Jefe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Litt OT, men det var han hos meg med en gang jeg startet å spille FM Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Torres har jo trent lite i det siste med skadene da; ser N'Gog på videoene av Torres trene? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvordan vet du at han ikke har trent? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Følger du ikke med på treningene til liverpool? Til og med vi som er united supportere ser på opptak av treningene til de andre lagene i PL. Hva slags supporter er du? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det skulle bare være en liten spøk. Nei, men jeg tenkte han tok det rolig siden han var skadet men kan godt hende han har trent ja. Rolig nå cokey. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tipper han trener nokså normalt, bare litt chillere enn de andre ja. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gidder dere serriøst å se på treningene til United? Fytte rakker, det må være gørr Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gidder dere serriøst å se på treningene til United? Seff???! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ekte supportere ser treningene til klubben! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Flere som fikk med seg Cisse's rødstripe. Det var litt kos Flere som fikk med seg at om den hadde vert på tvers ville den matchet jakken perfekt? Håper noen finner bilde! Jeg kikket for over i går kveld, og innså at bortsett fra Chelsea kampen så har vi ikke vunnet hjemme siden mot Bolton..... JAGGU på tide får en si. Hewitt, har du ikke pc med deg, eller hva er dette her? Misa want report fra ringside Anfield Jeg skrev tidligere etter en kamp at vi muligens hadde en uslepen diamant i Goggen. Så ble det litt stille igjenn, men må innrømme at taktene i går var veldig lovende. Tross alt bare 19, fysikk har han også. (vet det blir litt i etterpåklokskapens navn) Bare veldig gledelig å registrere flere unge som viser seg frem når de får sjansen, skjer jo ikke for ofte. Edit: Om dere skal ligge her å herje, må dere ivertfall komme med noe bedre en det pisset, ja dere ja! Endret 4. mars 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Gidder dere serriøst å se på treningene til United? Fytte rakker, det må være gørr Og som svar: Nei. Det er ikke gørr. Men kan skjønne at du tror det... Endret 4. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ser ut som Liverpool skal til asia i pre-season. Når de ser Martin Skertl kommer de stakkars kinerserne til å bli vettskremte. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nei å nei! På tirsdag klokka 19:00 er det sånn møte på skolen i 2 timer, alle har møteplikt. Altså ferdig klokka 21:00 så jeg risikerer å miste en hel halvtime av Real- kampen Lærern min er LFC-fan så jeg har ett liite håp om at han godtar unnskyldningen. For jeg NEKTER å bli med Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjære deg, si du er syk da vel Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det tror jeg foredrene mine gjennomskuer :!: Men kan prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Husker jeg hadde personalmøte før Chelsea-Liverpool kampen i 05. Jeg var et vrak! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Doh, foreldre.. Bli syk da vel , worth it Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Lat som om du er syk, og gå hjem tidlig fra skolen den dagen. Senere sier du til foreldrene at du ikke føler deg bedre, og da slipper du å dra på det tullet. På den måten får du sett kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå