Leaf Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ikke når det gjelder taktikk.. Mourinho er kanskje den beste når det kommer til ordkriger men ^^ Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 hvis Benitez blir flinkere til å motivere spillerne over en hel sesong i PL (spesielt i starten), så kan han bli den beste. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Uenig. Greit, han er en god trener, men jeg vil sette både Ferguson og Mourinho over ham. 8598752[/snapback] Mouhrinho er god til å syte, men jeg snakket om taktikk. Altså spillestil, avgjørelser i kampene osv. Det er det han er god på. Kjøpene hans er bra i forhold til det budsjettet han hadde før... Nå blir det andre boller! Fowler til Celtic, de synger you YNWA der og... Kan bli bra avslutning på karrieren hans... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen som vet om steder man kan streame kampen i dag? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Mouhrinho er god til å syte, men jeg snakket om taktikk. Altså spillestil, avgjørelser i kampene osv. Det er det han er god på. Kjøpene hans er bra i forhold til det budsjettet han hadde før... Nå blir det andre boller! 8599937[/snapback] Ja, å sette inn et defensivt bytte når Pool ligger under er jo som regel taktisk smart. Mourinho syter en del ja, men mannen har meget mer oppe i hodet enn han framstiller seg selv som, så jeg velger å tro at det er en "skjult" grunn til det han gjør. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen som vet om steder man kan streame kampen i dag? 8600777[/snapback] ja, en men eg husker ikke hva den hetter. sjekk ut http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Mouhrinho er god til å syte, men jeg snakket om taktikk. Altså spillestil, avgjørelser i kampene osv. Det er det han er god på. Kjøpene hans er bra i forhold til det budsjettet han hadde før... Nå blir det andre boller! 8599937[/snapback] Ja, å sette inn et defensivt bytte når Pool ligger under er jo som regel taktisk smart. Mourinho syter en del ja, men mannen har meget mer oppe i hodet enn han framstiller seg selv som, så jeg velger å tro at det er en "skjult" grunn til det han gjør. 8600853[/snapback] Og det å ha Fletcher og O'Shea i troppen til hver kamp er taktisk smart? Ferguson har gjort mye rart opp gjennom årene, men jeg vil fortsatt si at han er en av Englands beste trenere likevel, for han gjør mye smart også. Det samme gjelder Benitez. Han har gjort rare ting vi alle har stusset over, men gud hvor mye bra han har gjort også. Som regel har vel også trenere en tanke bak taktikkene de benytter, men man kan jo heller ikke på forhånd vite om det blir en suksess eller ei, derfor vil alle trenere gjøre feil. Ganske ofte også, faktisk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Fowler netter i dag. Come on, you reds! Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvem synes dere har vært Liverpools beste denne sesongen? Jeg mener Agger, Kuyt, Gerrard, Alonso og Carragher. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Carra har vært hakket over resten, imo. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvem synes dere har vært Liverpools beste denne sesongen? Jeg mener Agger, Kuyt, Gerrard, Alonso og Carragher. 8601584[/snapback] Enig der, men vil også nevne Finnan. Stabil og god som vanlig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Carra har vært hakket over resten, imo. 8601688[/snapback] Enig, han er den som har prestert jevnt best. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Og det å ha Fletcher og O'Shea i troppen til hver kamp er taktisk smart? Ferguson har gjort mye rart opp gjennom årene, men jeg vil fortsatt si at han er en av Englands beste trenere likevel, for han gjør mye smart også. Det samme gjelder Benitez. Han har gjort rare ting vi alle har stusset over, men gud hvor mye bra han har gjort også. Som regel har vel også trenere en tanke bak taktikkene de benytter, men man kan jo heller ikke på forhånd vite om det blir en suksess eller ei, derfor vil alle trenere gjøre feil. Ganske ofte også, faktisk. 8601327[/snapback] Haha, joda.. Men Fletcher har jo i det siste vist at han faktisk kan spille på nivå med de beste. O'shea er det ingenting å si på, men han scorer jo mål når vi trenger det som mest(les: mot pool blant annet ) Men jeg skjønner hva du mener, men allikevel vil jeg sette Ferguson øverst og Mourinho og Benitez ca på samme linje. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Spennede lag i dag, ser ut som om Rafa bruker store deler av A-laget... Padelli Finnan Carragher Agger Arbeloa Gerrard Mascherano Zenden Riise Kuyt Fowler Innbyttere: Martin Hyypiä Kewell Alonso Crouch Dette skal bli kos! Edit: 0-1 WTF? Jeg trodde vi brukte gode spillere Endret 13. mai 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Bra at det tar en evighet å laste ned ppstream.. Satser på å få sett andre omgang Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Etter hva jeg har lest på VG Live så har Fowler kommet til endel. Håper han gåller:) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Bra at det tar en evighet å laste ned ppstream.. Satser på å få sett andre omgang 8602398[/snapback] Bruk SopCast, funker fett! Edit: Fowler hadde en kjempesjanse rett før slutt, synd han ikke satte den. Tror han får en scoring i 2.omgang. Endret 13. mai 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Tror og håper Fowler scorer. Det er ingen andre som hadde fortjent det mer enn han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå