Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan historien kjempegodt jeg, men dere L'Pool supportere vil ikke innse at han ville forlate dere. Deal with it, folkens Du må heller lære deg noe om ting før du stapper hånda i vepsebolet... Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvorfor skal han ville forlate oss til fordel for Real Madrid ??? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Av gode grunner, men de vil jeg helst ikke komme med her i Anfield tråden Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Av gode grunner, men de vil jeg helst ikke komme med her i Anfield tråden Jo, kom igjen. Gi oss noen gode grunner Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nei, for da blir jeg banned fra våre moderatorer og det vil jeg helst ikke bli Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe ... Hvis han Går til Mardrid kan det jo ikke være andre grunner ann at han vill ha mere penger. Madrid vinner ikke så mye de heller, de røyk jo akkurat ut av CL, de ligger også bak Barcelona i La Liga. Liverpool er jo også i en "oppover periode". vi har prestert bedre i ligaen enn på mange år. vi er i kavrten i CL og. Gerrard har bare en positiv fremtid imøte med Liverpool. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 - Vi slo akkurat Real 5-0 over to kamper. - Vi kommer langt i CL hvert år. - Vi hadde vært hakk i hæl på Man Utd om ikke Torres hadde vært skadet hele sesongen. - Rafa bringer oss nærmere og nærmere gullet hver sesong. - Eierne er kanskje ikke smartest, men de spytter inn litt mer penger enn de tidligere i alle fall. - Vi har penger i overskudd fra januar til et storkjøp i sommer. Derfor vil ikke Gerrard forlate LFC av sportslige grunner. Av utenomsportslige, som klubbfølelse osv, så finnes det mange flere Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Selvsagt. Penger er eneste grunnen til at noe slikt skulle kunne skje. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 - Vi slo akkurat Real 5-0 over to kamper. - Vi kommer langt i CL hvert år. - Vi hadde vært hakk i hæl på Man Utd om ikke Torres hadde vært skadet hele sesongen. - Rafa bringer oss nærmere og nærmere gullet hver sesong. - Eierne er kanskje ikke smartest, men de spytter inn litt mer penger enn de tidligere i alle fall. - Vi har penger i overskudd fra januar til et storkjøp i sommer. Derfor vil ikke Gerrard forlate LFC av sportslige grunner. Av utenomsportslige, som klubbfølelse osv, så finnes det mange flere Enda noen utrolige gode unnskyldninger. Vi har da hatt flere skader enn dere, og Gerrard er jo viktigere enn Torres for dere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Enda noen utrolige gode unnskyldninger. Vi har da hatt flere skader enn dere, og Gerrard er jo viktigere enn Torres for dere. Det er jeg ikke enig i. I år har Xabi vært vår viktigste spiller, uten tvil. Gerrard har ikke hatt noen stor sesong. Ville heller hatt dette laget i høstsesongen: Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera -------- Keane - Torres ------------- enn dette: Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera ------------ Gerrard -------------- ------------- Keane ------------- Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Men igjen, dere har en bredere tropp. Blir uansett litt dumt å spekulere i hvor vi hadde vært om Torres ikke hadde vært så mye skadet... Edit: Raste Endret 15. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Enda noen utrolige gode unnskyldninger. Vi har da hatt flere skader enn dere, og Gerrard er jo viktigere enn Torres for dere. Det er jeg ikke enig i. I år har Xabi vært vår viktigste spiller, uten tvil. Gerrard har ikke hatt noen stor sesong. Ville heller hatt dette laget i høstsesongen: Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera -------- Keane - Torres ------------- enn dette: Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera ------------ Gerrard -------------- ------------- Keane ------------- Så jeg om hvem som hadde vært den beste for dere? Det eneste jeg sa er at Gerrard er en viktigere spiller enn det Torres er for dere. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nei, for da blir jeg banned fra våre moderatorer og det vil jeg helst ikke bli Og jeg som trodde det var ditt største ønske... Veeel, nå er vel både vi og united-fansen City-fans i 90 minutter? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Blir uansett litt dumt å spekulere i hvor vi hadde vært om Torres ikke hadde vært så mye skadet... Jepp. Helt enig. Samme gjelder skadene våre. Blir bare tåpelig. Slik er fotballen. That's life... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Og jeg argumenterte mot det. Xabi kan erstatte Gerrard, Keane kunne ikke erstatte Torres, mener jeg. EDIT: Erstatte ble feil ord. Mener at med Xabi klarer vi oss bedre med Gerrard ute enn med Torres ute. Endret 15. mars 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Og jeg argumenterte mot det. Xabi kan erstatte Gerrard, Keane kunne ikke erstatte Torres, mener jeg. EDIT: Erstatte ble feil ord. Mener at med Xabi klarer vi oss bedre med Gerrard ute enn med Torres ute. Dette er jeg uenig i! Så hvis det skulle vise seg at Gerrard forlot Liverpool kunne Xabi gått rett inn i hans rolle i Liverpool uten kvalitetsfall i prestasjonene? EDIT: Så editen nå, da er vi enige! Endret 15. mars 2009 av SirUstinov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Veeel, nå er vel både vi og united-fansen City-fans i 90 minutter? Er nødt til det ja, mtp. at Chelsea er vår største konkurrent til ligagullet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er jeg ikke enig i. I år har Xabi vært vår viktigste spiller, uten tvil. Gerrard har ikke hatt noen stor sesong. Ville heller hatt dette laget i høstsesongen: Nei? Gerrard har 18 mål og 9målgivende. I rest my case Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 - Vi hadde vært hakk i hæl på Man Utd om ikke Torres hadde vært skadet hele sesongen. - Rafa bringer oss nærmere og nærmere gullet hver sesong. De andre grunnene er greie, men disse to er svært diskutable. "If It Says But....", blir veldig mye slikt i den første setningen, blir på lik linje som om vi skulle sagt vi hadde ledet mye mer hvis vi hadde hatt Hargy skadefri hele sesongen Benitez, har vært manager i Pool i 4 sesonger nå, og dere har aldri vært nærmere enn 3 plassen, og iløpet av de sesongene har dere vært minst 10 poeng bak ligalederen. Eneste virkelig store bragden Benitez har gjort er å vinne CL med dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå