Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Kjapp rydding er gjennomført. Advarer dere, de som kommer med personangrep framover nå i noen av disse trådene, kommer med unødvendig provosering og annet, vil få seg fri til kampen er ferdigspillt, og minimum 24 timer. Og jeg har ca. 137 gule og 59 røde kort klare Det går nok bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 I den andre tråden var det 139 gule. Gitt to allerede? Synes det må kunne være en viss temperatur her da, bare det ikke går over streken med personangrep og lignende ofc. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) I den andre tråden var det 139 gule. Gitt to allerede? De to er forhåndsbestilte.. Endret 13. mars 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Flere lagoppstillinger folkens? Arbeloa-Carra-Skrtel-Insua Bønna-Alonso-Gerrard-Riera Kuyt-Torres Eventelt starte med singel spiss og bytte inn Bønna for Masche uti kampen. 1 s i Torres Endret 13. mars 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Vil helst ha innleggene til Aurelio i denne kampen jeg ja. Masche er også et must i denne kampen. Endret 13. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Insua har minst like gode innlegg, mer fart. Mangler vell frisparkfoten til Aurelio. Vil forøvrig minne på at de gangene Real fikk slått inn mot oss var Aurelio aldri der han skulle. Håper Insua kan overaske United, regner med de forventer Aurelio. Er redd Masche kan være for tent, da tenker jeg ikke bare på kampen i fjor, vi så det også mot Real. Endret 13. mars 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Aurelio har bedre passning og innleggsfot en Insua. Sikkert like flinke defansiv ogsåå. Insua er muligens hakke vassere offansivt. Jeg tror Aurelio ville gjort det bedre en Insua mot united. (all of this is imo) Masche bitcher way for mye, og er meget tent,der er vi enige. Men trenger hans defansive rolle mot united. Endret 13. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er faktisk veldig for Insua i morgen jeg også! Han mangler litt rutine som Aurelio har, men tror han klarer seg minst like bra. Tror dog både Aurelio og Masche blir å finne på banen. Tipper vi kjører relativt likt som mot Real, bare med Riera inn muligens. Egentlig litt for at Babel skal spille også jeg da men. Riera har vært såpass stabil og god i år at han nok får starte, så får Babel være jokern. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Tror vi får se et ganske likt lag som startet mot Real Madrid, men med Riera fra start istedenfor Babel. Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio Kuyt - Mascherano - Alonso - Riera Gerrard Torres Hvis Benayoun er skadefri, er han også selvsagt høyaktuell fra start, men tipper han starter som innbytter. Ellers vet man aldri med Benitez, så forundrer meg for så vidt ikke om Lucas er i startoppstillingen på bekostning av Alonso. Dossena kan jeg imidlertid ikke forestille meg starter denne kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 12 timer igjen. Jeg er trøtt og nervøs! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 We be comming, we be comming, we be comming down the road, when you hear the noice of the Bill SHANKLY boys, we be comming down the road! En fest dag for fotballelskere, trist at jeg ligger og sover etter nattskift, men skal sette på auto vekking på TV. Håper jeg orker å få med meg noe. Blir litt prestisje i det å gå på jobb, vi er 2 Liverpool og 2 United på skiftet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hehe, dete blir moro. Ikke gøy for moderatorene her inne ihvertfall. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Aner man at det blir uavgjort i dag, hmm? Alt styret om at lagene skal vinne kan lett føre til resultatet i midten... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hehe, dete blir moro. Ikke gøy for moderatorene her inne ihvertfall. Hehe, glad jeg stikker ut og ser kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Daniel, om du er her: Gidder du slå DJ hardt fra meg i dag, og si at grunnen er Santon og Cardozo? Plis? Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 skal sette meg ned på The Dubliners og se kamp i dag! Håper Liverpool kjøre knallhardt ut!!! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Lykke til idag ppl. Dette er en sinnsyk nøkkelkamp. Mose vi United idag så kan vi faktisk gi dem en knekk og klatre inn forspranget.. Taper vi er ALT kjørt. Huff. Ber til høyere makter om at Torres tar med seg engasjamentet sitt fra Real kampen!! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Mose United skjer aldri så lenge Fergie lever, men det er fotball og alt kan skje(til og med at dere vinner!). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Dette er en sinnsyk nøkkelkamp. Mose vi United idag så kan vi faktisk gi dem en knekk og klatre inn forspranget.. Taper vi er ALT kjørt. Huff. Gi United en knekk Tror nok du tenker på Liverpool, sist gang noen ga United en knekk i PL så var det borte mot Arsenal og vi har ikke tapt en kamp etter det, så jeg tror ikke du helt har fått med deg hvordan United takler nederlag Endret 14. mars 2009 av Manx Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Ha en god kamp, prøv å unngå flaks og får håpe Mascherano gjør noe dumt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå