Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gå hjem fra skolen? Det gidder jeg aldri, det tar kanskje 1 time eller noe Tror jeg heller blir sjuk dagen før, så dropper jeg skolen den dagen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Aaah.. Vet ikke hvorfor men jeg fikk en go'følelse på at Newcastle plukker poeng idag. Satser på Jonas og Martins show. Men jeg satser uansett på å se City - AV istedefor, tror det blir en sinnsyk kamp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Møteplikt på kvelden? Neppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er vel foreldremøte som er på kvelden, og der kan eleven gi direkte beng. Men grunnskolen har gått til helvete i det siste så ingenting forundrer meg. City-AV tror jeg blir en drygen kamp. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Møteplikt på kvelden? Neppe. Jo det er sant. Er sånn foreldre greier (ikke foreldre møte). Liksom meningen at familien skal få bedre kommunikasjon... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, det husker tilogmed jeg. Men det tar jo ikke mer enn 5min? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ikke gå. De har ikke rett til å tvinge deg til å komme på skolen på kveldstid. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det tar 2 timer Men jeg skal ikke uansett, hehe. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 2 timer, wtf? Hos oss hadde vi bare en prat om hvordan det gikk på skolen, i fagene og i frimiminuttene lizzm. Tok aldri mer en 15min. Men ja, 2 timer er uhyre mye tid å være sammen med mora og læreren din. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Møteplikt på kvelden? Neppe. Jo det er sant. Er sånn foreldre greier (ikke foreldre møte). Liksom meningen at familien skal få bedre kommunikasjon... Utenom den vanlige skolen har du ingen møteplikt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 2 timer, wtf? Hos oss hadde vi bare en prat om hvordan det gikk på skolen, i fagene og i frimiminuttene lizzm. Tok aldri mer en 15min. Men ja, 2 timer er uhyre mye tid å være sammen med mora og læreren din. Tror han mener møte hele klassen, ikke bare han og foreldrene. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Men ja, 2 timer er uhyre mye tid å være sammen med mora og læreren din. Det er sant... :!: EDIT: Mente hele klassen ja, men foreldre og. Læren sa at det var møteplikt i alle fall. Endret 4. mars 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er vel oppfordret møteplikt. Du blir nok ikke overasket om du finner ut av at det kun er du og noen pripne jenter på dette møte. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gidder dere serriøst å se på treningene til United? Fytte rakker, det må være gørr Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg mest sannsynlig sett de. Synes ikke du det er spennende å kunne vite hvordan et av verdens beste lag trener til daglig? Hvorfor treningsrutiner de har, og hvordan de varierer fra f.eks TL lag sine? Jeg skulle gjerne ha fulgt Manchester Uniteds treninger i et år hvis jeg fikk muligheten. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Personlig synes jeg i allefall det er gøy hver gang jeg kommer over bilder fra treningsfeltet Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Samme her. Artig å se rutinene osv. som Wisbatov nevnte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det tror jeg foredrene mine gjennomskuer :!: Men kan prøve. Hvor bor du? Kan kidnappe deg Egentlig er det bare å si at kampen betyr så jævla mye for deg at du dør om du ikke får se den. En kamerat måtte jobbe samme kveld som kampen i Madrid ble spilt, sånn at han ikke fikk sett den. Han er enda forbanna pga av det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Sumbarna ligger under. Varer nok ikke lenge. Se der ja. Endret 4. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Aston Villa ligger under, Elano på straffe Keane skorte også nå, mot Boro. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Keane har scoret for Tottenham Unner han litt suksess nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå