Blekk. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Riera med høyrebenet = ??? Faen, Chelsea! EDIT: Lucas inn for N`Gog. Nå venter jeg på noen Lucas-spøker her... Endret 3. mars 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hør på meg nå, Lucas gåller. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hør på meg nå, Lucas gåller. I eget nett. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Der vant dere. Gratulerer. Nåja, Lucas er på banen nå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 mer mål... ! Trille ball = kjedelig . Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Alonso har ikke vært så god i dag... Ikke Gerrard heller. Han er _langt_ i fra toppform. Men fint å se at vi vinner, og styrer kampen, allikevel. veldigsaklig: Helt greit at de triller ball , vi skal jo tross alt ut mot United, RM og Aston Villa om ikke lenge. Æsj, der vant Chelsea Endret 3. mars 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dette er vel faktisk den dårligste kampen jeg har sett av Alonso hele denne sesongen. Første omgang var ikke bra, men hentet seg betraktelig opp i andre. Spesielt den ene pasningen fra egen 16meter frem til deres, og bommer med en halv meter. Smooth! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Flere enn meg som tror at Babel prøver å vise seg fram til andre klubber? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Flere enn meg som tror at Babel prøver å vise seg fram til andre klubber? Han vil bli solgt til Sunderland, mener du? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du mener Kuyt har grunnlaget for å bli en god spiss i England? Han har vel bevist gang på gang at han absolutt ikke er noen goalgetter. Jeg må bare ta frem dette. ^^ Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bra kamp og flott seier! Ngog! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha! Kuyt viser igjen at han ikke er sååå god, i det området rett foran mål... :!: Lenke til kommentar
soltor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jaja, det gikk jo ikke så verst det, synd med Chelsea da men... Såg dere Lucas? Såg ut som en konfirmant, med den nye frisyren!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Flere enn meg som tror at Babel prøver å vise seg fram til andre klubber? Han vil bli solgt til Sunderland, mener du? Er vel der alle ex-liverpool spillere går for å dø. Og city da(før muslimene kom) Men mente at han viser seg frem til andre klubber. Sentrer jo aldri! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Grattis, fortjent. Men må bare legge til dette, som Martin Tyler på Sky sa så pent: "The keeper who was great the in the first half, Fulop; well in this second half, you can almost take away the "u" from his name." Endret 3. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Koselig at den éne gangen jeg gjetter feil så vinner Liverpool : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå