Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Benitez, har vært manager i Pool i 4 sesonger nå, og dere har aldri vært nærmere enn 3 plassen, og iløpet av de sesongene har dere vært minst 10 poeng bak ligalederen. Eneste virkelig store bragden Benitez har gjort er å vinne CL med dere ;)

Seff hadde vi vært nærmere om Torres hadde vært skadefri, han er vår beste fotballspiller.

Og om du ser på poeng, har vi nærmet oss hver sesong.

Lenke til kommentar
Seff hadde vi vært nærmere om Torres hadde vært skadefri, han er vår beste fotballspiller.

Once again, nei? Du rangerer Torres over Gerrard?

Hadde vi ikke avgjort flere uavgjortkamper om Torres hadde vært på banen? Det tror jeg.

Og ja, jeg mener Torres er en bedre spiller, men at Gerrard er viktigere for laget.

Lenke til kommentar

Once again, nei? Du rangerer Torres over Gerrard?

Hadde vi ikke avgjort flere uavgjortkamper om Torres hadde vært på banen? Det tror jeg.

Dere snakker jo om to forskjellige ting. Veldigsaklig sammenligne Torres vs Gerrard.

Bolanos sammenligner Torres&Gerrard vs Kun Gerrard....

Lenke til kommentar

Og om du ser på poeng, har vi nærmet oss hver sesong.

Herregud, "Roma hadde vært nærmere Inter hadde vi hatt Totti skadefri", blir helt latterlig.

Det har variert sesong til sesong, med poeng. Men i år, er dere nærmere enn noen gang, men 4 sesonger uten PL hvorav det har blitt satset massive beløp på noen gedigne enkeltspillere, er skuffende.

Lenke til kommentar

Barnes støtter Rafa

Liverpool-legenden John Barnes mener at Rafael Benitez er riktig mann til å lede Liverpool FC i mange år fremover.

- Jeg tror han er minst like god som alle andre toppmanagere. Jeg vet ikke om noen ny manager som kan komme inn og vinne ligaen for Liverpool. Vi vet alle at United har en sterkere tropp, og de ligger bedre an en Liverpool for øyeblikket. Så en ny manager kommer ikke nødvendigvis til å bedre situasjonen. Jeg mener Rafa definitivt er riktig mann for jobben, uttalte Barnes til BBC Radio 5 Live.

Lenke til kommentar
hvorav det har blitt satset massive beløp på noen gedigne enkeltspillere, er skuffende.

De beløpene vi har brukt på enkeltspillere er peanuts i forhold til hva våre to største konkurrenter har brukt i samme tidsrom.

Men de beløpene dere har svidd av på en haug med drittspillere som aldri holdt mål gjør fortsatt at dere har brukt mer penger enn United.

Lenke til kommentar
hvorav det har blitt satset massive beløp på noen gedigne enkeltspillere, er skuffende.

De beløpene vi har brukt på enkeltspillere er peanuts i forhold til hva våre to største konkurrenter har brukt i samme tidsrom.

Men de beløpene dere har svidd av på en haug med drittspillere som aldri holdt mål gjør fortsatt at dere har brukt mer penger enn United.

Dere bruker £60m på tre TALENTER, og vi bruker £70m på å bygge en startellver. Vi har hatt denne diskusjonen umåtelig mange ganger før. Liverpool har jo måtte bygge et fotballlag i en såpass pengefotballisk verden. Det skulle jo vært en selvfølge at vi har brukt mer penger enn dere de siste åra.

Dog tror jeg dere har brukt mer allikevell siste 3-4 nå. Om jeg ikke tar helt feil. Det var ganske likt, og dere kjøpte jo Berbatov, og vi gikk £-2m i underskudd såe.

Lenke til kommentar

Hva med de tusenvis av guttevalpene dere har hentet for små-beløp?

Minner meg litt om krigføringen til USA og Russland, USA satser på teknologi og kunnskap, mens Russerne satser på flertall og total uvitenhet. Men la oss ikke gå altfor OT (...Eller jo :p).

Lenke til kommentar

Det var ikke målet til russerne da. Selve konkurransen var å komme opp i rommet for å kunne bruke satelitter. USA landet bare på månen for å kunne skryte av at de var først opp dit. Typisk USA.

Og vi er jo inne på samme som Liverpool og United her. USA hadde nok sikkert endel mer midler og en allerede godt utviklet hær, mens russerne måtte starte fra begynnelsen av.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...