Suburbian Hero Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Streamen min ligger bak i tid men: GERRARD! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 jævla ekle heinze. Ah, der er vi enig, uavhengig av lag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) "Dte kan virke som om Liverpool-fansen ikke er hundre prosent fornøyde med Babel i dag. Supporterne har pepet et par ganger, trolig fordi nederlenderen ikke jobber like hardt som resten av laget." VG altså :!: Og Babel da Endret 10. mars 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg kom nå...så: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAA! TORRES :D yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees. 2-0 for faen :D :D Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg kom nå...så: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAA! TORRES :D yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees. 2-0 for faen :D :D Stakkaers deg som ikke har fått sett kampen, vi knuller RM så jævlig Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe, Real Madrid blir virkelig frustrerte nå. Henze og Higuain har jo allerede begynt å vise det ganske godt. La oss sette nok et mål Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 YEAH! Kom hjem fra trening nå og jeg må si jeg ble positivt overaskket! Hvem scorte? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Aldri vært straffe. men, fortjent at vi leder 2-0 uansett. Ja, bare synd scumfansen kommer til å fokusere på dette ene målet uansett om vi vinner 16-0 Nei de fortjener pr no heilt klart å slå eit fantastisk tafatt Real-lag uten nokon form for samhandling. Der Liverpool jobbar, står Real og ser på. Men det er klart at det hjelper om de er flinke å innrømme at det aldri skulle vore straffe, så har vi mindre å klage på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 TORRES OG GERRARD!!!!!!!!!!!!! WOOOH Faen kuyt, SENTRE 45!!!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nei de fortjener pr no heilt klart å slå eit fantastisk tafatt Real-lag uten nokon form for samhandling. Der Liverpool jobbar, står Real og ser på. Men det er klart at det hjelper om de er flinke å innrømme at det aldri skulle vore straffe, så har vi mindre å klage på. Ja, det er fortjent at Liverpool leder, for Real har vært elendig, men Casillas har vært fantastisk. Om det hadde stått 1-0 nå skulle jeg ikke protestert, men den straffen var faen så billig at jeg blir helt sur. Gerrard starfishet også i starten av kampen, men det ble med sjansen dere fikk på frisparket. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Helvete, tragisk gult kort til Masche, og ute neste kamp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 fyfaen vi er uheldige med kule kort, pepe og heinze kunne begge vært utvist og så får masche den der. og han kan faen ikke roe seg ned ehller Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 YEAH! Kom hjem fra trening nå og jeg må si jeg ble positivt overaskket! Hvem scorte? Torres & Gerrard (straffe) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Oi, dette minner meg om Old Trafford, Mascherano! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde det klart oppe i hodet mitt at kampen starta 21.45, HELT UTROLIG. Har aldri glemt en Liverpool kamp sånn.. Menmen, kom på det og skrudde på TV'n akkurat når straffa var:) Veldig fornøyd med det jeg så, utrolig bra første omgang. Eneste kjipe var kortet til Masche. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 I hule helvete! Kjører nesten av veien på vei hjem fordi jeg er så jævla nervøs, så kommer jeg hjem til 2-0?! Dra meg hardt!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 2-0 til pause ja. Herlig. Forbanna latterlig at Masche må stå over neste. men men, pytt pytt. Vi har jo lucas. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dere spiller jævlig bra nå! Er United fan, men liker at dere eier nå. Hater Real Madrid! Og håper virkelig Pepe jævelen får rødt kort. Heinze også! Lenke til kommentar
soltor Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvem får rødt først? Pepe eller Mascherano? Mascherano bør ta seg sammen, nok en gang viser det seg hvor viktig han er i den rollen han har i laget. Best i verden i den rollen. Essien kommer opp mot han på sine beste dager, men det er skjeldnere han har slike dager enn Mascherano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå