Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja for all del..Inter var vel det letteste laget vi kunne hatt.. og barcelona i fjor, off så heldige vi er..

 

Ikke drit deg ut nå. Ser vi på de siste fem årene er det tydelig at Liverpool har fått en del vanskeligere trekninger enn oss i sluttspillet. Ironisk nok dret de seg ut sist gang de fikk en "lett" åttendedelstrekning i Benfica, men vi har gått på den blemmen vi også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kjedelig med Chelsea igjen da....

 

Sku nesten tro det var arrangert :)

Hadde forventet å møte de i semi'n,men kvart'n?

Nei, aldri i væla.

Lenke til kommentar
ja for all del..Inter var vel det letteste laget vi kunne hatt.. og barcelona i fjor, off så heldige vi er..

 

Ikke drit deg ut nå. Ser vi på de siste fem årene er det tydelig at Liverpool har fått en del vanskeligere trekninger enn oss i sluttspillet. Ironisk nok dret de seg ut sist gang de fikk en "lett" åttendedelstrekning i Benfica, men vi har gått på den blemmen vi også.

 

joda, men syns fortsatt det blir feil å si vi har fått svak motstand de siste årene... Selv om vi har fått svakere enn Liverpool..

 

edit: Skal være enig i at United fikk en veldig lett vei til finalen i år..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Forferdelig trekning! Da tenker jeg på den lette veien United får til finalen, er helt sykt!

 

Er nesten som Ferguson selv har håndplukket kvartfinalene, semifinalene og finalen...

 

UFF!

 

Allikevel er jeg ikke redd for at vi ryker, men irriterende at United "alltid" skal få det så lett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nåh nåh gutter. Nå må vi ikke bli som enkelte United-Kidz og rope på flaks,dommerhjelp,Gudehjelp,juks og kampfiksing her.

 

Det kan vi holde oss for gode til. ;)

Porto kan overaske.

Lenke til kommentar

Nei, at united trakk walkover såg jeg komme for lenge siden, klarer ikke hisse meg opp for det akkurat. Porto stakkerene kommer nok til å bli rævkjørt. Men at vi skal møte stygge chelsea igjen er faen meg utrolig. I tillegg møter vi Barca i en eventuell semi. Så om vi vinner den står vi i finalen mot united.

 

Litt kjedlig at vi starter hjemme nå da men.. avslutter hjemme mot barca :)

 

Føler meg sikker på avansement. Riise er ikke her lenger så sjansene er litt større nå for at vi ikke scorer selvmål 10min på overtid..selv om vi har både alonso og carra fortsatt, og lucas da.

Lenke til kommentar

Selv om United kanskje møter lettere motstand enn oss år etter år, noe jeg sier meg helt enig i, så er det ingen kamper i sluttspillet av CL som kan ansees som lette..

 

Tror Liverpool tar pokalen i år igjen :)

Chelsea må jo være en drømmemotstander? :) Stor kamp, gleder meg veldig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...