Attityd Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (eller Maskerano som idiotene i Viasat insisterer på at han heter). Trodde de kalte ham Masjerano? Uansett, Chelski, det blir spennende. Og scum fikk Porto ja, typisk, men greit vi ikke fikk et antatt mye dårligere lag da vi sikkert ville bæsja på leggen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Trekninga er fiksa. Når samme mann på VGD tipper riktige kvartfinaler to år på rad leenge før trekninga, så må man jo lure? Nå er det ihvertfall i mine øyne hevet over enhver tvil: Trekninga er fiksa. Måtte storklubbene konfrontere UEFA med dette. Jeg ler høyt her jeg sitter. Hvor vanskelig kan det være å trekke 8 forskjellige lag mot hverandre? Haha, konspirasjon! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Det er latterlig ja Night KF strikes again! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (eller Maskerano som idiotene i Viasat insisterer på at han heter). Trodde de kalte ham Masjerano? Var hvertfall Maskerano det gikk i når jeg så Real-kampen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (eller Maskerano som idiotene i Viasat insisterer på at han heter). Trodde de kalte ham Masjerano? Det er nå slikt jeg utaler Mascherano iallfall - Masjerano. Chelsea ja. Ingen overraskelse. Jeg sa det tidligere i tråden, men DanielZU nektet, og sa at vi kom til å møte dem i semien, og jeg gav meg litt. Bittert at storlagene fikk antatt lettest motstand dog. Menmen, skal man vinne så må man slå ut alle uansett. (nesten) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Bittert at storlagene fikk antatt lettest motstand dog Du tenker på United, Chelsea og Arsenal? Endret 20. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Av og til så skjønner jeg ikke hvordan mange av dere uttaler navn, fordi dere klager jo absolutt på alle på tv som sier et navn med en sj - lyd og ikke en sch - lyd f.eks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Endret fra Barcelona til Arsenal da eg mener at to av de største lagene møter hverandre (Barca og Bayern) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg og uttaler det som Masjerano, men nå lette jeg opp vår kjære midtbanespiller på wikipedia, og here's what they say: "Javier Alejandro Mascherano (pronounced IPA: [ˌmaskeˈɾano])" Så Viasat-kommentatorene har faktisk rett :/ Spenstig. *spiser noen kameler* Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Bittert at storlagene fikk antatt lettest motstand dog Du tenker på United, Chelsea og Arsenal? United og Barca ja. Hadde vært mye kulere om de enten hadde møtt Arsenal, Chelsea eller hverandre, men nei! Bayern god? Greit, de overkjørte Sporting til de grader, men det sier mer om Sporting enn det gjør om Bayern. Og de når de engelske lagene til anklene. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 De engelske lagene er bedre enn alle de andre. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jaja, for noen gutter. Lennon har i hvertfall signert ny langtidskontrakt med tottenham nå. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Her er topp5 vinnere av CL gjennom tidene (tar altså også med serievinnercupen, som det het tidligere) (tapende finalist i parentes) Real Madrid 9 (3) AC Milan 7 (4) Liverpool 5 (2) Bayern München 4 (3) Ajax 4 (2) Basert på disse tallene ser vi at LFC og Bayern har like mange finaler, men LFC har vunnet en mer. EDIT: Manchester United kommer på 6. plass med 3 seirer og ingen tapende finaler. EDIT2: Interessant nok kommer Nottingham Forest på 12. plass med 2 seire (79 og 80). Endret 20. mars 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hvis du ut ifra det sier at Bayern er like gode som oss, kan jeg si at vi er bedre enn dere i PL da? Dette ble for dumt, rett og slett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Eg tror Leo er liverpool supporter.... Surt å ha Mascherano (eller Maskerano som idiotene i Viasat insisterer på at han heter) ute på Anfield, men desto bedre å ha ham tilbake til returen på brua, for det kan bli en hard kamp, selv om vi har slått Chelsea der tidligere i år. Og forøvrig registrerer jeg at vi slipper å spille på Hillsborough 20-dagen, noe som så klart er veldig bra for oss. Men det er litt surt at Gerrard bare er et gult unna suspensjon, for da kan vi veldig lett miste ham til returen på brua, og det er ikke spesielt gunstig, selv om vi får Mascherano tilbake. Men som sjefen min, som er Chelseafan, akkurat sa; Det blir 180 nervepirrende minutter på nåler for begge lag. Vi glær oss! (hvertfall jeg) Endret 20. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Eg tror Leo er liverpool supporter.... Er han? Ikke sett han her før så Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg er LFC-supporter. Jeg har ikke kommentert her før, men det er fordi jeg er mer aktive i andre deler av diskusjon.no-forumet. Og jeg er en helt på å være mest mulig nøytral og ærlig, da jeg synes drittslenging og uttrykk som "loserpool" og "scums" og "arseanal" og "chel$ki" er direkte barnslig. (nå har jeg jo såklart ropt ut SCUMS-J***er, J***a crynaldo-diver-f*** o.l. i kampens hete, men i diskusjoner på nett synes jeg man kan oppføre seg som voksne) Endret 20. mars 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Må si meg enig der. Ser ikke hvorfor Jotun skal ''out'e'' Leo_Khenir som Liverpool-supporter,men han har vel sine grunner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei eg må bare beklage Leo. Var ikke meningen å tvinge deg ut av skapet For the greater good.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hey, bedre at dere faktisk vet hvilken crest jeg har på skjorta og derfor vet hvilken side av Stanley Park jeg foretrekker, enn at dere skal trekke mine sympatier i tvil EDIT; Oppdatert avatar, nå er det vel ingen tvil? Endret 20. mars 2009 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå