Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, fant nettopp en link på KF , spillervurderingene realmadrid.no gir er litt artig å se på:

Iker Casillas - 5

Sergio Ramos - 2

Fabio Cannavaro - 1

Marcelo - 3

Pepe - 1

Gabriel Heinze - 1

Arjen Robben - 0

Rafael van der Vaart - 2

Lassana Diarra - 3

Wesley Sneijder - 1 .

Fernando Gago - 0

José María Guti - 2

Raúl González - 1

Gonzalo Higuaín - 0

Edit; nei ser der ja, en annen som hadde lagt ut linken.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar
Greide å få tak i et opptak av tirsdagens kamp i HD fra ITV. Må si at hvis det er noe som fortjener å bli vist i HD så er det fotball. Helt utrolig hvor lettere bildene er for øynene.

t.

Hvor fikk du tak i dette? Kunne gjerne tenkt meg og sett det! :)

Lenke til kommentar
Veritas_, ok. Men hvor mange kamper har han fått da? Da mener jeg regelmessig, Babel har jo sittet i benken ganske lenge.

Tja. (Rettelse) Han fikk jo 49 kamper ifjor, 26 så langt i år (start og innbytte), så mer enn nok for å kunne finne plassen sin, for å finne sin rolle i laget. Tingene jeg mener jeg ser er noe som han har kunne fikse på lenge. Det er ingen hemlighet at han har en stygg tendens til å gå for glory istedenfor å sende ballen til bedre plasserte medspillere. Det er noe alle gjør, men Babel har gjort det til en kunst.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Det er ingen hemmelighet at Rafa setter inn og ut spillere hele tiden, slik at de får iikke tilpasset. Jeg mener altså kamp etter kamp, at man får spille kamp i hver 4 kamp. Det er meningløst, man får aldri tid å tilvenne seg. Rafa er elendig manager som skjønner ikke på slikt.

Lenke til kommentar
Det er ingen hemmelighet at Rafa setter inn og ut spillere hele tiden, slik at de får iikke tilpasset. Jeg mener altså kamp etter kamp, at man får spille kamp i hver 4 kamp. Det er meningløst, man får aldri tid å tilvenne seg. Rafa er elendig manager som skjønner ikke på slikt.

Fader vi burde ansatt deg som skjønner seg på slikt! :D

Lenke til kommentar

David Villa til Man C :(

På den lyse siden, dette betyr at det ikke er umulig å kjøpe han. Hvis Liverpool kan bla opp nok penger, så vil vel Villa heller hit. :D

Ingen som vet om det er lagt ut klipp av målene/høydepunktene fra kampen et sted med engelske kommentatorer?

Prøv denne. Får ikke hørt om det er engelske kommentatorer nå siden jeg er på skolen.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jau. Det er greit det Fox. Men jeg står ved at mannen trenger en holdningsendering mer enn han trenger flere kamper. Synes bare folk har ett litt for snvert syn på han, du er ikke talent lengre i en alder av 22. Da skal du være en fullverdig spiller.

Lenke til kommentar

Enig i at kritikken av Babel er helt på sin plass. Jeg er vell en av dem som har kritisert ham sesongen igjennom. Hva med feks Insua som klinker til når han får sjansen?, vs Babel mener jeg.

Nei han må ta seg sammen, har vert litt bedre i det siste da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...