Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde du giddi å lastet opp det bildet guttorm? :)
Samme håper jeg guttorm :)

 

Her er ivertfall en link: Clicky

Har ikke testet det i høy oppløsning, så vet ikke hvordan det blir.

Vil bare pesisere at jeg ikke henger i forumet der, men snuser rundt i trådene av og til.

 

Coo.

 

Takker. :)

Lenke til kommentar

Har det på som bakgrunn på jobbpc`en, til grenseløs irritasjon for noen :)

 

Du har jo bruker der kjetil, skulle fått han til å lage det for flere oppløsninger. (1680x1050 :innocent: )

 

Var jo en skivefeil i lykkerusens glede, samtidig hadde jeg det litt travelt, men vi har fått mye morro ut av det Jotun ;)

Lenke til kommentar

Aston Villa må jo vinne og kan ikke legge seg bakpå on Anfield = seier til Liverpool.

 

Edit: Redigert sånn at Wisbatov får sove i natt. Til Tross for han presterer å slenge dritt om Liverpool når diskusjonen egentlig går på hvor gode Villa er i forhold til liverpool.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Det flaksargumentet synes jeg strengt talt ikke at du burde dra med deg når Liverpool har minst like mye flaks som det Villa har/har hatt. Villa prøver iallefall og spille en fin fotball med en offensiv mentalitet i motsetning til den defensive kontringsfotballen Liverpool prøver å spille, og ofte lykkes de i det. De har flere spillere som holder god kvalitet (Young, Agbonlahor, Barry, Milner, Carew, Heskey) og har fortjent å ligge der de ligger for øyeblikket nå.

Lenke til kommentar
Hvor står det noe om flaks?

Er dette nok et tilfelde der united-kidza leser hva de vil lese?

 

Lurer på om hottentottenes borte seier over Aston Villa i dag bekrefter min mistanke om at de burde hete Anton Villa, som i heldige Anton.

Nederste er tatt fra fotballpuben.

 

Så skrev jeg Anton i innlegget over, og da gikk det for wis. Er redigert nå.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Jeg slengte forresten ikke dritt om Liverpool, men diskuterte faktisk hvor gode de er opp i mot hverandre, og det er ikke min feil at du ser på defensiv kontringsfotball som noe negativt. Du må vel være klar over at Benitez filosofi er defensivt orientert? Hvis ikke så må jeg bare beklage på dine vegne. Liverpool spiller ikke offensiv fotball slik som Barcelona, Arsenal og Manchester United, det går rett og slett ikke an å benekte det.

 

Leste du før han edited Danielzu? For hele poenget var jo at han begynte med Anton Villa greiene her også, og skal få Aston Villa til å virke som et lag som rir på en bølge av flaks mer enn det Liverpool gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...