Varmo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Årets nedtur! Kom opp til eksamen dagen etter CL finalen, får nok sett kampen, men går glipp av en eventuell feiring Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde foretrukket om det ble skaffet litt mer offensiv kraft fremfor alle disse defensive midtbanenspillerne. Men det er vel helt sikkert også planen etterhvert:] 8616438[/snapback] Er det blitt sagt noe sted Lucas er en defensiv midtbanespiller? Jeg mener jeg leste et sted at han var veldig god offensivt... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 I utgangspunktet er han visst en defensiv midtbanespiller, som også har en del gode offensive kvaliteteter.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tevez blir stadig linket å. Tror han kan bli en goalgetter i lfc. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tror Tevez kunne ha gjort det godt i Liverpool ja. Men personlig gidder jeg ikke spekulere. Silly season er i full anmarsj også, så ingen ting er sikkert. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kan bli Villa, Eto`o, tevez. hvem vet, Håper iallefall Benitez signer en ny spiss, vi trenger en goalgetter. og en venstreving hadde vært fint, men, om kewell kommer iform trenger vi ikke det. gonzalez har også et stort potensial, håper han kommer seg. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Årets nedtur! Kom opp til eksamen dagen etter CL finalen, får nok sett kampen, men går glipp av en eventuell feiring 8616556[/snapback] Kjipt, da. Jeg kom heldigvis opp på mandag. Deilig å være ferdig med skriftlig til CL finalen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Årets nedtur! Kom opp til eksamen dagen etter CL finalen, får nok sett kampen, men går glipp av en eventuell feiring 8616556[/snapback] Kjipt, da. Jeg kom heldigvis opp på mandag. Deilig å være ferdig med skriftlig til CL finalen. 8618676[/snapback] Enig, så enig Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Har eksamen på formiddagen den 23. Blir ordnings! Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg gleder meg så forferdelig til finalen nå, herregud. Men jeg er samtidig grisenervøs, vi så jo bare forsvaret til Milan sist kamp. Og Seedorf og selvfølgelig Kaka er ikke akkurat noen lett match. Men blir gøy, garantert. Blir gøy å se start 11'ern Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvordan tror/håper dere startelveren blir? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 -----------------------Reina--------------------------- -------------------------------------------------------- Finnan---------Carragher------Agger----------Riise -------------------------------------------------------- -----------------Masch------Alonso------------------- --------------------------------------------------------- Gerrard©------------------------------------Zenden --------------------------------------------------------- --------------------Kuyt---Crouch--------------------- Slik tipper jeg det blir. Håper selvsagt av Kewell blir foretrukket på venstre, men tror ikke han har nok førstelagsspill i kroppen til å spille en hel kamp. Dessuten ser Benitez på Zenden som bedre defensivt, noe som vil være viktig i denne kampen. Sånn utover det, mener jeg at dette er det beste laget man kan stille med. Savner Garcia, forresten. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Enig med deg der. Kewell blir nok byttet inn om vi trenger mål. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Håper på: -----------------------Reina---------------------------- Finnan---------Carragher------Agger----------Riise ---------------Gerrard------Alonso-------------------- --Pennant------------------------------------Kewell-- --------------------Kuyt---Crouch--------------------- Men dessverre tror jeg vi stiller med tre sentrale midtbanespillere, og uten Pennant og Kewell. Noe som i så fall vil være skuffende, vi må gå ut offensivt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 -----------------------Reina----------------------------Finnan---------Carragher------Agger----------Riise ---------------Gerrard------Alonso-------------------- --Pennant------------------------------------Kewell-- --------------------Kuyt---Crouch--------------------- 8619580[/snapback] Jeg håper på denne jeg også, slik at vi går hardt ut og scorer mål. Så kan Masch komme inn for Pennant og Gerrard og Masch bytte plass, eventuelt Zenden inn for Kewell dersom han blir sliten. Da får vi mer defensiv tyngde dersom vi trenger det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Håper på den jeg også Hewitt, men jeg tror ikke det er realistisk. Desverre. :/ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 -----------------------Reina----------------------------------------------------------------------------------- Finnan---------Carragher------Agger----------Riise -------------------------------------------------------- -----------------Masch------Alonso------------------- --------------------------------------------------------- Gerrard©------------------------------------Zenden --------------------------------------------------------- --------------------Kuyt---Crouch--------------------- 8619307[/snapback] Hmm, jeg håper virkelig Gerrard ikke spiller ving... Vi brude bruke Pennant istedenfor Stevie G, og Kewell istedenfor Zenden. Og bruke Mascherano som reserve istedenfor Alonso... Backene får duge... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Håper på Hewitt sitt forslag, men tror det blir aero^^ sitt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hmm, Darren Bent linkes? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tror også på aero sitt forslag men håper på Hewitt! Tror ikke Bent kommer, selv om det ikke hadde gjort meg noe. EN ting virker ihvertfall mer og mer bombesikkert, og det er at Bellamy er ferdig. Om en av Eto'o, Villa, Tevez eller Bent kommer inn som erstatter blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå