Alastor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Men russerne hadde, 20 år før de måtte starte fra begynnelsen av, verdens beste teknologi og økonomi. Og klarte å kjøre seg selv på dørken, og har ennå ikke helt klart å komme seg, selv om mange internt i landet mener de er suverene i forhold til vesten. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Men russerne hadde, 20 år før de måtte starte fra begynnelsen av, verdens beste teknologi og økonomi. Og klarte å kjøre seg selv på dørken, og har ennå ikke helt klart å komme seg, selv om mange internt i landet mener de er suverene i forhold til vesten. OH SNAP! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ja, men presidenten i Russland (for 5 år siden) skakkjørte dem såpass at de nesten måtte begynne helt på nytt, utenom 2-3 generaler. Og når USA hadde en såpass mye bedre hær en det Russland hadde, var det nesten en selvfølge at Russland måtte bruke mer penger på både kvalitet og kvantitet. Me like this. ^^ Edit: Selvom jeg ikke har oversiktet hvorvidt Russland har brukt mer en det USA gjorde på styrker. Endret 15. mars 2009 av CCola Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tror vi skal gi oss der jeg, vi er vel litt ute på viddene nå? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 hvorav det har blitt satset massive beløp på noen gedigne enkeltspillere, er skuffende. De beløpene vi har brukt på enkeltspillere er peanuts i forhold til hva våre to største konkurrenter har brukt i samme tidsrom. Men de beløpene dere har svidd av på en haug med drittspillere som aldri holdt mål gjør fortsatt at dere har brukt mer penger enn United. Ja det er jeg jo fullt klar over, men han snakket om enkeltspillere, og der er summene vi har brukt som sagt peanuts. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tror vi skal gi oss der jeg, vi er vel litt ute på viddene nå? Hehe, vil tro det ja. ^^ Men morsomt var det! ------ Torres fnyser av ryktene rundtom Gerrard. As I thought. Samtidig står det i artikkelen at Liverpool kan være interessert i David Wheater om Boro skulle ryke ned. Midtstopper er vel der jeg syntes vi trenger minst upbacking. Vi har Hyypia (som holder i 1-2år til), og selvfølgelig Skrtel, Carra og Agger. Om det skulle være noe hold i disse ryktene styrker det iallfall ryktene om at Agger kommer til å forlate Anfield til sommern. £10m sto det at Boro skulle ha for han. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har et seriøst mancrush på Torres, og dette gjorde det bare enda større : - Kamper som den mot Real Madrid var hva jeg kom til Liverpool for. Jeg gjorde det helt klart at jeg kun ville forlate Atletico for en klubb, og det var Liverpool. Nå kan folk se hvorfor. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 At Liverpool ville vært nærmere United om Torres hadde vært mindre skadet? Hadde United hatt like lite skader som Liverpool i år hadde vi rullet over Premier League. Hvis. Hvis. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Del 1 Del 2 Det var det jeg nådde nå. Kommer med 5-10 bilder til senere i dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nice. Liker ansiktsutrykket til Vidic. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ansiktsutrykket til Vidic ja Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Må si jeg lo greit der faktisk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Må si jeg lo greit der faktisk Dårlig sans for humor Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Dårlig sans for humor Dessvere, det er mye bedre å komme med de tusenvis av oppbrukte og tørre vitsene rundt Pool-navnet og Gerrard. Endret 15. mars 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vil ha Ashley Young! Jeg også ! Tenk Young på Liverpool laget.. *sikler* Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Rafa kommer til å ødelegge talentet hans med deres defensive spillestil. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvordan tror dere Agbonlahor ville passet i Pool da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvordan tror dere Agbonlahor ville passet i Pool da? Dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå