Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du har et godt poeng der. Tror dere det skader å komme 15 min too late for this game? Tror ikke Rafa vil bry seg om du gjør det. Om Gerrard gjør det derimot! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tipper begge lag nøytraliserer hverandre og det ender 0-0 jeg. Evt. 1-0 til ett av lagene. Liverpool går videre til slutt, temmelig sikker på det. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tipper 1-1. Real tar ledelse, før Liverpool strikes back i andreomgang. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror ikke Real får mål i morgen, men Torres når han kommer inn etter 74 min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Blir ikke overasket om vi vinner 2-0 egentlig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er vel ikke så ofte Real Madrid går av banen uten å ha scoret mål. De klarte riktignok ikke det i hjemmekampen mot oss, men skal de ikke klare det i andre forsøk heller? Tror dette kommer til å bli en utrolig jevn kamp, hvor Real Madrid fort kan finne på å score både én og to ganger. Men det kan jo vi også. Vi bør i alle fall ikke tro at avansementet er klart allerede, men skal jeg tippe blir det 2-2. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For all del, vi må jo huske på at Real kommer her og må minst score 2 mål for å gå videre. Dette kan vippe begge veier, både at real får sine mål, men også at vi kan få flere pga kontring osv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Må også huske at ett mål til Real kan være nok til at de går videre via. straffekonk. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Må også huske at ett mål til Real kan være nok til at de går videre via. straffekonk. Feil, pool taper ikke straffekonker Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vi er Englands svar på Verdal isåfall Har bare tapt en eller to av alle våre tellende straffekonker gjennom tidene, utrolig nok. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Må også huske at ett mål til Real kan være nok til at de går videre via. straffekonk. Tenkte sånn direkte jeg vet du klumpen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er klar for en knalltøff kamp hvor Real virkelig må fremover på banen. Hvis vi holder de i sjakk fram til pause tror jeg mye av jobben er gjort. Da må Real satse knallhardt i andre omgang, som vil åpne for mange kontringer for oss:) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Aaaaaaah ikke lenge til kamp nå, (litt da..). Jævlig klar. Det blir nok 1-1, Kuyt! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gleder meg til kampen, ser frem til denne. Var det kamp til helgen mot Man U. også? I såfall, hvem kanal og når? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Må sei at folk her inne virka utrulig sjølvsikre foran kampen Real M. kan vere ei hard nøtt å brekke, men eg vil tru at de har god sjangse i kveld(desverre) Den spanske motstandaren virka svak, og spelet mot dykk sist gong, var ikkje spesielt imponerande. Eg som United mann synes det er eitt veldig vanskeleg valg å håpe på motstandard vidare, men eg vil påstå at pool ville vore eitt bedre valg for United. Uansett er det sårt å håpe på pool avansement, men Real M er heller ikkje ein motstandard eg ynskjer vidare. Uansett, lykke til i kveld folkens. Måtte det beste laget vinna Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, Lørdag. Kl. 12.45 faktisk (?) ifølge .tv . Sikkert canal+ sport1. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, Lørdag. Kl. 12.45 faktisk (?) ifølge .tv . Sikkert canal+ sport1. Håper på en spenndene kamp der også. Forhåpentligvis samme resultat som sist de møttes. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, Lørdag. Kl. 12.45 faktisk (?) ifølge .tv . Sikkert canal+ sport1. Håper på en spenndene kamp der også. Forhåpentligvis samme resultat som sist de møttes. 12.45 engelsk tid vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå