Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hvis du kjøper Kop-pakken fra Sabra så er du jo sikret, men alle billettene i det tilbudet går jo iløpet av den første timen etter at terminlista ankommer...

Minn meg på når den kommer. Skal sitte klar med telefonen.

Kommer vel ca. midt i juni.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greide å få tak i et opptak av tirsdagens kamp i HD fra ITV. Må si at hvis det er noe som fortjener å bli vist i HD så er det fotball. Helt utrolig hvor lettere bildene er for øynene.

t.

Send gjerne link eller noe. På PM eventuelt :)

Håper de begynner å utgi sesonghøydepunkter på bluray snart. Hadde vært fett.

Lenke til kommentar
Greide å få tak i et opptak av tirsdagens kamp i HD fra ITV. Må si at hvis det er noe som fortjener å bli vist i HD så er det fotball. Helt utrolig hvor lettere bildene er for øynene.

t.

Send gjerne link eller noe. På PM eventuelt :)

En av dere som vi PM-e meg og? :D

Lenke til kommentar

Jau. Og så må du si at du ikke vil ha hjørne/landside The Kop under måltavlen. Var iallefall der jeg enda opp. Ikke helt hva jeg så for meg når jeg fikk billettene merket The Kop :)

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=18...mp;parentzone=0

Nei, nei, nei. Er jo akkurat motsatt jeg vil at du skal være. Bli en god lagspiller så kan du prøve å sikte deg inn på mål!

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Jau. Og så må du si at du ikke vil ha hjørne/landside The Kop under måltavlen. Var iallefall der jeg enda opp. Ikke helt hva jeg så for meg når jeg fikk billettene merket The Kop :)

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=18...mp;parentzone=0

Nei, nei, nei. Er jo akkurat motsatt jeg vil at du skal være. Bli en god lagspiller så kan du prøve å sikte deg inn på mål!

Faktisk, det kan hende han har rett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Som spiss så må jeg si meg litt enig. Babel kan godt dra mer finter og komme seg forbi forsvarene.(Keane gjorde ingenting av dette, han gjemte seg nesten)

Men når Babel spiller på kant så kan han godt sentre mye mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...