Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis han fikk kravene sinegjennomført, så betyr det at vi kan sitte med Villa alleredde til sommeren. Faen, dette her er herlig :D

 

Nå har vel neppe Liverpool økonomien som skal til for å hente David Villa, og han vil jo heller ikke vekk fra Spania så jeg har ingen anelse hvorfor du tror dette. Uansett er jeg fornøyd med at Benitez har signert ny kontrakt for han har egentlig ikke gjort Liverpool til noen større PL gull - kandidat enn det dere allerede var.

Lenke til kommentar
Nå har vel neppe Liverpool økonomien som skal til for å hente David Villa, og han vil jo heller ikke vekk fra Spania så jeg har ingen anelse hvorfor du tror dette. Uansett er jeg fornøyd med at Benitez har signert ny kontrakt for han har egentlig ikke gjort Liverpool til noen større PL gull - kandidat enn det dere allerede var.

 

Ehh. Jo det vil jeg absolutt si at han har. Se på klubben nå og se hvordan stallen var når Houllier satt i managerstolen. Vi har blitt mye bedre og om vi legger rare bytter og noen merkelige laguttak til side er jeg kjempefornøyd med at Rafa har fått ny kontrakt. Han har hatt noen dårlige kjøp også (som alle managere har), men så har han hentet spillere som Reina, Skrtel, Agger, Torres, Alonso, Mascherano, Arbeloa osv til tross for at han kanskje ikke har hatt så mye penger til rådighet (det vet jo vi ikke helt sikkert). Og det er bare et spørsmål om tid før vi vinner PL om Rafa er manager.

Lenke til kommentar

Dere trodde også at dere ville få Torres, faktisk drømte enkelte av dere om han. Alikkevel valgte han Liverpool, noe som så ganske usannsynlig ut en god stund. Når det gjelder å hente spanske spillere har vi visse fordeler, Benitez har gode kontakter der nede... samtidig som han har trent Valencia tidligere. Det gir han god posisjon i forhandlinger rundt Villa. Noe som visse rykter sier vi har gjort tidligere...

 

Økonomien burde ikke være tidenes største problem, iom at vi kunne sette av £20M på Keane og litt til på diverse andre spillere. Greit nok så ble en del spillere solgt, men jeg tror at økonomien ikke er så skakkjørt som det kan virke som... Finanskrisen får tale sitt i sommer (minus City :hrm: )

 

Nice bilde SkagenK, El Zhar virker jo liten i fohold til vår brutale slovaker...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Rafa vil kjøpe spiss, høyreving og høyreback.

 

Syns nesten det er like interesangt hvem som skal selges. Jeg mener en midtbane spiller også burde vert blinket ut. Med Tiden kan sikkert Spearing komme inn, men det blir vell litt tidlig enda.

Dersom vi har 2 sentrale midbanespillere ute sliter vi virkelig per dags dato.

 

 

.NO Strikes agian:

Capello mener United ser slitne ut

I en kort kommentar sier den engelske landslagsjefen Fabio Capello at han ikke tror Premier League er avgjort, når ni kamper gjenstår for Liverpool og ti for Liverpool og Chelsea.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Digg med CL-trekning i morra. Noen som vet hvor den kan sees på nettet? Sitter på skolen :(

Den er 12? Faen, rett etter fritimene mine... Jaja, får vel bli VG denne gangen :)

 

Midt i friminuttet :) Men har media hele dagen, så kunne sett uansett. Men hvor kan jeg se Eurosport eller Viasat 4 på nettet? Evt en annen kanal som viser den? :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...