Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde du giddi å lastet opp det bildet guttorm? :)
Samme håper jeg guttorm :)

 

Her er ivertfall en link: Clicky

Har ikke testet det i høy oppløsning, så vet ikke hvordan det blir.

Vil bare pesisere at jeg ikke henger i forumet der, men snuser rundt i trådene av og til.

 

Rett og slett kvalmende at dere synes det er genialt med en kar som gjør narr av den største tragedien i Manchester United's historie. Synes dere det er morsomt? Det er mulig du henger litt mer på United.no forumet enn meg 7Bolanos for jeg har ikke sett noen gjøre narr av Hillsborough tragedien der, og stort sett holder det forumet seg på en streng linje der drittslenging ikke godtas. Det forumet er et seriøst forum (kanskje for seriøst) der moderatorene sjeldent lar noe gli forbi.

Om du vikelig tror det, er du rimelig naiv imo.

Majoriteten av oss er ikke slik.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Majoriteten av oss er ikke slik.

 

 

Selvsagt ikke. Men det var jo noen her inne som flirte av dette "fantastiske" innlegget til brukeren på kopforum....

 

Vi vet jo at du ikke er slik guttorm :love:

 

99 % av innlegget er fantastisk. Den 1 % med to ord om flyulykker er ikke det.

Lenke til kommentar

Problemet med United og Liverpool sine tilhengere er at de er gjennomsyret av 14tisser som ikke har et enste snev av erfraing fra selve livet. Derav slenger de dritt om andre utellukkende for å fremheve seg selv, da er det "trygt og godt" å kunne gjøre det i et forum der motstanderen ikke er, som kop forum eller United sitt forum. Folk som pisser på tragedier viser bare hvor evneveike, svake og feige de selv er.

 

Lucas kan muligens bli bra, men han har lite tekniske ferdigheter til Brasilianer å være. Har har dog en lovende fot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...