Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri vært straffe.

 

men, fortjent at vi leder 2-0 uansett.

 

Ja, bare synd scumfansen kommer til å fokusere på dette ene målet uansett om vi vinner 16-0 :(

 

Nei de fortjener pr no heilt klart å slå eit fantastisk tafatt Real-lag uten nokon form for samhandling. Der Liverpool jobbar, står Real og ser på. Men det er klart at det hjelper om de er flinke å innrømme at det aldri skulle vore straffe, så har vi mindre å klage på.

Lenke til kommentar
Nei de fortjener pr no heilt klart å slå eit fantastisk tafatt Real-lag uten nokon form for samhandling. Der Liverpool jobbar, står Real og ser på. Men det er klart at det hjelper om de er flinke å innrømme at det aldri skulle vore straffe, så har vi mindre å klage på.

Ja, det er fortjent at Liverpool leder, for Real har vært elendig, men Casillas har vært fantastisk.

 

Om det hadde stått 1-0 nå skulle jeg ikke protestert, men den straffen var faen så billig at jeg blir helt sur. Gerrard starfishet også i starten av kampen, men det ble med sjansen dere fikk på frisparket.

Lenke til kommentar

Jeg hadde det klart oppe i hodet mitt at kampen starta 21.45, HELT UTROLIG. Har aldri glemt en Liverpool kamp sånn.. Menmen, kom på det og skrudde på TV'n akkurat når straffa var:)

 

Veldig fornøyd med det jeg så, utrolig bra første omgang. Eneste kjipe var kortet til Masche.

Lenke til kommentar

Hvem får rødt først? Pepe eller Mascherano?

Mascherano bør ta seg sammen, nok en gang viser det seg hvor viktig han er i den rollen han har i laget. Best i verden i den rollen. Essien kommer opp mot han på sine beste dager, men det er skjeldnere han har slike dager enn Mascherano.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...