Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som fikk med seg Cisse's rødstripe. Det var litt kos

 

Flere som fikk med seg at om den hadde vert på tvers ville den matchet jakken perfekt? :p Håper noen finner bilde!

 

Jeg kikket for over i går kveld, og innså at bortsett fra Chelsea kampen så har vi ikke vunnet hjemme siden mot Bolton..... JAGGU på tide får en si.

 

Hewitt, har du ikke pc med deg, eller hva er dette her? :p Misa want report fra ringside Anfield :)

 

Jeg skrev tidligere etter en kamp at vi muligens hadde en uslepen diamant i Goggen. Så ble det litt stille igjenn, men må innrømme at taktene i går var veldig lovende. Tross alt bare 19, fysikk har han også. (vet det blir litt i etterpåklokskapens navn) Bare veldig gledelig å registrere flere unge som viser seg frem når de får sjansen, skjer jo ikke for ofte.

 

Edit: Om dere skal ligge her å herje, må dere ivertfall komme med noe bedre en det pisset, ja dere ja! :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Nei å nei!

 

På tirsdag klokka 19:00 er det sånn møte på skolen i 2 timer, alle har møteplikt. Altså ferdig klokka 21:00 så jeg risikerer å miste en hel halvtime av Real- kampen :scared:

 

Lærern min er LFC-fan så jeg har ett liite håp om at han godtar unnskyldningen. For jeg NEKTER å bli med :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...