guttorm Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 MangusW: Stemningen har vert god den, de må tåle at deres egne bastante meninger blir gjort til skamme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Drunk Daniel in tha houze. Da har ivertfall jeg feiret serieren med måte. Blir godt med en ukes ferie. Få se om Torres healer foten og The Jew kommer tilbake mot Carew og Heskey. Edit:relevant for meg ikveld: Calsberg vil forlenge sin kontrakt, Endret 15. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 ajajajaj. Da har jeg kommet meg hjem, og lest litt igjennom de 3 siset sidene her. Svakt. Jeg savner united supportere som spyr ut kommentarer om at det var flaks o.l. Er vell første kampen på noen år de ikke har postet her etter. jjaa Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) ajajajaj. Da har jeg kommet meg hjem, og lest litt igjennom de 3 siset sidene her. Svakt. Jeg savner united supportere som spyr ut kommentarer om at det var flaks o.l. Er vell første kampen på noen år de ikke har postet her etter. jjaa Bare gå enda litt lengre tilbake så skal du få se all den koslige whininga. Endret 15. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (Raste fikk vel fjerna noen så vidt jeg veit) Skulle faen meg bare mangle når du griner og whiner som han holdt på Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hihi Fant likssom ikke den gamle stemning.. Menmen aaah. En fltot søndag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg savner united supportere som spyr ut kommentarer om at det var flaks o.l. Er vell første kampen på noen år de ikke har postet her etter. jjaa Det var jo ikke flaks denne gangen, så vi har ikke noe å klage for. Dommeren gjorde en veldig bra kamp. Begge straffene og det røde kortet var riktig dømt, så dere vant denne fortjent. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg savner united supportere som spyr ut kommentarer om at det var flaks o.l. Er vell første kampen på noen år de ikke har postet her etter. jjaa Det var jo ikke flaks denne gangen, så vi har ikke noe å klage for. Dommeren gjorde en veldig bra kamp. Begge straffene og det røde kortet var riktig dømt, så dere vant denne fortjent. Ojojoj. Usikker på hvordan jeg skal reageere på noe slikt. Så uvant. Velger å falle på ordet "takk" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nei skjønner godt det winy. Det er jo ikke så ofte dere kan ta imot denne setningen: "Dere vant fortjent." Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 La oss håpe City gruser Chelsea i dag da! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For all del, frykter Chelsea mye mere enn Liverpool. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For all del, frykter Chelsea mye mere enn Liverpool. Frykter ikke Chelsea eller United i CL. United er et like godt CL lag som Sporting. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 United er et like godt CL lag som Sporting. Og med det så mener du? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) La oss få tråden back on topic; LIVERPOOL FC Liverpool - Real Madrid 4-0 Man Utd - Liverpool 1-4 Når var sistgang vi opplevde en så god uke? Endret 15. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sist dere opplevde noe lignende mot united var jo i 1936.... Så kanskje litt lenger tilbake enn det da? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 For all del, frykter Chelsea mye mere enn Liverpool. Frykter ikke Chelsea eller United i CL. United er et like godt CL lag som Sporting. Vi har vunnet CL flere ganger enn dere... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) For all del, frykter Chelsea mye mere enn Liverpool. Frykter ikke Chelsea eller United i CL. United er et like godt CL lag som Sporting. Vi har vunnet CL flere ganger enn dere... Mesterligaen > CL Endret 15. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Mesterligaen > CL DEN kan du godt få forklare om du vil. 5 > 5 i din verden? Endret 15. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Oj, mente selvsagt Serievinnercupen* Skylder på alkoholen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mesterligaen > CL Football > Fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå