer pessimistisk til kampen i morgen. Det er jo liksom ikke meant to be at vi skal ta inn 3 poeng i morgen. Sant. Vi er ikke kjent for å bruke mulighetene til å knappe inn på når vi har sjansen. Missforstå meg rett, jeg koser meg med dagens resultater, men er dog ikke den største optimisten for i morgen. Den var litt bra Corner til Chelsea. Ikke mål, Spurs vant Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 All ManU motgang fryder meg, så jeg er uansett optimist foran i morgen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg vil tro Chelsea-supporterne har mer grunn til å sutre enn det United-supporterne har! Fyfaen så ufortjent at Tottenham vant! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Taper Chelsea også og vi vinner så skal jeg nakenbade i viddesnøen. *Moderator har notert seg denne saken, alle vil ha bildene offentliggjort her* Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hahahahahha, du får kose deg Jefecito !! YES YES OG YES. Kan denne dagen bli bedre? Man U taper 2-0 mot Fulham, også litt senere så taper Chelsea mot Tottenham. Nei dette er en stor mulighet til å ta innpå Manu , vinner vi imorgen er vi 1 poeng bak !. Bare jeg som lukter gull nå? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ligger fortsatt fire poeng bak, Borden... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hahahahahha, du får kose deg Jefecito !! YES YES OG YES. Kan denne dagen bli bedre? Man U taper 2-0 mot Fulham, også litt senere så taper Chelsea mot Tottenham. Nei dette er en stor mulighet til å ta innpå Manu , vinner vi imorgen er vi 1 poeng bak !. Bare jeg som lukter gull nå? En fin dag, men det lukter ikke gull før i mai. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bare jeg som lukter gull nå? Hyyyysj. Skal ikke noe sånn snakk her inne. Betyr bare uflaks. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Flere som har dansk kommentator på C+ nå? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ligger fortsatt fire poeng bak, Borden... Faen, det er sant. Hadde faen meg glemt det. Whoohoo Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Synd at ikke Ronaldo også blir utvist i dag, han var farlig nærme utvisning i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå