Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Nå trakk vel dere ikke Barca ifjor. Dere møtte dem i semi'n. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 aah.. misforståelse.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Semimotstanderne trekkes jo fortsatt, er jo akkurat samme de gjør å trekke kampene før kvarten er spillt enn å trekke de etterpå. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 ja for all del..Inter var vel det letteste laget vi kunne hatt.. og barcelona i fjor, off så heldige vi er.. Ikke drit deg ut nå. Ser vi på de siste fem årene er det tydelig at Liverpool har fått en del vanskeligere trekninger enn oss i sluttspillet. Ironisk nok dret de seg ut sist gang de fikk en "lett" åttendedelstrekning i Benfica, men vi har gått på den blemmen vi også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Blir ikke det samme spør du meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Kjedelig med Chelsea igjen da.... Sku nesten tro det var arrangert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Kjedelig med Chelsea igjen da.... Sku nesten tro det var arrangert Hadde forventet å møte de i semi'n,men kvart'n? Nei, aldri i væla. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) ja for all del..Inter var vel det letteste laget vi kunne hatt.. og barcelona i fjor, off så heldige vi er.. Ikke drit deg ut nå. Ser vi på de siste fem årene er det tydelig at Liverpool har fått en del vanskeligere trekninger enn oss i sluttspillet. Ironisk nok dret de seg ut sist gang de fikk en "lett" åttendedelstrekning i Benfica, men vi har gått på den blemmen vi også. joda, men syns fortsatt det blir feil å si vi har fått svak motstand de siste årene... Selv om vi har fått svakere enn Liverpool.. edit: Skal være enig i at United fikk en veldig lett vei til finalen i år.. Endret 20. mars 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Forferdelig trekning! Da tenker jeg på den lette veien United får til finalen, er helt sykt! Er nesten som Ferguson selv har håndplukket kvartfinalene, semifinalene og finalen... UFF! Allikevel er jeg ikke redd for at vi ryker, men irriterende at United "alltid" skal få det så lett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Nåh nåh gutter. Nå må vi ikke bli som enkelte United-Kidz og rope på flaks,dommerhjelp,Gudehjelp,juks og kampfiksing her. Det kan vi holde oss for gode til. Porto kan overaske. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Æsj. Chelsea var egentlig det laget jeg absolutt ville unngå mest. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Utrolig trist at det ble Chelsea igjen. Er vel 4 gang di siste 5 årene vi har møtt dem nå...? Men men, jeg skal ivertfall på kampen på Anfield Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, at united trakk walkover såg jeg komme for lenge siden, klarer ikke hisse meg opp for det akkurat. Porto stakkerene kommer nok til å bli rævkjørt. Men at vi skal møte stygge chelsea igjen er faen meg utrolig. I tillegg møter vi Barca i en eventuell semi. Så om vi vinner den står vi i finalen mot united. Litt kjedlig at vi starter hjemme nå da men.. avslutter hjemme mot barca Føler meg sikker på avansement. Riise er ikke her lenger så sjansene er litt større nå for at vi ikke scorer selvmål 10min på overtid..selv om vi har både alonso og carra fortsatt, og lucas da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg er villig til å satse penger på at Carragher scorer det matchvinnende målet med riktig odds. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Selv om United kanskje møter lettere motstand enn oss år etter år, noe jeg sier meg helt enig i, så er det ingen kamper i sluttspillet av CL som kan ansees som lette.. Tror Liverpool tar pokalen i år igjen Chelsea må jo være en drømmemotstander? Stor kamp, gleder meg veldig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Håper Hiddink flyr på et tap eller tre før vi møter dem ivertfall. Men igjen,så har vi jo knust Chelsea-rekord før iår. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 liverpool.no nede med noen flere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Dagbladet altså- ''Chelsea og Liverpool møtes for femte år på rad'' Hva skal man si? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Critical Error: .no er nede ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Hørt rykter om at en på VGD har tippa kvarfinalene i år og fikk helt rett, han gjorde det samme i fjor. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå