Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uenig. Greit, han er en god trener, men jeg vil sette både Ferguson og Mourinho over ham.

8598752[/snapback]

Mouhrinho er god til å syte, men jeg snakket om taktikk. Altså spillestil, avgjørelser i kampene osv. Det er det han er god på. Kjøpene hans er bra i forhold til det budsjettet han hadde før... Nå blir det andre boller!

 

Fowler til Celtic, de synger you YNWA der og... Kan bli bra avslutning på karrieren hans...

Lenke til kommentar
Mouhrinho er god til å syte, men jeg snakket om taktikk. Altså spillestil, avgjørelser i kampene osv. Det er det han er god på. Kjøpene hans er bra i forhold til det budsjettet han hadde før... Nå blir det andre boller!

8599937[/snapback]

Ja, å sette inn et defensivt bytte når Pool ligger under er jo som regel taktisk smart.

Mourinho syter en del ja, men mannen har meget mer oppe i hodet enn han framstiller seg selv som, så jeg velger å tro at det er en "skjult" grunn til det han gjør.

Lenke til kommentar
Mouhrinho er god til å syte, men jeg snakket om taktikk. Altså spillestil, avgjørelser i kampene osv. Det er det han er god på. Kjøpene hans er bra i forhold til det budsjettet han hadde før... Nå blir det andre boller!

8599937[/snapback]

Ja, å sette inn et defensivt bytte når Pool ligger under er jo som regel taktisk smart.

Mourinho syter en del ja, men mannen har meget mer oppe i hodet enn han framstiller seg selv som, så jeg velger å tro at det er en "skjult" grunn til det han gjør.

8600853[/snapback]

Og det å ha Fletcher og O'Shea i troppen til hver kamp er taktisk smart? :p Ferguson har gjort mye rart opp gjennom årene, men jeg vil fortsatt si at han er en av Englands beste trenere likevel, for han gjør mye smart også. Det samme gjelder Benitez. Han har gjort rare ting vi alle har stusset over, men gud hvor mye bra han har gjort også. Som regel har vel også trenere en tanke bak taktikkene de benytter, men man kan jo heller ikke på forhånd vite om det blir en suksess eller ei, derfor vil alle trenere gjøre feil. Ganske ofte også, faktisk.

Lenke til kommentar
Og det å ha Fletcher og O'Shea i troppen til hver kamp er taktisk smart? :p Ferguson har gjort mye rart opp gjennom årene, men jeg vil fortsatt si at han er en av Englands beste trenere likevel, for han gjør mye smart også. Det samme gjelder Benitez. Han har gjort rare ting vi alle har stusset over, men gud hvor mye bra han har gjort også. Som regel har vel også trenere en tanke bak taktikkene de benytter, men man kan jo heller ikke på forhånd vite om det blir en suksess eller ei, derfor vil alle trenere gjøre feil. Ganske ofte også, faktisk.

8601327[/snapback]

Haha, joda.. Men Fletcher har jo i det siste vist at han faktisk kan spille på nivå med de beste. O'shea er det ingenting å si på, men han scorer jo mål når vi trenger det som mest(les: mot pool blant annet :) )

Men jeg skjønner hva du mener, men allikevel vil jeg sette Ferguson øverst og Mourinho og Benitez ca på samme linje.

Lenke til kommentar

Spennede lag i dag, ser ut som om Rafa bruker store deler av A-laget...

 

Padelli

Finnan

Carragher

Agger

Arbeloa

Gerrard

Mascherano

Zenden

Riise

Kuyt

Fowler

 

Innbyttere:

 

Martin

Hyypiä

Kewell

Alonso

Crouch

 

Dette skal bli kos!

 

Edit:

0-1 WTF? Jeg trodde vi brukte gode spillere :dontgetit:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Bra at det tar en evighet å laste ned ppstream.. Satser på å få sett andre omgang

8602398[/snapback]

Bruk SopCast, funker fett!

 

Edit: Fowler hadde en kjempesjanse rett før slutt, synd han ikke satte den. Tror han får en scoring i 2.omgang.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...