Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper på dette laget i morgen, gjør kun en endring og det er Riera inn for Babel, rett og slett fordi Riera har vært bedre i år og Babel kan være en joker på benken. Selv om jeg er stor fan av Insua så tror jeg Aurelio starter i morgen, han har mer rutine og han har levert bra i det siste, samtidig som jeg føler vi ikke bør gjøre for store endringer fra Real kampen.

 

------Reina------

Arbeloa-Carragher-Skrtel-Aurelio

----Mascherano--Alonso----

Kuyt--Gerrard--Riera

------Torres------

Lenke til kommentar
Æsj, Taibi er råtten. Slipper jo inn fem mål mot Chelsea, fy faen...

Men han ble i hvert fall Man of the Match mot Pool i sin første kamp. :D

 

Flott Wikipediering.

 

Back on Liverpool;

 

Håper på å se et laget vi stilte mot Real, minus Babel og pluss Riera.

 

Skam at jeg ikke får sett kampen men.

Lenke til kommentar
Veron, Kleberson.

Kleberson, vel kostet ikke i nærheten. Å var vel aldri tiltenkt en rolle som fast med Scholes, Keane o.l foran han.

 

Veron var da faen ikke noe flopp, men som sagt med Scholes og Keane foran i køen var det vanskelig å rettferdigjøre å ha en slik spilller på benken. Veron var strålende i CL, å god i Premier League.

Lenke til kommentar

Vinn eller forsvinn imorgen, må ha seier, om vi skal ha sjangs på tittelen.

Ingenting ville vært bedre enn å igjen vise en maktdemonastrasjon mot et av Europas(om ikke dét) største medgangssupporter-laget.

 

Det jeg er mest redd for, er at dommerne skal være altfor evneveike iforhold til å gi Liverpool frispark i gode posisjoner og eventuelle klare straffer. For det jeg har forhåpninger om, er at vi kommer til å kjøre på fra start og vil kjempe United langt tilbake på egen banehalvdel. Og da vil selvsagt pause-kommentarene fra disse tilskuerne være at United har prestert under pari. Ikke noe nytt altså.

 

Måtte vi utnytte sjansene vi får, og unngå å være borti en United-spiller i straffefeltet, så kan det bli bra.

 

Satser på at Gerrard og Torres fikser biffen. Var jo helt utrolig gode mot Real Madrid.

Endret av Punky
Lenke til kommentar
Vinn eller forsvinn imorgen, må ha seier, om vi skal ha sjangs på tittelen.

Ingenting ville vært bedre enn å igjen vise en maktdemonastrasjon mot et av Europas(om ikke dét) største medgangssupporter-laget.

 

Det jeg er mest redd for, er at dommerne skal være altfor evneveike iforhold til å gi Liverpool frispark i gode posisjoner og eventuelle klare straffer. For det jeg har forhåpninger om, er at vi kommer til å kjøre på fra start og vil kjempe United langt tilbake på egen banehalvdel. Og da vil selvsagt pause-kommentarene fra disse tilskuerne være at United har prestert under pari. Ikke noe nytt altså.

 

Måtte vi utnytte sjansene vi får, og unngå å være borti en United-spiller i straffefeltet, så kan det bli bra.

 

Satser på at Gerrard og Torres fikser biffen. Var jo helt utrolig gode mot Real Madrid.

Bra du ikke er forutinntatt hvertfall.

Lenke til kommentar
Kjapp rydding er gjennomført.

 

Advarer dere, de som kommer med personangrep framover nå i noen av disse trådene, kommer med unødvendig provosering og annet, vil få seg fri til kampen er ferdigspillt, og minimum 24 timer.

 

 

Og jeg har ca. 137 gule og 59 røde kort klare :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...