Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parry Winy.

Villa kan også spille hengende, men er helt enig i at han vil passe best som spydspiss sammen med Torres. De to vil utgjøre det beste spissparet i verden etter min mening.

Reina

Arby - Carra - Skrtel - Insua

Lennon - Gerrard - Masch/Xabi - Riera

Torres - Villa

Litt tidlig å kjøre på med drømmelag, men klarer ikke å la være :p

Lenke til kommentar

Hva skjer om FIFA-folka endrer reglene, og gjør det slik at hvert lag MÅ starte med seks spillere fra det landet laget er fra? Da må dere stille med seks spillere fra England, ikke seks spillere fra Spania. Tror dere skal få slite om FIFA vedtar dette.

Lenke til kommentar
Hva skjer om FIFA-folka endrer reglene, og gjør det slik at hvert lag MÅ starte med seks spillere fra det landet laget er fra? Da må dere stille med seks spillere fra England, ikke seks spillere fra Spania. Tror dere skal få slite om FIFA vedtar dette.

Blir dette vedtatt får nok klubbene en god del år på " kjøre seg inni regelen".

Uansett så tviler jeg på tallet blir 6. Kanskje 4.

Lenke til kommentar

Blir dette vedtatt får nok klubbene en god del år på " kjøre seg inni regelen".

Uansett så tviler jeg på tallet blir 6. Kanskje 4.

Hele poenget var jo at majoriteten skulle være fra det landet laget kom fra. 4 er ikke majoritet.

Lenke til kommentar
Hele poenget var jo at majoriteten skulle være fra det landet laget kom fra. 4 er ikke majoritet.

Å smekke opp en regel på minimum 6 spillere fra England er direkte umulig å gjennomføre. Da må klubbene få 3-5 år forbedelsestid. Vil tro at alle klubbene utenom Aston Villa vil ha store problemer med å sette opp en sterk 11er.

Vil tro at hele regelen kommer mer mykt inn med først krav på 2, så 4, så 6.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Den regelen orker jeg ikke å tenke på, om den kommer er det ikke før 2011 eller no sånt.

Er vel ikke bare engelske lag som kommer til å slite, italienske også.

Samt Bryne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...