Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trekninga er fiksa. Når samme mann på VGD tipper riktige kvartfinaler to år på rad leenge før trekninga, så må man jo lure?

 

 

 

Nå er det ihvertfall i mine øyne hevet over enhver tvil: Trekninga er fiksa. Måtte storklubbene konfrontere UEFA med dette.

 

Jeg ler høyt her jeg sitter. Hvor vanskelig kan det være å trekke 8 forskjellige lag mot hverandre? Haha, konspirasjon!

Lenke til kommentar
(eller Maskerano som idiotene i Viasat insisterer på at han heter).

Trodde de kalte ham Masjerano? :p

Det er nå slikt jeg utaler Mascherano iallfall - Masjerano. :)

 

Chelsea ja. Ingen overraskelse. Jeg sa det tidligere i tråden, men DanielZU nektet, og sa at vi kom til å møte dem i semien, og jeg gav meg litt. :p

 

Bittert at storlagene fikk antatt lettest motstand dog. Menmen, skal man vinne så må man slå ut alle uansett. (nesten)

Lenke til kommentar
Bittert at storlagene fikk antatt lettest motstand dog

 

 

Du tenker på United, Chelsea og Arsenal?

United og Barca ja. Hadde vært mye kulere om de enten hadde møtt Arsenal, Chelsea eller hverandre, men nei!

 

Bayern god? Greit, de overkjørte Sporting til de grader, men det sier mer om Sporting enn det gjør om Bayern. Og de når de engelske lagene til anklene.

Lenke til kommentar

Her er topp5 vinnere av CL gjennom tidene (tar altså også med serievinnercupen, som det het tidligere)

 

(tapende finalist i parentes)

 

Real Madrid 9 (3)

AC Milan 7 (4)

Liverpool 5 (2)

Bayern München 4 (3)

Ajax 4 (2)

 

 

Basert på disse tallene ser vi at LFC og Bayern har like mange finaler, men LFC har vunnet en mer.

 

EDIT: Manchester United kommer på 6. plass med 3 seirer og ingen tapende finaler.

 

EDIT2: Interessant nok kommer Nottingham Forest på 12. plass med 2 seire (79 og 80).

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Eg tror Leo er liverpool supporter....

 

Surt å ha Mascherano (eller Maskerano som idiotene i Viasat insisterer på at han heter) ute på Anfield, men desto bedre å ha ham tilbake til returen på brua, for det kan bli en hard kamp, selv om vi har slått Chelsea der tidligere i år.

 

Og forøvrig registrerer jeg at vi slipper å spille på Hillsborough 20-dagen, noe som så klart er veldig bra for oss.

 

Men det er litt surt at Gerrard bare er et gult unna suspensjon, for da kan vi veldig lett miste ham til returen på brua, og det er ikke spesielt gunstig, selv om vi får Mascherano tilbake. Men som sjefen min, som er Chelseafan, akkurat sa; Det blir 180 nervepirrende minutter på nåler for begge lag.

 

Vi glær oss! (hvertfall jeg)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg er LFC-supporter.

 

Jeg har ikke kommentert her før, men det er fordi jeg er mer aktive i andre deler av diskusjon.no-forumet.

 

Og jeg er en helt på å være mest mulig nøytral og ærlig, da jeg synes drittslenging og uttrykk som "loserpool" og "scums" og "arseanal" og "chel$ki" er direkte barnslig.

 

(nå har jeg jo såklart ropt ut SCUMS-J***er, J***a crynaldo-diver-f*** o.l. i kampens hete, men i diskusjoner på nett synes jeg man kan oppføre seg som voksne)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...