Troilonge Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Har erget meg over overtidsmålet deres en stund nå, men Arsenal hadde tross alt muligheten mot Portsmouth selv om det er vanskelig motstand. Grattis med bronsen, pool. Vi gunnere samler på gull (jada... to år... gni det inn) Endret 13. mai 2007 av Troilonge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 var det en bra kamp? hører kewell var strålende, good news Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kampen var vel preget av laber innsats, folk virket litt rustne.. Gerrard, Kewell og Alonso var vel de som utmerket seg positivt. Var spent på Padelli i mål, og kan vel egentlig ikke si at han imponerte noe særlig.. Virket usikker. Satser på Kewell i Aten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kampen var vel preget av laber innsats, folk virket litt rustne.. Gerrard, Kewell og Alonso var vel de som utmerket seg positivt. Var spent på Padelli i mål, og kan vel egentlig ikke si at han imponerte noe særlig.. Virket usikker. Satser på Kewell i Aten! 8606002[/snapback] Carson kommer nu strax tebaks så daså Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 3/4, no big deal.. 8605451[/snapback] 4.plass to år på rad er ergelig, spess når du kjenner mange Liverpool-supportere som garantert kommer til å gni det inn. Men det har jo ikke noe si på Europacuplassene, for begge må jo ut i kvalik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 3/4, no big deal.. 8605451[/snapback] 4.plass to år på rad er ergelig, spess når du kjenner mange Liverpool-supportere som garantert kommer til å gni det inn. Men det har jo ikke noe si på Europacuplassene, for begge må jo ut i kvalik. 8606050[/snapback] ikke vis liverpool vinner i athen Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kampen var vel preget av laber innsats, folk virket litt rustne.. Gerrard, Kewell og Alonso var vel de som utmerket seg positivt. Var spent på Padelli i mål, og kan vel egentlig ikke si at han imponerte noe særlig.. Virket usikker. Satser på Kewell i Aten! 8606002[/snapback] Håper han starter, om han var så god som dere skal ha det til. Enda ikke sett han i aksjon Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 3/4, no big deal.. 8605451[/snapback] 4.plass to år på rad er ergelig, spess når du kjenner mange Liverpool-supportere som garantert kommer til å gni det inn. Men det har jo ikke noe si på Europacuplassene, for begge må jo ut i kvalik. 8606050[/snapback] ikke vis liverpool vinner i athen 8606081[/snapback] Nei, men Arsenal måtte ut i kvalik uansett om det ble 3. eller 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 3/4, no big deal.. 8605451[/snapback] Men det har jo ikke noe si på Europacuplassene, for begge må jo ut i kvalik. Men liverpool trenger ikke å bli med i kvlaikken vis de vinner finalen! Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 3/4, no big deal.. 8605451[/snapback] Men det har jo ikke noe si på Europacuplassene, for begge må jo ut i kvalik. Men liverpool trenger ikke å bli med i kvlaikken vis de vinner finalen! 8606186[/snapback] Noe som ble poengtert på de to innleggene over... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som vet om det skjer noe i Bergen før finalen? En samling/feiring eller noe sånt? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Det skjer helt sikkert noe på de største fotbakkbarene. Det skjer til og med her, i lille Ulsteinvik Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sissoko til Juventus? Jaja, heller han enn Alonso... Og jeg tror at Lucas er mer lovende enn ham... Lucas spiller som Steven Gerrard når han var yngre, både spillestil og pasninger. Kan bli lovende han! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sissoko til Juventus? Jaja, heller han enn Alonso... Og jeg tror at Lucas er mer lovende enn ham... Lucas spiller som Steven Gerrard når han var yngre, både spillestil og pasninger. Kan bli lovende han! 8612461[/snapback] Hadde faktisk ikke gjort meg noe. Har for mange på sentral midtbane alikavel.. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Sissoko er en spiller med mye potensiale. Men pr.dags dato er han den svakeste på liverpools midtbane, slik er det og om Juventus kommer med et realt bud så ser jeg ikke noen grunn til å beholde han. Det er umulig å utvikle mange talenter, spesielt når de spiller på samme plass i laget. BTW: er det flere som har begynt oppvarmingen til finalen?? jeg sitter hverdag nå og ser på gamle klipp fra forrige finaler, kjenner at det er noe stort på vei snart. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 veit noen om det skjer noe i kr.sand den 23 ? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har kjøpt meg flagg for anledningen, så jeg skal springe rundt og lage liv Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 for de som spiller FM, så er jo det benitez nå holder på med en våt drøm. mascherano og lucas på samme lag! men selv i et virkelighetsperspektiv, så tror jeg man skal man lete lenger etter to større talenter på under 23 år som spiller defensiv midtbane. jeg kommer hvertfall ikke på noen i farten. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde foretrukket om det ble skaffet litt mer offensiv kraft fremfor alle disse defensive midtbanenspillerne. Men det er vel helt sikkert også planen etterhvert:] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå