Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mer realistisk liste; Hangeland, Nevland, Gamst.

Håper heller på Albiol enn Hangeland, hvis vi skal miste Agger. Skulle ønske Jesus Navas ikke hadde hatt den sykdommen sin, da hadde vi ikke trengt å lete så langt. Kongespiller, med en irriterende sykdom...

 

Hvilken sykdom har Navas?

 

 

Edit: Googla det.

 

Personal

 

Navas suffers from chronic homesickness[1][2], to the extent that he has walked out of training camps within Spain because they were too far away from Seville. He also suffers from anxiety attacks and seizures. Navas initially refused to travel with Sevilla during pre-season to the United States due to his acute homesickness, later deciding that he would travel in a bid to rid himself of this condition.

 

Lol

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar
Da trenger vi bare en høyreving, en spiss, og muligens en høyreback. (Tross Arbeloa sin lovende sesong så har han ikke de ekstremkvalitetene som Sagna og Bosingwa har.)

Sagna er ikke bedre enn Arbeloa. Ustabil forsvarer.

 

Sagna ustabil? Han er ein av dei få ein kan stole på på Arsenal. Veldig sjeldent han har ein dårleg kamp, i alle fall forsvarsmessig.

Lenke til kommentar
Da trenger vi bare en høyreving, en spiss, og muligens en høyreback. (Tross Arbeloa sin lovende sesong så har han ikke de ekstremkvalitetene som Sagna og Bosingwa har.)

Sagna er ikke bedre enn Arbeloa. Ustabil forsvarer.

 

Sagna ustabil? Han er ein av dei få ein kan stole på på Arsenal. Veldig sjeldent han har ein dårleg kamp, i alle fall forsvarsmessig.

Nå skal jeg ikke si så mye om de siste ti kampene til Arsenal siden jeg ikke har sett en av dem, men for meg er han en Raphael light. Gjør tidvis rare løp fremover når han skal stå i støtte, i tillegg til at når de evige feilpasningene fra Arsenals sentrale midtbane kommer blir han halsende hjemover. I tillegg er han ikke helt i symbiose med resten av forsvaret når det kommer til offside-fella, men det kan man vel ikke bare skylde på han for. Men som sagt, ikke sett så altfor mange kamper i det siste.

 

Poenget er at Arbeloa er god nok for Liverpool. Å det mye mer som skal rettes på før man kjøper ny høyreback.

Lenke til kommentar
Mer realistisk liste; Hangeland, Nevland, Gamst.

Håper heller på Albiol enn Hangeland, hvis vi skal miste Agger. Skulle ønske Jesus Navas ikke hadde hatt den sykdommen sin, da hadde vi ikke trengt å lete så langt. Kongespiller, med en irriterende sykdom...

 

Hvilken sykdom har Navas?

 

 

Edit: Googla det.

 

Personal

 

Navas suffers from chronic homesickness[1][2], to the extent that he has walked out of training camps within Spain because they were too far away from Seville. He also suffers from anxiety attacks and seizures. Navas initially refused to travel with Sevilla during pre-season to the United States due to his acute homesickness, later deciding that he would travel in a bid to rid himself of this condition.

 

Lol

 

Han lider av hjemlengsel, faktisk. Ikke den beste sykdommen å han når man er god i fotball :p

Lenke til kommentar

Ser for meg at vi kjøper Lennon, Charlton Cole og Rafinha. Vet ikke om Rafa har lagt Barry interessen på is.

 

 

Cole er spennende og har spilt bra denne sesongen. Om han er god nok for oss skal jeg ikke utale meg noe særlig om, annet enn jeg liker spilleren. De to andre elsker jeg og håper vi får dem begge. Lennon scorte jo to i går blant annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mer realistisk liste; Hangeland, Nevland, Gamst.

Håper heller på Albiol enn Hangeland, hvis vi skal miste Agger. Skulle ønske Jesus Navas ikke hadde hatt den sykdommen sin, da hadde vi ikke trengt å lete så langt. Kongespiller, med en irriterende sykdom...

 

Hvilken sykdom har Navas?

 

 

Edit: Googla det.

 

Personal

 

Navas suffers from chronic homesickness[1][2], to the extent that he has walked out of training camps within Spain because they were too far away from Seville. He also suffers from anxiety attacks and seizures. Navas initially refused to travel with Sevilla during pre-season to the United States due to his acute homesickness, later deciding that he would travel in a bid to rid himself of this condition.

 

Lol

 

Han lider av hjemlengsel, faktisk. Ikke den beste sykdommen å han når man er god i fotball :p

Berbatov skulle dra hjem fordi han ikke likte den engelske maten da.

Lenke til kommentar

Ryktene sier Liverpool prøver å hente Van Bommel på bosman i sommer.. Da virker det vertfall som Barry er glemt! Forsvinner Lucas er dette en grei deal, men vist ikke trenger vi ikke Van Bommel som yter lønninger.

 

Gi meg Villa som spiss! Ryktene (som jeg antar dere her hørt om her?) sier jo at Villa var done deal i sommer, før Perry bryter inn og sier at det er for mange spanjoler og kjøper KEane istedefor! Nice liksom.

 

Så vist Villa forsatt er mulig å kjøpe så satser vi på å se han i Liverpool drakt i sommer.

 

Samme med Silva.

Lenke til kommentar
Villa og Silva er drømmen. Får vi EN av dem er jeg storfornøyd med transferene i sommer, uansett hvem de andre blir.

 

Hvor spiller Villa? Spiller han REN spiss? Eller kan han spille bak Torres, noe alà Gerrard har gjort til tider iår?

At dere får begge er urealtistisk, det har ikke Liverpool råd til for det første, samt at Silva ikke passer inn i Liverpool..

Lenke til kommentar
Villa og Silva er drømmen. Får vi EN av dem er jeg storfornøyd med transferene i sommer, uansett hvem de andre blir.

 

Hvor spiller Villa? Spiller han REN spiss? Eller kan han spille bak Torres, noe alà Gerrard har gjort til tider iår?

 

 

Villa er en spydspiss i Torres stilen.

 

Men med David Villa i troppen kunne vi faktisk spelt 4-4-2 i kamper vi SKAL vinne. Samt Torres kan kviles uten at Kuyt / Babel må spille spiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...