Benitez Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ser litt fremover jeg. Dette er min drømme CL-trekning: Man U - Chelsea Bayern München - Liverpool Arsenal - Barcelona Villareal - Porto Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jess, hadde vært herlig om vi hadde blitt litt heldig i trekningen og to av Barca, United eller Chelsea hadde møtt hverandre. Men det blir nok tøft uansett. Porto og Villareal er desidert svakest av de som er med. Sier sitt. Det blir iallfall morro! Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 United ble da aldri eid?Dere fikk da scoringer etter 3 tabber. Noe som sier sitt. Vi hadde best spill, så kunne like gjerne gått begge veier. Dere utnyttet dessverre våre tabber, sånn er det Eneste Tabben united gjorde var ved liverpool sitt første mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 United ble da aldri eid?Dere fikk da scoringer etter 3 tabber. Noe som sier sitt. Vi hadde best spill, så kunne like gjerne gått begge veier. Dere utnyttet dessverre våre tabber, sånn er det Eneste Tabben united gjorde var ved liverpool sitt første mål. Ok. Da så. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Når resultatet er 1 - 4, er ett av lagene eid. Ferdig med det. Utrolig fascinerende at man prøver å bortforklare og unnskylde og komme med uforståelige argumenter når laget taper. Resultatet? 1 - 4. Deal with it. Blir litt samme greia når man klarer å holde diskusjoner om en straffe-avgjørelse, eller offside gående i ukesvis. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) (ny bakgrunn^^) Noen GIFs. Og.... Endret 14. mars 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kjente noe rørte på seg i buksa, når Gerrard kyssa kamraet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 FYFAEN! Har holdt meg unna her til nå for å unngå tåpelige diskusjoner og ban. Fy flate så jævlig herlig. Dossena er en syk jævel av en goalgetter, siste 2 kampene har han spilt 20min kanskje og scora 2 mål på den tiden, hahaha. Gerrard og Torres, fyflate, tror neppe jeg overdriver når jeg sier det neppe finst en bedre duo en de to. Lucas gjorde faen meg en god kamp i tillegg. Aurelio med et herlig frispark som divealdo kun kan sikle etter. Tenker meg omtrent alle tenkte man utd tok denne lett når vi starta med både Lucas og Hyypia. Jaja, herregud. har ikke ord. Har endel kompiser nå som har tapt en god del tusen kroner etter å ha vedda på noe så tåpelig så at united vinner. Ha-ha. ho-ho. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tror Rafa vurderer sterkt å omskolere Dossena til ving/spiss. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Konge JEFE! Herlige bilder. Skulle hatt slike fra hver kamp. Dossena ja, rather wing than nothing Utrolig at han rakk den ballen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Takk Jefe. Den med Torres ble den nye bakgrunnen min også gitt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bare hyggelig. Ikke jeg som skal ha æren, selv om det tok litt tid og linke til alle bildene Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kjempe bra bilder Jefe. Elsket utryket på VDS. Ser dere foresten han gutten i bakgrunnen der? (Over det ene beinet til VDS) Merkelig utrykk i fjeset hans med tanke på hvor øynene er festet hen. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bildet av den livlige gjengen på tribunen varmer mitt hjerte <3 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er det fler bilder ute å går fra samme kilde? Hvor? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Eneste som er ufortjent i dag er at vi ikke vant 5-1. Gerrard bør da treffe fra 5-meteren. Ellers fin kamp. Endret 14. mars 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Takk Jefe. Den med Torres ble den nye bakgrunnen min også gitt. Ja samma her! Har på rullerende screensaver med alle de store bildene der. Har du flere maggen? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bildet av den livlige gjengen på tribunen varmer mitt hjerte <3 Hehe, det må være skuffende å se på når halve fansen bare forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå