Suburbian Hero Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Han kan sakene sine, det er sikkert Skadefryd er gøy, men jeg tror ikke all jobben er gjort for oss denne runden. Mon tro hva O'Neill har i ermet når han skal møte LFC i form? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Deilig å lese innleggene i United tråden nu Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 *BANK I BORDET* Skal virkeli både Chelsea og ManUtd gi fra seg poeng idag? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tottenham leder mot Chelsea! Og United ligger under fortsatt. Dette kan bli en fantastisk helg for LFC. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dette er helt utenkelig. Det jeg er litt skeptisk til er om både United og Chelsea taper poeng i dag, så gjør sikkert vi det i morgen også. Er jo jævla typisk oss i så fall, hvis ikke vil det bli en fantastisk helg som topper et par fantastiske uker! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fantastisk, dette er den eneste gangen jeg kan respektere en kroat Lenge leve Liverpool! We're back in the game Nå må Villa skamferes... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fantastisk, dette er den eneste gangen jeg kan respektere en kroat ? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) ? Lang historie, bl. a pga drap på forfedre og utdriving fra hjemstedet mitt... Anyways, denne dagen er vakker! Rooney utvist, dette er en parodi! Drømmer jeg eller noe? Endret 21. mars 2009 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg ler så jævlig hardt av United, Scholes og Rooney!! Nå driter jeg nesten i om vi taper poeng i morgen eller ikke, dette er bare herlig! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 ? Lang historie, bl. a pga drap på forfedre og utdriving fra hjemstedet mitt... Anyways, denne dagen er vakker! Oi, det var uhyggelig å høre, beklager. Uansett, gratulerer med poengtap på rivaler. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 HEhe, jeg setter meg ned her etter en jævla dritt dag og ser dette. !!!!!!!!!!!!! :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Taper Chelsea også og vi vinner så skal jeg nakenbade i viddesnøen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hahahah, dette var faen meg episk bra. 2 i sekken for united, og 2 utvist. Får ikke blitt bedre på en fotballdag hvor vi ikke har kamp selv Lenke til kommentar
Swome Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ingenting er umulig gutter! V kommer en sykt spennende vår i møte. Nå gjelder det bare å gjøre jobben i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Thihi. To røde(et feilaktig) til United. Aston Villa er jaggu heldige. Og som mange Unitedkids spådde fikk Fulham juling. United var klart best i 2.omgang, Fulham var kalrt best i første omgang. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Haha, dette er det vi kaller eid. Nå henter vi inn de 4 poenga! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Forbaska irriterende den kampen mot Boro nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå