Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig at Kewell spiller bra. Jeg har virkelig ventet på dette. Han er blant mine favoritter i Liverpool.

8602799[/snapback]

 

Meget flott for han:) Og for oss og laget

 

Men vi kan ikke tape dette her! Bunnlag og hjemme med en veldig sterk tropp? Hva er det som skjer?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Vi har nå strengt tatt ikke tatt 3.plassen fra noen, bare Arsenal som ikke greide og ta den fra oss. :) Betyr uansett ikke så mye mer enn litt mer penger i kassa og at det er litt deilig og være bedre enn Arsenal.

 

Edit: Kan jo oppsumere sesongen litt.

 

Åpnet dårlig med mange dårlige kamper, spilte bra hjemme, men rota oss bort borte. Dette tror jeg er hovedfaktoren til at vi ikke greide og henge med helt i toppen. Vi mister også en del poeng mot lag vi skal slå (Pompey, Fulham osv.), dette er ikke bra, må ordnes på til neste sesong. Vi må prestere i alle kamper for og kunne ta ligagullet. Vi har ellers i år hvert for dårlige foran mål, noen ganger virker det som om det vi gjør i angrep ikke har noen plan (selv om det sikkert har det). Virker også som vi mister konsentrasjonen i forsvar noen ganger, dette merker vi spesiellt godt i toppkampene som mot den siste mot United da de scorte på overtid.

 

Jeg har troa på at det blir bedre neste år. Vinner muligens ikke, men tror vi kan henge med United og Chelsea helt i toppen. Hvis Rafa gjør noen smarte kjøp i sommer tror jeg det blir bra. Drømmen min er nå Tevez og Villa på topp og Quaresma og Kewell på kantene, ellers samme lag som i år. Men det er nok urealistisk og tro på de tre kjøpene.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg tror at grunnen til at vi ikke vant i år heller var fordi som det er nevnt tidligere i tråden at vi startet for dårlig. Første borteseier kom ikke før i november, og det er selvfølgelig ikke godt nok. Jeg vil også si at vi i noen bortekamper tidlig i sesongen hadde vi marginer i mot oss. Spesielt i Everton kampen hvor vi ble snytt for klar straffe, så scorer Everton 3-0 der vi skulle hatt frispark. Det er slik ting som ofte blir avgjørende.

Lenke til kommentar
All those who have a red heart can rejoice, for they have seen GOD.

 

Utrolig trist å se Fowler gå av i det som sannsynligvis blir hans siste kamp i rødt.

 

anfeildDM1205_468x523.jpg

Bildet: en av mine lykkeligste stunder som Liverpoolsupporter.

 

Hyggelig for gutta at det ble tredjeplass forøvrig, selv om det ikke har noe som helst å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...