Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde Pennant fått muligheten til og spille på høyrekanten så ville han ha herjet der.

Men det er bare en følelse jeg har. Og det er fullt mulig at Rafa velger Gerra på høyre flanken. Mascherano sentralt, og eventuelt bytter Pennant inn og Mascherano ut seinere i kampen. Der de flytter Gerra sentralt og Pennant ut på kanten.

Lenke til kommentar
Hadde Pennant fått muligheten til og spille på høyrekanten så ville han ha herjet der.

Men det er bare en følelse jeg har. Og det er fullt mulig at Rafa velger Gerra på høyre flanken. Mascherano sentralt, og eventuelt bytter Pennant inn og Mascherano ut seinere i kampen. Der de flytter Gerra sentralt og Pennant ut på kanten.

8653649[/snapback]

Kan være det ja. Vi får se men Rafa, kan fremdeles overaske oss ;)

Lenke til kommentar
Hadde Pennant fått muligheten til og spille på høyrekanten så ville han ha herjet der.

Men det er bare en følelse jeg har. Og det er fullt mulig at Rafa velger Gerra på høyre flanken. Mascherano sentralt, og eventuelt bytter Pennant inn og Mascherano ut seinere i kampen. Der de flytter Gerra sentralt og Pennant ut på kanten.

8653649[/snapback]

Kan være det ja. Vi får se men Rafa, kan fremdeles overaske oss ;)

8654131[/snapback]

 

 

Det kan han ja ;)

Lenke til kommentar

jeg er en av de som håper på gerrard på høyrekanten på onsdag. milan er et lag som uansett formasjon baserer sitt spill på hurtige vingbacker som kommer til innlegg høyt oppe på banen. får vi da stoppet oddo og jankulovski fra å bidra offensivt, så vil jeg tro vi skal kunne kontrollere kampen. sentralt skal vi kunne kvele pirlo og kakà sitt spill med fysikk og aggresivitet. hingsten gattuso kommer nok igjen til å klappe på cl trofèet når han entrer banen, så hans karma vil nok igjen tale til vår fordel. tipper 1-0, etter at gerrard fosser forbi fossilene i backrekka til milan og kliner den i krysset :)

Lenke til kommentar

Nervene kommer nok ikke før på onsdag, men jeg kjenner at det nærmer seg og at jeg er spent. Men først og fremst gleder jeg meg til kampen - uansett utfall, så har vi levert en god Champions League-sesong også i år. Så må vi bare gruse de hovne italienerne også. :p

Lenke til kommentar

Jeg grugleder meg. Men hvis vi vinner på onsdag så skal jeg feire helt til premier league begynner igjen.

 

"Kjære Gud(hvis du er der oppe) la oss VINNE!"

"Kjære Steven Gerrard la oss VINNE"

"Kjære Gattuso drit deg ut!"

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...