Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Du har et godt poeng der. Tror dere det skader å komme 15 min too late for this game? :)

Tror ikke Rafa vil bry seg om du gjør det.

Om Gerrard gjør det derimot!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke så ofte Real Madrid går av banen uten å ha scoret mål. De klarte riktignok ikke det i hjemmekampen mot oss, men skal de ikke klare det i andre forsøk heller? :hmm: Tror dette kommer til å bli en utrolig jevn kamp, hvor Real Madrid fort kan finne på å score både én og to ganger. Men det kan jo vi også. Vi bør i alle fall ikke tro at avansementet er klart allerede, men skal jeg tippe blir det 2-2. :)

Lenke til kommentar

Er klar for en knalltøff kamp hvor Real virkelig må fremover på banen. Hvis vi holder de i sjakk fram til pause tror jeg mye av jobben er gjort. Da må Real satse knallhardt i andre omgang, som vil åpne for mange kontringer for oss:)

Lenke til kommentar

Må sei at folk her inne virka utrulig sjølvsikre foran kampen ;)

Real M. kan vere ei hard nøtt å brekke, men eg vil tru at de har god sjangse i kveld(desverre)

Den spanske motstandaren virka svak, og spelet mot dykk sist gong, var ikkje spesielt imponerande.

Eg som United mann synes det er eitt veldig vanskeleg valg å håpe på motstandard vidare, men eg vil påstå at pool ville vore eitt bedre valg for United. Uansett er det sårt å håpe på pool avansement, men Real M er heller ikkje ein motstandard eg ynskjer vidare. Uansett, lykke til i kveld folkens. Måtte det beste laget vinna :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...