guttorm Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Best av alt, the Travling COP. hvor mange biletter fikk vi? Til stadighet runget liverpool sangene over stadion. Vidic sovnet på the theater of dreams Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hmm, vi utklasser man utd 1-4. Herlig. På OT! Endret 14. mars 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hmm, vi utklasser man utd 1-4. Og ingen av de har sagt at det var fortjent. Bare skylder på Vidic og uflaks. Du får begynne å lese innlegg da Pirja. Istedet for å påstå ting. Tillot meg å sitere deg Pirja. Endret 14. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hmm, vi utklasser man utd 1-4. Herlig. På OT! Mannen redigerer raskere enn sin egen skygge. kloffsk: se jotuns sitering Endret 14. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Dere skal ha for at dere vant og det på OT. KOm nettopp på at kampen ble spilt på OT og greide jammen meg å sette fast drikka i halsen. Men vi kommer sterkere tilbake, og jeg tror ikke dere har dessverre sjanse på ligagullet. Prøv dere på 2.plass dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Torres. Endret 14. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GBD Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Best av alt, the Travling COP. hvor mange biletter fikk vi?Til stadighet runget liverpool sangene over stadion. Vidic sovnet på the theater of dreams Det er kanskje litt smålig av meg å peke ut dette, men siden dagen ikke blir så mye verre så gir jeg blanke. Man skulle kunne forvente at en Liverpool-supporter vet at det er The KOP, altså uten noen c. Ordet kommer av nederlandsk og betyr bakketopp. I motsetning til cop, som du sikkert kjenner betydningen av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Torres. Scoret han IGJEN????? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Torres. Scoret han IGJEN????? Jeg er litt treg av meg. :!: Hehe, kom med et unødvendig sleivspark til United-kidza. Så jeg redigerte det vekk. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Best av alt, the Travling COP. hvor mange biletter fikk vi?Til stadighet runget liverpool sangene over stadion. Vidic sovnet på the theater of dreams Det er kanskje litt smålig av meg å peke ut dette, men siden dagen ikke blir så mye verre så gir jeg blanke. Man skulle kunne forvente at en Liverpool-supporter vet at det er The KOP, altså uten noen c. Ordet kommer av nederlandsk og betyr bakketopp. I motsetning til cop, som du sikkert kjenner betydningen av. Takk for info! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Etter det vi har sett denne uken tror jeg Liverpool har en sjanse på ligagullet! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hmm, vi utklasser man utd 1-4. Og ingen av de har sagt at det var fortjent. Bare skylder på Vidic og uflaks. Du får begynne å lese innlegg da Pirja. Istedet for å påstå ting. Tillot meg å sitere deg Pirja. Hehe, satt å leste gjennom sidene i Man Utd tråden fra før jeg stakk å så kampen, så skrev jeg her i tråden før jeg leste igjennom denne tråden. Fant fort ut at jeg tok fullstendig feil. Beklager Endret 14. mars 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Etter det vi har sett denne uken tror jeg Liverpool har en sjanse på ligagullet! Ooooooooooooooooog ned på bakkenivå igjen. Mye må klaffe for slikt snakk. Men en utfordrer til gullet er vi, bare småbarn kan si noe annet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Om United ikke vinner hengekampen, så KANSKJE. Men jeg er fremdeles 90% sikker på at United tar gullet iår. Jeg tar det heller som en enorm "bonus" om Liverpool skulle overraske å feks vinne resten av kampene, mens United spiller noen uavgjort, og kanskje ett tap eller 2. Sjangsene for det? Vel.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Endret 4. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Alt avhenger av hvordan Man Utd takler neste PL kamp. Vinner de den, er de på spor igjen og skal mye til for å vippe dem ned. Men taper de derimot, så håper jeg de mister selvtillit. Men nå sant skal sies, så MÅ vi vinne resten av PL kampene denne sesongen. Vi satser på en Raich. Har seieren i lomma, så kjører han ut og Svindal vinner. Man utd har seieren i lomma, taper og taper, så vinner Liverpool Endret 14. mars 2009 av Pirja Lenke til kommentar
i93 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Gratulerer gutter! YNWA! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hehe, satt å leste gjennom sidene i Man Utd tråden fra før jeg stakk å så kampen, så skrev jeg her i tråden før jeg leste igjennom denne tråden. Fant fort ut at jeg tok fullstendig feil. Beklager No trouble. Eg bare like å "rub it in" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hvem var banes beste idag? Jeg stemmer på Ronaldo( ) men seriøst, Park,Aurelio,Skrtel og (as always) Gerrard gjorde en god figur idag. Bli ikke pisst på Lucas heller,som er the first. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå