Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote fra liveupdaten på liverpool.no

5.min 1-0 DEGEN: Langball fra Kelly. Misforståelse mellom Kuszczak og Brady på 16-meterstreken. Degen snapper ballen. Sveitseren setter ballen i tomt bur.

10.min: Weijl kommer løs på venstrekanten. Slår inn, men Kuszczak plukker enkelt.

13.min: Degen holder seg ti lyske i det han stopper opp etter en løpeduell. Han må ut på sidelinjen for å få behandling.

Lenke til kommentar
Degen. Han fyren som blir skada annen hver uke? :!:

:!:

Hvor mange ganger har han blitt skadet denne sesongen? Høres ut som om det begynner å bli fryktelig mange ganger. Og hvorfor blir akkurat han (av alle 22 spillere på banen) skadet hele tiden? Har han en permanent skade som han hele tiden slår opp, eller er det forskjellige skader hele tiden? Må faen meg være skuffende å bli så ofte skadet...

Lenke til kommentar
Det virker som om det er nye skader ganske ofte ja. Han har vel hatt litt problemer med lysken. Har vel ryket hamstringen, bristet ribbbein osv denne sesongen. Mye rart.

Synes virkelig synd på han. Men godt å se at han fortsatt er motivert til å spille fotball. De fleste hadde vel bare lagt skoene på hylla om de hadde slitt med så mange skader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...