Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Okay, jobb og kamper har klaffet så og si hele sesongen, men så, når de to viktigste kampene i sesongen omtrent kommer på rad i løpet av en liten uke, så skal begge to krasje?! Nå blir jeg litt forbanna. Mister kanskje 20-25 av 1. i morgen om jeg har litt flaks og kommer meg tidlig avgårde. Så mister jeg heeeele kampen på lørdag. Kan nok hende jeg er sjuk på lørdag for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okay, jobb og kamper har klaffet så og si hele sesongen, men så, når de to viktigste kampene i sesongen omtrent kommer på rad i løpet av en liten uke, så skal begge to krasje?! Nå blir jeg litt forbanna. Mister kanskje 20-25 av 1. i morgen om jeg har litt flaks og kommer meg tidlig avgårde. Så mister jeg heeeele kampen på lørdag. Kan nok hende jeg er sjuk på lørdag for å si det sånn.

Samme her mtp United kampen. Har fått sett hver kamp iår, så boom må jeg faen meg jobbe. Men ikke så bittert som det var når jeg fikk vite at jeg skulle jobbe, da var det helt jevnt. Hadde det vert like jevnt enda hadde jeg gjort ALT for å se kampen.

Lenke til kommentar

Har sett alle kamper denne sesongen. Liga, CL, FA- og ligacup you name it. Har flere ganger vært bortreist osv, men det handler om prioriteringer fremfor noe annet :)

I fjor mistet jeg en del kamper desverre. Sånne storkamper som i morgen og til helga er hellig. Ingenting skal stå i veien for de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har også personalmøte imorgen, Heldigvis er vi ferdige kl 20.00. Drar nok direkte til Three Lions etterpå. :)

Lenke til kommentar

Skadelisten er lang før morgendagens kamp, det er eneste som bekymrer meg. Håper Alonso viser bedre slag enn han har gjort i det siste.

Synd å være uten Bønna som har vert formspiller nr1.

Samtidig er Agger ute og Arby+ Nino usikker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa satser nok på holde nullen i denne kampen. Tror ikke det blir en spennede kamp(for de som er nøytral)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...