Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Arf, ifølge div. kilder er Alonso skada. Mista troen på seier nå, hvis det betyr at Lucas spiller sentralt med Masche, de har ikke akkurat imponert sammen før. :(

Edit:

Yep. :(

Reina, Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio, Mascherano, Lucas, Kuyt, Gerrard, Riera, Torres

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli tempratur her nå. Og da må jeg stikke til en kompis der kampen skal bli sett, med årets hjemmedrakt på ;)

Lykke til medsupportere. YNWA!

Og da mistet jeg all troen om Alonso er skadet. Faen i helvete.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Huff, Alonso skadet. Det likte eg ikke. Blir litt lite driv i midtbanen med Lucas der, i forhold til Alonso.

Vel, da får de andre stå på litt mer, så får vi se. Bare seier er godt nok idag uansett, eller så er det kjørt.

Blir det rødt kort idag da? Mascherano fikk i tilsvarende kamp i fjor, og Vidic fikk på Anfield i høst. Ser ikke bort fra et i dag også.

Lenke til kommentar

Altså, jeg tror vi ikke er helt kjørt selv om Alonso er ute. Han spiller konge når han har store rom å boltre seg på, men mot et kompakt United-lag tror jeg han ikke hadde hatt karrièrens kamp...

Akkurat nå har jeg ingen spesiell følelse om tap eller seier, iom at jeg faktisk tror dette kan ende opp som en stillingskrig... og da bli resultatet uavgjort. Det er klart jeg håper på det beste, men realiteten er en helt annen. Vi har et bra lag der ute, og jeg tror ikke at United er 20 hakk over oss som enkelte vil påpeke i den andre tråden... men la oss la kampen avgjøre dette...

Lykke til :) YNWA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...