Alastor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Parabol vil ikke få tilgang til viasat sport nei. Kabelkunder kan få. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Skal ha på matchen litt i bakgrunnen i dag. Det store spenningsmomentet som tidligere sagt her, er hvor lang tid det tar før Degen blir skadet! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Parabol vil ikke få tilgang til viasat sport nei. Kabelkunder kan få. Det jeg tenkte, synd. Jaja, får vel hooke opp PC'en til 46" da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har min PC "hooket" opp til 32" hele tiden, som du sikkert har fått med deg tc Ser matchen på LFC TV. Engelske kommentatorer og greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 :D That's nice Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Degen. Han fyren som blir skada annen hver uke? :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Degen halter rundt på banen nå. Ser ut som han har fått en smell. Og nei, jeg kødder faen meg ikke Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Degen halter rundt på banen nå. Ser ut som han har fått en smell. Og nei, jeg kødder faen meg ikke La merke til det samme... 1-1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tok ikek lange tida med andre ord. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg gidde Degen 12min tidligere i dag før han vart skada. " 13.min: Degen holder seg ti lyske i det han stopper opp etter en løpeduell. Han må ut på sidelinjen for å få behandling. " Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Quote fra liveupdaten på liverpool.no 5.min 1-0 DEGEN: Langball fra Kelly. Misforståelse mellom Kuszczak og Brady på 16-meterstreken. Degen snapper ballen. Sveitseren setter ballen i tomt bur. 10.min: Weijl kommer løs på venstrekanten. Slår inn, men Kuszczak plukker enkelt. 13.min: Degen holder seg ti lyske i det han stopper opp etter en løpeduell. Han må ut på sidelinjen for å få behandling. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Der byttes Degen ut. Synes utrolig synd på fyren, så nesten ut som om han var på gråten. Verre enn Kewell den karen der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er dette en ny skade eller en skade han sliter med? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ingen tvil om at det er synd på Degen, har vel ikke spilt en kamp uten å gå av med skade hittil. Håper det ikke er alvorlig og at han i hvertfall kan få en mulighet til å vise om han kan kjempe om høyrebackplassen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Degen. Han fyren som blir skada annen hver uke? :!: :!: Hvor mange ganger har han blitt skadet denne sesongen? Høres ut som om det begynner å bli fryktelig mange ganger. Og hvorfor blir akkurat han (av alle 22 spillere på banen) skadet hele tiden? Har han en permanent skade som han hele tiden slår opp, eller er det forskjellige skader hele tiden? Må faen meg være skuffende å bli så ofte skadet... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det virker som om det er nye skader ganske ofte ja. Han har vel hatt litt problemer med lysken. Har vel ryket hamstringen, bristet ribbbein osv denne sesongen. Mye rart. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Husker jeg feil eller var han tilbake etter et brudd i foten nå? Men han har vært innom det meste ja... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det virker som om det er nye skader ganske ofte ja. Han har vel hatt litt problemer med lysken. Har vel ryket hamstringen, bristet ribbbein osv denne sesongen. Mye rart. Synes virkelig synd på han. Men godt å se at han fortsatt er motivert til å spille fotball. De fleste hadde vel bare lagt skoene på hylla om de hadde slitt med så mange skader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå