Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
23 :p

 

Men "Hvilken plass er Liverpool plasert på UEFA rankingen? Pr.27.02.09." Ingen av svaralternativene er rett.

Jo det var en UEFA ranking på dette etter CL runden 24. / 25. februar. Liverpool ble da ranket som nr 1, selv om det selvsagt kan diskuteres hvor riktig det er.

Ja den som baserer seg på poengsystem over 5år. I stand corrected.

Lenke til kommentar
23 :p

 

Men "Hvilken plass er Liverpool plasert på UEFA rankingen? Pr.27.02.09." Ingen av svaralternativene er rett.

Jo det var en UEFA ranking på dette etter CL runden 24. / 25. februar. Liverpool ble da ranket som nr 1, selv om det selvsagt kan diskuteres hvor riktig det er.

Ja den som baserer seg på poengsystem over 5år. I stand corrected.

 

Liverpool var forøvrig også seedet høyest ved trekningen av gruppene.

Lenke til kommentar
Liverpool ble da ranket som nr 1, selv om det selvsagt kan diskuteres hvor riktig det er.

Det er jo etter poeng da, etter hvor bra de har gjort det i EUROPA de siste 5 (?) årene.

 

Fikk 29/30 rette. Har skrevet en oppgave om Liverpool, så de første var easy. Samtidig har jeg skrevet en oppgave om Gerrard, så jeg fikk jo 10/30 spørsmål servert. ^^

Lenke til kommentar

Morrsomt med Quiz da, høy deltagelse :)

 

Noen kreative forslag til hva jeg kan ha på neste drakt?

Tenker stadig mer på å ta Torres, han var "on fire" mot Real, og er i en egen klasse. Det blir litt common da, hadde vert kult med noe utradisjonelt.

 

Times med 6 på ryggen? :) Får se etter 27 mai.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

27 stk her. Greide å svare galt på hvilket år de begynte å spille på anfield av alle ting. Tenkte at de kom jo noen år etter everton. Men det var jo selve stiftelsen. :wallbash: (Rett på stiftelsen da).

 

Greide å få tak i et opptak av tirsdagens kamp i HD fra ITV. Må si at hvis det er noe som fortjener å bli vist i HD så er det fotball. Helt utrolig hvor lettere bildene er for øynene.

 

Uansett så følgte jeg ekstra godt med Babel i det opptaket. Og må bare si at han egentlig var helt elendig. Greit nok, pasningen til Gerrard og starten på det fjerde målet var bra. Men ellers gjorde han svært lite bra. Tror det var ett rykk utenom som var greit gjennomført. Han har tydlige svakheter mann mot mann og laget frispark på frispark på dumme måter, motstanderen må oppføre seg på rett måte for at han skal komme forbi. Ikke har han noe bra overblikk heller og gir ikke ballen videre når det ville vært best, nesten konstant!

Og ellers var det noen andre småting. Han må iallefall forandre seg stort før han kan leve opp til "talentet" sitt.

 

Min mening iallefall.

Lenke til kommentar
23 :p

 

Men "Hvilken plass er Liverpool plasert på UEFA rankingen? Pr.27.02.09." Ingen av svaralternativene er rett.

Jo det var en UEFA ranking på dette etter CL runden 24. / 25. februar. Liverpool ble da ranket som nr 1, selv om det selvsagt kan diskuteres hvor riktig det er.

Vel, rankingen er fullstendig riktig den. Men den sier ingenting om hvem som er det beste laget i Europa, men hvem som har sanket flest poeng i CL de siste 5 årene.

 

Fikk forresten 26 riktige. Litt skuffet over at jeg kan draktnumre så godt.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...