Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt uenig. Bergkamp-Henry spilte godt sammen i flere år og vant titler. Synes vi kan prøve igjen om et par år for å se om den sammenligningen duger!

 

Jeg tørr vedde all min fremtidige inntekt på at Torres-Gerrard vil vinne titler. Eneste måten de ikke vil gjøre det på er vell om en av de blir fotball invalide. Ser ikke bort fra at vi allerede iår lar dette superparet løfte CL trofeet over hodet - alt baserer seg vell egentlig på om noen av de 2 nevnte får skader.

Lenke til kommentar
Ser heldigvis ut til at både Alonso og Arbeloa rekker kampen. I tillegg gjør Nemeth comeback for reservene i kveld. :)

 

.. Kanskje ikke så lenge til vi får se han på a-laget

 

Good news indeed.

 

Håper å se El-Zhar mot Villa, siden det er lite nytt om bønna og jeg håper på en 4-4-2.

 

Sjeerard Jotun ;)

Lenke til kommentar
Good news indeed.

 

Håper å se El-Zhar mot Villa, siden det er lite nytt om bønna og jeg håper på en 4-4-2.

 

Sjeerard Jotun ;)

 

Synst El Zhar har vert svak når han starter. Som en "supersub" som kommer fra benken med fart mot slitne forsvarer har han prestert mye bedre.

 

Ønsker å se dette laget;

---------------- Reina -------------

Arbeloa - Carra - Skrtel - Insua*

--------- Alonso - Masche --------

Bønna ------- Gerrard ------ Riera

---------------- Torres ------------

 

* = Insua spiller vell for reservene idag, kan han da spille A-lagskamp på Søndag?

 

Håper forøvrig at Kuyt får en kamps hvile, og Benayoun er tilbake. For all del forsett med 4-2-3-1 formasjonen.

Lenke til kommentar

Syntes Babel har vært god i de siste kampene, jeg. Han har iallfall lært seg å gi ballen fra seg. Jeg blir dog overrasket om ikke Bønna starter. Riera har ikke vært fullt så god siste kampene, men det er vel mest at han er litt ute av form. Han er tilbake for fullt på søndag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...