n4w Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Tror han trodde at skuddet gikk utenfor, så han prøvde ikke å hoppe etter ballen. Kan hende det. Men jeg regnet nesten med at han skulle legge den til en på venstre kanten der. Så målet var overaskende for meg. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Ekstremt deilig uke Nå vinner vi resten av kampene , så ser vi hvordan det går. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 En uke og en dag til neste kamp mot Villa. Har ikke fulgt med på hvordan Villa har gjort det denne sesongen, men vi skal nok ikke undervurdere dem heller. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Liker ikke å komme inn og si "told you so", men 4-1 på Old Trafford mener jeg da kan beskrives som "mose United" Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Stemmer det, du sa jo det før kampen. Jævli bra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 En uke og en dag til neste kamp mot Villa. Har ikke fulgt med på hvordan Villa har gjort det denne sesongen, men vi skal nok ikke undervurdere dem heller. Villa ligger ni poeng bak dere med en kamp mindre spilt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Stemmer det, du sa jo det før kampen. Jævli bra hihi Unitedsupporterne som nektet på at United kunne bli eigd med Old Alex bak rattet må spise ordene sine nå 1-4 er sterkt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 United ble da aldri eid? Dere fikk da scoringer etter 3 tabber. Noe som sier sitt. Vi hadde best spill, så kunne like gjerne gått begge veier. Dere utnyttet dessverre våre tabber, sånn er det Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 United ble da aldri eid?Dere fikk da scoringer etter 3 tabber. Noe som sier sitt. Vi hadde best spill, så kunne like gjerne gått begge veier. Dere utnyttet dessverre våre tabber, sånn er det Jeg har desverre ikke sett kampen, og jeg har blitt fortalt at United hadde det meste va banespillet. Men ser vi direkte på resultatet så er 4-1 på Old Trafford et resultat man ikke bare ler bort. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Gjorde Reina en tabbe i å felle Park? Nja, var ikke mye han kunne gjøre på samme måte som Vidic var "nødt" til å felle Gerrard. De fleste scoringer kommer etter feil fra motstanderen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Dere la jo dere ned etter 1-3 målet. Da blir man kjørt over. Men som flere medier skrev. United kjørte hardt ut fra starten i begge omgangene, men så tok Liverpool over. Jeg synes bare dere presterte bedre enn Liverpool i 50min totalt. Liverpool utnyttet deres svakheter og dermed ble United et dårligere lag. Ronaldo ble godt pakket inn, og han var så si usynlig i kampen. Men minnet meg litt om tidligere i sesongen, da vi og forsåvidt dere også brant flere 100% sjanger, gang på gang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Det er sant, 4-1 ser utrolig sterkt ut og ikke minst at det er på Old Trafford. Til vår store fortvilelse så utnyttet ikke vi de sjansene vi hadde og ikke kom til det store. Dere hadde ikke så mye av banespillet og dere hadde vel kun 1 sjanse utenom deres scoringer. Tror også kampbildet hadde vært annerledes om Vidic ikke hadde gjort den tabben i 1.omg. Dere la jo dere ned etter 1-3 målet. Da blir man kjørt over. Men som flere medier skrev. United kjørte hardt ut fra starten i begge omgangene, men så tok Liverpool over. Jeg synes bare dere presterte bedre enn Liverpool i 50min totalt. Liverpool utnyttet deres svakheter og dermed ble United et dårligere lag. Ronaldo ble godt pakket inn, og han var så si usynlig i kampen. Men minnet meg litt om tidligere i sesongen, da vi og forsåvidt dere også brant flere 100% sjanger, gang på gang. Når hele tre mann er på Ronaldo, så kan man ikke be noe fra han. Han ble jo pakket veldig godt. Endret 14. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Tror også kampbildet hadde vært annerledes om Vidic ikke hadde gjort den tabbeb i 1.omg. Nei. 97% sikker på at vi ville scort på frisparket selv om Vidic hadde fått gult. Og vi var sterkest den siste halvtimen i 2. omgang, og det siste kvarteret i første. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Men ser vi direkte på resultatet så er 4-1 på Old Trafford et resultat man ikke bare ler bort. Helt enig. Som eg sa tidligere i tråden. Resultatmessig ble united knust i dag. Men ikke spillemessig. Helt absurd resultat om man ser på banespillet. Liverpool var effektive i dag. Og det må man være for å vinne slike kamper. Men når united styrer store deler av spillet i 60-70 minutt av kampen så er ikke 1-4 et resultat som er "rettferdig" Men at Liverpool vant er ikke så mye å si på. Men United kunne likså greit vunnet. Og uavgjort kunne skjedd. Min mening. Tror også kampbildet hadde vært annerledes om Vidic ikke hadde gjort den tabbeb i 1.omg. Nei. 97% sikker på at vi ville scort på frisparket selv om Vidic hadde fått gult. Og vi var sterkest den siste halvtimen i 2. omgang, og det siste kvarteret i første. Tabben i første omgang er jo målet til Torres. Frisparket til han brassen er det ingen i verden som kan ta fra Liverpool. Og det var et fantastisk frispark. Når hele tre mann er på Ronaldo, så kan man ikke be noe fra han. Han ble jo pakket veldig godt. Nei. Men hvis 3 mann er på Ronaldo så betyr jo det at tre andre er ledige. Så det er ingen unnskyldning for united sin del i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Dere var sterkest da 70-75 minutter hadde passert. Ellers hadde vi det meste av spillet, og vi hadde flere sjanser enn dere. Etter noen timer og en tur ut, så tar jeg ikke tapet deres så tungt som jeg hadde trodd. Vi har jo alt i vår hånd, kan øke forspranget med 7 poeng om vi vinner den hengekampen som jeg tror vi gjør. Om dere evt taper neste kamp, så er løpet kjørt for dere tror jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Tror han trodde at skuddet gikk utenfor, så han prøvde ikke å hoppe etter ballen. Det er i så fall jæævlig urutinert av en slik keeper, han skal vite hvor målet står. Tror uansett det var mer "faen denne har jeg ikke sjangs på uansett". Jeg ble faktisk overrasket jeg også som andre her, gikk så fort liksom, plutselig lå den bare i nettet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Vet jeg er sen, men: FOR EN FORBANNA DIGG KAMP! :D Vi pissa på Man Utd rett og slett. 4-1, største tap på OT siden QPR i 94! Må si jeg mistet det lille snev av tro da jeg så Xabi, vår beste spiller denne sesongen, var ute, og at Lucas spilte i stedet. Fatter dog ikke at Gerrard ble banens beste, han rotet bort ballen mye synes jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Best av alt, the Travling COP. hvor mange biletter fikk vi?Til stadighet runget liverpool sangene over stadion. Vidic sovnet på the theater of dreams Det er kanskje litt smålig av meg å peke ut dette, men siden dagen ikke blir så mye verre så gir jeg blanke. Man skulle kunne forvente at en Liverpool-supporter vet at det er The KOP, altså uten noen c. Ordet kommer av nederlandsk og betyr bakketopp. I motsetning til cop, som du sikkert kjenner betydningen av. Takk for info! Sier også mange takk. Selvsagt burde jeg vite bedre en å skrive The KOP med C, og det ødelegger virkelig en dag som denne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Selvsagt burde jeg vite bedre en å skrive The KOP med C, og det ødelegger virkelig en dag som denne. DET har eg ingen tro på Guttorm :!: Endret 14. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Selvsagt burde jeg vite bedre en å skrive The KOP med C, og det ødelegger virkelig en dag som denne. DET har eg ingen tro på Guttorm :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå