Schweigaard Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Arf, ifølge div. kilder er Alonso skada. Mista troen på seier nå, hvis det betyr at Lucas spiller sentralt med Masche, de har ikke akkurat imponert sammen før. Edit: Yep. Reina, Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio, Mascherano, Lucas, Kuyt, Gerrard, Riera, Torres Endret 14. mars 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hæ? Starter Lucas?! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Begynner å bli tempratur her nå. Og da må jeg stikke til en kompis der kampen skal bli sett, med årets hjemmedrakt på Lykke til medsupportere. YNWA! Og da mistet jeg all troen om Alonso er skadet. Faen i helvete. Endret 14. mars 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
soltor Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Huff, Alonso skadet. Det likte eg ikke. Blir litt lite driv i midtbanen med Lucas der, i forhold til Alonso. Vel, da får de andre stå på litt mer, så får vi se. Bare seier er godt nok idag uansett, eller så er det kjørt. Blir det rødt kort idag da? Mascherano fikk i tilsvarende kamp i fjor, og Vidic fikk på Anfield i høst. Ser ikke bort fra et i dag også. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Der mista jeg det meste av tro også, Lucas vs Alonso ._. Grusomt dårlig tidspunkt å bli skada på.. Endret 14. mars 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Altså, jeg tror vi ikke er helt kjørt selv om Alonso er ute. Han spiller konge når han har store rom å boltre seg på, men mot et kompakt United-lag tror jeg han ikke hadde hatt karrièrens kamp... Akkurat nå har jeg ingen spesiell følelse om tap eller seier, iom at jeg faktisk tror dette kan ende opp som en stillingskrig... og da bli resultatet uavgjort. Det er klart jeg håper på det beste, men realiteten er en helt annen. Vi har et bra lag der ute, og jeg tror ikke at United er 20 hakk over oss som enkelte vil påpeke i den andre tråden... men la oss la kampen avgjøre dette... Lykke til YNWA Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Lykke til da. Håper det beste laget vinner, og ingen dumme dommeravgjøresler forekommer. Tror dette blir en veldig jevn kamp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Se filmen hos Youtube Måtte bare poste den her også Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Æsj, Lucas! Vel, har på følelsen av at ikke han fucker opp egentlig, blir nok noen andre. Men synes nå vi kunne putta Bønna eller Babel inn i stedet. Lykke til gutta! Tipper 0-0 eller 1-0 til et av lagene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Lucas for faen!?!? Gawd, nå fikk jheg en dårlig følelse Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Ble litt skuffa av laget, men Rafa vet vel best...? Gleder meg som faen nå! :-D Hyypia !!! Arbeloa starter ikke Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg forventa faktisk hyypia:) kan bli viktig mot vidic på dødballer! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Typisk når vi har en glimrende periode.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Fy faen Reina... FY FAEN MANN! Var det så jævla nødvendig?! Faaaeeen!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Syns den straffen var billig jeg. Reina var jo knapt borti Park, men men, skjønner at han dømmer, men syns den er billig. Typisk. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 JA FOR FAEN!!!! TOOOORREEEEES!!!!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 His armband proved he was a red - Torres, Torres You'll never walk alone it said - Torres, Torres We bought the lad from sunny Spain He gets the ball he scores again Fer-nan-do Torres Liverpool's number 9 Han gjør det så enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå