Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvis du kjøper Kop-pakken fra Sabra så er du jo sikret, men alle billettene i det tilbudet går jo iløpet av den første timen etter at terminlista ankommer... Minn meg på når den kommer. Skal sitte klar med telefonen. Kommer vel ca. midt i juni. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kjøp fra Tage eller noe i stedet. Billigere og like bra. Bor et steinkast unna Anfield. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kjøp fra Tage eller noe i stedet. Billigere og like bra. Bor et steinkast unna Anfield. Skaffer han på The Kop også? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 QUIZ Var ærlige nå og ikke jusk! Jeg fikk 22 av 30. Jeg fikk 29 av 30. Bomma på den siste, det med UEFA rankingen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Greide å få tak i et opptak av tirsdagens kamp i HD fra ITV. Må si at hvis det er noe som fortjener å bli vist i HD så er det fotball. Helt utrolig hvor lettere bildene er for øynene. t. Send gjerne link eller noe. På PM eventuelt Håper de begynner å utgi sesonghøydepunkter på bluray snart. Hadde vært fett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fikk selv 19/30, det med draktnummer er jeg råtten på uansett, er trangt nok fra før av i skallen min. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Greide å få tak i et opptak av tirsdagens kamp i HD fra ITV. Må si at hvis det er noe som fortjener å bli vist i HD så er det fotball. Helt utrolig hvor lettere bildene er for øynene. t. Send gjerne link eller noe. På PM eventuelt En av dere som vi PM-e meg og? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Degen spiller for reservene i dag! :fun: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Degen spiller for reservene i dag! :fun: Betyr vel ny skade det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Skal vi vedde om hvor lenge han varer før han blir skadet eller er det slemt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tviler på at noen bryr seg Daniel. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kjøp fra Tage eller noe i stedet. Billigere og like bra. Bor et steinkast unna Anfield. Skaffer han på The Kop også? Jada, satt der mot Atletico. Men da må du sikkert bestille og si fra om det tidlig. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jau. Og så må du si at du ikke vil ha hjørne/landside The Kop under måltavlen. Var iallefall der jeg enda opp. Ikke helt hva jeg så for meg når jeg fikk billettene merket The Kop http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=18...mp;parentzone=0 Nei, nei, nei. Er jo akkurat motsatt jeg vil at du skal være. Bli en god lagspiller så kan du prøve å sikte deg inn på mål! Endret 12. mars 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jau. Og så må du si at du ikke vil ha hjørne/landside The Kop under måltavlen. Var iallefall der jeg enda opp. Ikke helt hva jeg så for meg når jeg fikk billettene merket The Kop http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=18...mp;parentzone=0 Nei, nei, nei. Er jo akkurat motsatt jeg vil at du skal være. Bli en god lagspiller så kan du prøve å sikte deg inn på mål! Faktisk, det kan hende han har rett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Som spiss så må jeg si meg litt enig. Babel kan godt dra mer finter og komme seg forbi forsvarene.(Keane gjorde ingenting av dette, han gjemte seg nesten) Men når Babel spiller på kant så kan han godt sentre mye mer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ahhh, reservematch i dag. Blir kos Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ahhh, reservematch i dag. Blir kos IT'S ON. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Passer bra med nytt kort fra Canal Digital med fri tilgang til alle kanaler i 18 dager når reservekampen sendes på Viasat Sport Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det Canal Digital kabel det er snakk om nå eller? Fordi parabol får vel ikke tilgang til Viasat Sport en gang sant? Ser kampen gjennom MUTV som jeg betaler månedlig for altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå