n4w Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Og for en kamp vi var vitne til! Dossena tok meg helt på senga med det siste målet. Utrolig deilig at vi vant denne kampen. Hadde kun håpet på et 1 - 0 seier til oss eller uavgjort. Kjempe bra og utrolig deilig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Lenge siden det har vært så tynt på tribunene mens kampen enda spilles Dere kan skrike så mye dere vil om hvor ufortjent det var. men når vi skaper 7-8 store sjanser og scorer 4 mål så kan det ikke sies å være så ufortjent. Vi spiller strategisk godt noe som er nødvendig når vi spiller på bortebane mot et så godt lag som United. jeg har ikke tall på sjansene til United, men det var ikke mange og de var ikke spesielt store! Gratulerer folkens YNWA! Endret 14. mars 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er på jobb! Har ikke sett kampen! Helvete! Men seier! WOHO! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hahahaha, fantastisk! 4-1!! OOOOOH LIVERPOOOOL!! ALEX, ARE YOU THERE?! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Haha - halvtomt på OT før kampen er slutt :!: Ja, ManU-supporterne skal hjem og grine Jeg gleder meg saftig til mandag, ManU-fans i klassen skal gråte av frustrasjon Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg elsker dette her, jeg elsker Liverpool! Lykkerus! Vi vinner kanskje ikke PL, men faen meg: Vi banker to storlag på en uke! Hver kamp med 4 mål fra våre spillere! Dossena har scort to for helvete, jeg elsker verden! Endret 14. mars 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 ManU who?! Hahaha, fy faen så deilig! Finnes ikke ord, fy faen, bøy dere i støvet, Man Utd Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Så deilig! TAKK, TAKK, TAKK! Å Dossena, for en spiller! haha. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Lenge siden det har vært så tynt på tribunene mens kampen enda spilles Dere kan skrike så mye dere vil om hvor ufortjent det var. men når vi skaper 7-8 store sjanser og scorer 4 mål så kan det ikke sies å være så ufortjent. Vi spiller trategisk godt noe som er nødvendig når vi spiller på bortebane mot et så godt lag som United. jeg har ikke tall på sjansene til United, men det var ikke mange og de var ikke spesielt store! Gratulerer folkens YNWA! For det første, gratulerer med seieren. Nyt denne følelsen! Men over til det andre, dere skapte ikke 7-8 store sjanser. Dere hadde 1 stor sjanse, Gerrard sin etter helspark fra Babel. Tre av målene kommer utifra gedigne tabber hos oss, dere skapte ikke en dritt selv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Lenge siden det har vært så tynt på tribunene mens kampen enda spilles Dere kan skrike så mye dere vil om hvor ufortjent det var. men når vi skaper 7-8 store sjanser og scorer 4 mål så kan det ikke sies å være så ufortjent. Vi spiller trategisk godt noe som er nødvendig når vi spiller på bortebane mot et så godt lag som United. jeg har ikke tall på sjansene til United, men det var ikke mange og de var ikke spesielt store! Gratulerer folkens YNWA! For det første, gratulerer med seieren. Nyt denne følelsen! Men over til det andre, dere skapte ikke 7-8 store sjanser. Dere hadde 1 stor sjanse, Gerrard sin etter helspark fra Babel. Tre av målene kommer utifra gedigne tabber hos oss, dere skapte ikke en dritt selv. x2 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Må finne ut hvordan dette skal feires. Hadde ikke turt å drømme om dette resultatet en gang. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Å herregud så deilig. Fantastisk å slå United på sin egen hjemmebane, takk til alle på Liverpool laget for 2 fantastiske timer med fotball! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 The speaker announced before the game that they are Champions of Europe, Champions of the World and ... you know, we come here and wipe the floor with them. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) @Blarcky, ja da er vi to. De var litt småtøffe når de vedda på en 3-0 seier til Manchester. Endret 14. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Stem i nå folkens! When you walk through a storm hold your head up high And don't be afraid of the dark. At the end of a storm is a golden sky And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Tho' your dreams be tossed and blown. Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone. Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Nesten så jeg tilgir Dossena for all dritten denne sesongen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 String Emil: Vi har sjansen til El-Zhar også som var stor. Mulig jeg la på en eller to sjanser for mye, poenget er at dere ikke skaper mye i forhold til oss. Så kan man diskutere hvor fortjent det er. Og begynne å snakke om at det bare var dere som ødela for dere selv er jo selvfølgelig en fin måte å forsvare seg på. Men Hadde Vidic noen muligheter da han lagde straffen og fikk rødt kort? Han måtte stoppe Gerrard for å hindre en stor målsjanse. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Dette her var fantastisk imponerende, gratulerer med the double over United! Skjer ikke akkurat hver sesong. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Er det bare jeg som sitter med ekstreme frysninger her? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Grattis. Resultatet gir vel ikke akkurat noe bra bilde på kampen, men noen ganger er man heldige slik Pool var i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå