Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tatt fri fra jobb for å se kampen. :)

Kan ikke tro folk som er sånn "Neeei, har ikke tid til å se denne kampen" nå. Jeg tok fri, tirsdag for å se LFC - Real, onsdag for å se Utd - Inter, jobba doble økter i går og i dag for å få fri i morgen. Tøffelhelter som jobber i morgen da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om liverpool ikke hadde eid Real 4-0(som tilsier eing) så blir jeg mer skeptisk til seier. Tipper 1-1. Kuyt netter. Men United netter først. Sikkert Kvalmaldo.(er i dårlig humør pga studieoppgave.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, ble litt hyggelig lesning på United-tråden. Derfor jeg tenkte å slå til med en (like) teit kallenavn. :)

Andre muligheter var

Fallnaldo

Crynaldo

Rapenaldo

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Altså, for å være flopp så er det vanlig å ha kjøpt en spiller som er dyr eller som mange trodde kom til å bli veldig god. O'Shea har en god mengde med appearances for oss, og er ekstremt viktig for oss som tar opp alle plassene han har måtte tatt opp i forskjellige situasjoner.

Selvsagt er Arbeloa og Aurelio (egentlig ikke for han blir skadet så mye, så man kan satse på O'Shea mer hvis du skjønner) bedre backer enn O'Shea, fordi de har også det med det offensive spillet som en back bør ha. Defensivt er O'Shea like gode som de, men overalt er det deres backer som er bedre enn våres. Vi har en venstreback av høyeste, høyeste klasse da, så det gjør det litt gjevnt. Brown/Sagna av i fjor var vel sammen med Evra/Clichy beste backene i ligaen. Men ja, poenget er at O'Shea ikke er flopp når han har får spilt så mye og har vært med på ufattelig mange clean sheets i år og når han først og fremst ikke var betalt noe for/forventet så mye av. That's it.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...