Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er blitt sjuk, så kan desverre ikke jobbe. Det var jo synd.

 

Jeg er faktisk sjuk også. :p

B to the ullshit :p

 

:D

Nei kødder ikke, er faktisk syk. :) Øyebetennelse og forkjølelse i ett er jo jævlig digg. :D

 

 

Begynner faktisk å få troa foran kampen i morgen! Blir garantert en supertøff kamp, men tror faktisk det er ganske 50-50 hvem som stikker avgårde med seieren. Noe som egentlig skulle tilsi uavgjort men. :p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi får uavgjort i denne kampen. Jeg tror at uansett hva som skjer, så blir det en vinner :).

 

Jeg er selv veldig opptimistisk foran morgendagens kamp. Jeg sitter med en følelse av at vi kommer til å presse united ganske mye. Jeg mener at når vi virkelig bestemmer oss, så er vi bedre enn United.

Lenke til kommentar

Zidane lar seg imponere av Gerrard

Real Madrid-legenden Zinedine Zidane hyller i dag Steven Gerrard, og karakteriserer scouseren som en av verdens beste spillere.

 

- Om Gerrard er verdens beste spiller? Han får kanskje ikke den oppmerksomheten som Messi og Ronaldo får, men ja, jeg tror kanskje han er det, uttaler den tidligere storspilleren til Press Association.

 

- Har ikke et lag en spiller med Steven Gerrards kvaliteter i maskinrommet, kan det virke inn på hele laget. Når jeg spilte på Real Madrid sa jeg alltid at Claude Makelele var vår viktigste spiller. Jeg selv, Figo eller Raul ville ikke ha prestert på samme nivå uten Claude, og det samme gjelder for Liverpool og Gerrard.

 

- Han slår gode pasninger, kan takle og score mål, men viktigst er det at han gir spillerne rundt seg selvtillit og tro på det de holder på med. Det er ikke en egenskap man kan lære, men noe man er født med.

 

Kos :)

Lenke til kommentar

Morsom? Du har tydeligvis bare lest overskriften du da.

 

Nyheten handler mer om at han ikke vil forlate spania enn at han ikke vil til City.

 

“My client does not want to leave Spain. He was very clear on that,” Tamargo disclosed.

 

but my client’s future will remain in Spain, not abroad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...