D'Amico Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Men hvor kan jeg se Eurosport eller Viasat 4 på nettet? Evt en annen kanal som viser den? Har du sjekket uefa.com? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Er det så viktig å se trekninga? Du kan jo få live oppdatering på Sky Sports i stedet... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Trekning begynner vell offisielt sett 12, men kommer vell ikke igang før ut mot 12.30 tiden Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Porto, Villareal, Arsenal eller Bayern så jubler jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Bayern eller United så jubler jeg Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Porto, Villareal, Arsenal eller Bayern så jubler jeg. Vil unngå "antatt lettere motstand" som Porto og Villarreal. Gi meg Barcelona, Bayern, Chelsea eller United. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Går for Bayern! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Reposter min drømmetrekning: Man U - Chelsea Arsenal - Barcelona Bayern München - Liverpool Villareal - Porto Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Håper på Liverpool selv og vil helst ikke møte Villareal da de kampene har blitt gørrkjedelige. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hadde ikke vært så vert å ta Barcelona igjen Når starter trekkningen i mårra? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Å ydmyke man utd 4 ganger på 1 sesong er kanskje for mye å be om. Jeg er sikker på; Vi trekker port, vinner komfortabelt 7-0, deretter møter vi chelsea som har danka ut Villareal 3-0. Edit; Baltus, trekninga er 12.00 Endret 19. mars 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Danke! Da rekker jeg ikke den heller... Og da blir altså 2 kamp av det laget vi møter i Påskeferien? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg bryr meg fint lite om hvem vi møter, selv om enkelte lag virker mer gunstig enn andre naturligvis. Skal vi være best i Europe skal ikke hvem vi møter spille noen rolle! ALLE skal slås! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Påstand: Rafa får £30M å handle forJournalist Oliver Kay skriver i The Times at Rafael Benitez får minimum £30M å bruke på nye spillere i sommerens transfervindu. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 £30M er mye, men Benitez kommer nok til å bruke dem feil skulle denne påstanden være riktig. Det blir nok kvantitet foran kvalitet, evt. et kjøp som flopper. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jaja, bare parry ikke finner på å bruke pengene til rafa igjen. Bryr meg lite om hvem vi får i trekningen. Har jo vunnet mot alle når vi hver trofet i Roma, hohohoho Men egentlig så ønsker jeg Bayern. Utelukkende pga den massive seieren deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg ønsker revansje for 06-sesongen,da liverpool rauk ut mot et portugisisk lag. Ergo Porto ønsker jeg. Bayern mottas med et smil, Arsenal er det siste jeg ønsker. Og chelsea. Edit: Holder å møte to spanske lag,så vil ikke ha Barca heller. Endret 20. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 £30M er mye, men Benitez kommer nok til å bruke dem feil skulle denne påstanden være riktig. Det blir nok kvantitet foran kvalitet, evt. et kjøp som flopper. Neida. Han handlet mye kvantitet før, men det var kun siden han hadde 3-4 faste A-lagsspillere, og måtte fylle opp en startellver. Derfor har det også blitt mye "magefølelse" og mye bomkjøp. Nå som laget begynner å ligne på noe kan kan heller "oppgradere" istedet for å fylle inn. Jaja, bare parry ikke finner på å bruke pengene til rafa igjen. Hoho, no more baby! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg tror nok desverre egentlig dette jeg også, men spørsmålet er vel egentlig hvilke spillere som kommer til å være tilgjengelige for kjøp til sommeren. En spiller som David Villa er nok totalt urealistisk ettersom han ikke har planer om å flytte seg vekk fra det solfylte land, og selv £30M ville nok vært for lite, men at Liverpool skal få handlet en kvalitetspiller eller to ser jeg ikke bort ifra. Jeg tror også Lucas kommer til å blomstre i motsetning til mange andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå