CCola Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Det var noe sånt jeg tenkte ja. Kanskje Riera bare trenger litt hvile. Reina Arbeloa Skrtel Carra Insua Bønna Masche Alonso Babel Gerrard Torres Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Håper på denne: Reina Arby - Carragher - Skrtel - Aurelio Masch - Alonso Babel - Gerrard - Riera Torres Babel på høyre? Skeptisk. Er ikke sikker på at det er så dumt faktisk. Har undret meg mange ganger over hvorfor han blir brukt på venstre når han er høyrebeint. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Fordi han trives helt klart best på venstre. Han liker jo å trekke innover og drible/skyte. Det er lettere som høyrebeint spiller. Innleggsfoten hans er jo ikke - eksisterende toe man helt klart ser når Babel blir presset utover, og ikke kan trekke inn og tvinges til å stoppe opp og slå et innlegg med høyrefoten. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Nå har vi jo en måljeger i Dossena, årest kjøp! Ser heller at Babel avløser Torres/Kuyt som spiss. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Må få takke for bildene Jefecito, det var mye bra der! Var det noen andre som bidro, så takk til dere også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Ingen problem Babel kan da spille på høyre, i hvertfall bedre at han får prøve seg litt der enn å måtte sitte på benken og spille de siste minuttene, noe som skjer altfor ofte. Kan gjerne få spille på venstre for min del, men det jeg synes er viktigst er at han får spilletid fra start. At han får spille som spiss hadde vært det aller beste. Tror dog at Kuyt starter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 The Jew and the Dane er med i landslaget. Så de må jo begynne å bli bedre. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Nå kan ikke jeg mye om det israelske landslaget, men jeg tror nok Bønna er rimelig bankers der, ja. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg følte jeg hadde behov for å si dette. Nå har jeg stirret og stirret på highlights fra Man U kampen og jeg blir atter på atter på atter en gang like rørt når frisparket til Aurelio går inn og du ser han smile så sykt og er så stolt inni seg. Sånn rører virkelig en Pool fan Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Mm! Ett helt fantastisk frispark! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Aurelio har ''kun'' fire mål,men alle de fire målene er pur class! To frisparkmål et inndirekte frisparkmål og en på volley. Endret 17. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Kampen vises i opptak på C+ rundt 11 imorgen kveld, for informasjon! Da skal jeg sitte klar forann TVen med iskald pils og en pose chips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Skal prøve å ikke spoile resultatet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Skal prøve å ikke spoile resultatet. Leker med tanken på Liverpool med handicap ;O Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Kampen vises i opptak på C+ rundt 11 imorgen kveld, for informasjon! Da skal jeg sitte klar forann TVen med iskald pils og en pose chips. Lett! Skål! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Skjer med at reservene suger i år? Vant ikke gutta serien i fjor? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Jo riktig at de vant serien i fjor. De ble først Northern Champions før de vant play - offs mot Aston Villa reservene. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Mancienne til Liverpool? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Enda bedre, så United - Liverpool i går på Skysports HD1 Fotball er så deilig å se i HD kvalitet.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Nok et tegn på at Agger forsvinner eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå