Jotun Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) hehe... Endret 13. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har tatt fri fra jobb for å se kampen. Kan ikke tro folk som er sånn "Neeei, har ikke tid til å se denne kampen" nå. Jeg tok fri, tirsdag for å se LFC - Real, onsdag for å se Utd - Inter, jobba doble økter i går og i dag for å få fri i morgen. Tøffelhelter som jobber i morgen da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Helt enig med niko. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Helt enig med niko. Skal nevnes at jeg tok fri forrige helg også for å få sett Fulham - Utd. Det er verdt de penga jeg ikke tjener med en god fotballkamp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Om liverpool ikke hadde eid Real 4-0(som tilsier eing) så blir jeg mer skeptisk til seier. Tipper 1-1. Kuyt netter. Men United netter først. Sikkert Kvalmaldo.(er i dårlig humør pga studieoppgave.) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Sikkert Kvalmaldo Pass deg for Veldigsaklig nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ja, ble litt hyggelig lesning på United-tråden. Derfor jeg tenkte å slå til med en (like) teit kallenavn. Andre muligheter var Fallnaldo Crynaldo Rapenaldo Endret 13. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ronaldo :!: Det er vel igrunn det største skjellsordet i liverpool leiren. Endret 13. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Christiano Arroganto Van der Sur, Surney. Vil også være med på leken. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er united-fan, og nå tenkte jeg at jeg skulle skape litt kvalm i tråden deres med en liten videosnurt Er ikke mening å spytte dere i trynet altså. Morsomt? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Mest pinlig at det var floppen O'Shea som scoret. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Mest pinlig at det var floppen O'Shea som scoret. Dagens dummeste. Vet du hva en flopp er? Sjekk det opp og prøv igjen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Mest pinlig at det var floppen O'Shea som scoret. Dagens dummeste. Vet du hva en flopp er? Sjekk det opp og prøv igjen. Kloffsk, Husk at O'shea er bedre enn alle våre backer Ifølge United supporterne iallefall. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Altså, for å være flopp så er det vanlig å ha kjøpt en spiller som er dyr eller som mange trodde kom til å bli veldig god. O'Shea har en god mengde med appearances for oss, og er ekstremt viktig for oss som tar opp alle plassene han har måtte tatt opp i forskjellige situasjoner. Selvsagt er Arbeloa og Aurelio (egentlig ikke for han blir skadet så mye, så man kan satse på O'Shea mer hvis du skjønner) bedre backer enn O'Shea, fordi de har også det med det offensive spillet som en back bør ha. Defensivt er O'Shea like gode som de, men overalt er det deres backer som er bedre enn våres. Vi har en venstreback av høyeste, høyeste klasse da, så det gjør det litt gjevnt. Brown/Sagna av i fjor var vel sammen med Evra/Clichy beste backene i ligaen. Men ja, poenget er at O'Shea ikke er flopp når han har får spilt så mye og har vært med på ufattelig mange clean sheets i år og når han først og fremst ikke var betalt noe for/forventet så mye av. That's it. Endret 13. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Mest pinlig at det var floppen O'Shea som scoret. Dagens dummeste. Vet du hva en flopp er? Sjekk det opp og prøv igjen. Tja, definisjon på flopp må vel være Nani. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Da er man nærmere sannheten ja. Trust me, det provoserte ingen av oss Utd supportere her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Robbie Keane? Kommer IKKE nærmere enn det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå